Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 400d begin lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 400d begin lens

Bij Topfoto is ie wél uit voorraad leverbaar, en nu vraag ik me af of iemand ervaring heeft met Topfoto en of het betrouwbaar is de lens daar te bestellen ?
    Alvast bedankt voor uw reacties
    Dirk
    Top-foto is heel betrouwbaar, ik koop er alles en hij heeft meestal ook alles in voorraad, en als niet >> is de bestelling er in +- 2 dagen bij hem.
    Vriendelijke mensen en geeft goeie raad als je twijfelt

Groetjes, Rosita

Ps.
    Ik twijfel nog tussen de D80 en 400d
    Sinds ik de D80 heb, heb ik steeds stof op de sensor, terwijl ik bij de 400D er totaal geen last van had.
    Dus het anti-dust systeem werkt wel degelijk!
    Goed om eens over na te denken.....

Maar de kwaliteit van de D80 is dan weer beter vindt ik.
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
      Top-foto is heel betrouwbaar, ik koop er alles en hij heeft meestal ook alles in voorraad, en als niet >> is de bestelling er in +- 2 dagen bij hem.
      Vriendelijke mensen en geeft goeie raad als je twijfelt

Groetjes, Rosita
      Ik kan dit alleen maar bevestigen !!

Erwin
      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Ik hoop dat jullie nog reageren op dit oude bericht...

sta aan de vooravond van de aankoop van mijn eerste digitale SLR. Beslissing is gevallen voor de Canon D400, maar twijfel over de aankoop van de lens.

Blijkbaar wordt door velen de voorkeur gegeven aan de Sigma 17/70 over de kitlens, wat ik gezien de reviews kan begrijpen.

op het moment twijfel ik tussen de aankoop van deze Sigma 17/17 of de Canon 17/85 IS.

Heeft er iemand ervaring met beide lenzen?
        Indien zo, welke lens heeft de voorkeur en waarom?

Op internet reeds verschillende reviews van beide lenzen gezien maar een echte duidelijk vergelijking met pro/cons heb ik niet gevonden.

Graag reaktie van iemand die ze alletwee heeft getest...?

Bedankt!

Harrald

Comment

De Sigma 17-70 is me niet bekend, maar de Canon 17-85 IS wel. Als wandellens is die laatste zeer goed, en zeker in het begin zal je de IS wel leren appreciëren.
          Mocht ik ooit gaan upgraden zal het veeleer naar een 2.8 over het hele bereik zijn. De Sigma heeft dan wel 2.8 op 17mm verderop is ze 'maar' even lichtsterk als de Canon.
          Dat er betere (en duurdere) objectieven te krijgen dan de 17-85 IS USM is een feit, maar voor zijn geld krijg je een groot zoombereik, meer scherpe fotos door IS, en in het begin minder nood aan wissels.

Comment

Ik weet niet als het belangrijk is, maar wist je dat de canon 450d binnenkort uitkomt?
            Last edited by Sideshow; 20 februari 2008, 16:00.
            Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sideshow Bekijk bericht
              Ik weet niet als het belangrijk is, maar wist je dat de canon 450d binnenkort uitkomt?
              dat heb je met die trage beslissers
              dit draadje is een jaar oud

Comment

Working...
              X