Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik gebruikte tot volle tevredenheid oude sigma's : sigma 28-70 f2.8 (oude) en sigma 70-210 f2.8 APO (oude)
deze staan nu te koop enkel en alleen omdat ze het laten afweten
op mijn nieuwe camera (error ...).
beiden zijn/waren scherp vanaf f2.8 !!
ik heb twee nieuwe versies (EX-versies) van die sigma 70-200
in handen gehad, en was teleurgesteld in de scherpte, op f2.8.
(want het is voor de 2.8 dat ik ze wou).
wat is het alternatief? L
nu heb ik een 200 f2.8 L en die is vlijmscherp!
sedert deze middag een oude (!) 80-200 f2.8 L en die is héél bruikbaar vanaf 2.8.
ben ik blij dat ik op zoek ben gegaan naar 2dehands L-glas!
Hallo,
Ik heb nu een 17-40L en de 70-200 L F4 kunnen verwerven.
Als ik nu fotografeer, weet ik dat de lenskwaliteit goed is, en dat
de rest aan de fotograaf ligt.
Groetjes
Leo
Hallo,
Ik heb nu een 17-40L en de 70-200 L F4 kunnen verwerven.
Als ik nu fotografeer, weet ik dat de lenskwaliteit goed is, en dat
de rest aan de fotograaf ligt.
Groetjes
Leo
en dan die rode L onderaan in je sign, maak je daar ook beter foto's mee? of denk je dat mensen je dan ernstiger nemen als fotograaf
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
en dan die rode L onderaan in je sign, maak je daar ook beter foto's mee? of denk je dat mensen je dan ernstiger nemen als fotograaf
sugar
En de schermafbeelding bovenaan? Ik denk eraan de mijne te verwijderen om exact dezelfde redenen Ik heb vrijdagavond het Nikon symbool naar Sven gestuurd, en als die beschikbaar is ga ik gewoon die gebruiken.
Edit: bij deze is het mijn avatar nu ook veranderd
MVG,
Last edited by frank207be; 17 september 2006, 13:30.
sugar
En maak je betere foto's door 5D als avatar te zetten? Gaan ze u daarmee serieuzer nemen?
Niet dat het mij stoort maar het valt meer op dan een L in de signature zelle
Zo kunt ge u over alles druk maken ... laat gewoon ieder zijn pleziertje.
Zelf vind ik het niet nodig dit te doen maar in het verleden stond er ook een en ander in mijn signature ... ik ben ervan teruggekomen omdat ik er het nut niet van zie.
Soms is het simpel om te weten met welke lens iemand een foto genomen heeft zonder al te veel zoekwerk te moeten doen en rood of zwart zal het verschil niet maken.
En als het sommigen wel stoort ... in de opties kan je signatures en avatars uitschakelen
Voila,
Alles is aangepast in mijn profiel.
Als jullie zo voortdoen, zullen er nog meer mensen weggaan.
Ik schreef , dat ik met mijn objectieven, mijn wens had, en
dat ik voor de rest het zelf moet doen.
Groetjes en uit
Leo
Voila,
Alles is aangepast in mijn profiel.
Als jullie zo voortdoen, zullen er nog meer mensen weggaan.
Ik schreef , dat ik met mijn objectieven, mijn wens had, en
dat ik voor de rest het zelf moet doen.
Groetjes en uit
Leo
En maak je betere foto's door 5D als avatar te zetten? Gaan ze u daarmee serieuzer nemen?
Niet dat het mij stoort maar het valt meer op dan een L in de signature zelle
Er stond duidelijk een clown smiley onder... Man, man, allemaal zo bloedserieus hier
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
In een wereld waar geld geen probleem is zou ik mij bijvoorbeeld al lang een Ferrari aangeschaft hebben. Een Skoda brengt je evenzeer van punt A naar punt B.
Stel dat het L glas exact hetzelfde zou kosten als de standaard lenzen. Zou je dan nog standaard lenzen kopen? Waarschijnlijk niet. De vraag is dus of je zoveel geld wil uitgeven aan zo een lens.
Comment