Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Deelnemers:

Oorspronkelijk geplaatst door Sven060483
    Zij die er één willen: (vooropgestelde max. prijs is 35€)

Sven060483
    Drummerstaf
    Hub2805
    Hellcat
    Tucson2005
    Luad
    Bond007BE
    Lapino
    Marcoshopper
    Suger
    Geertjebeertje
    Teejo
    Walt
    Dingsken
    Rikketik
    Digicam
    Immage
    FransGuelinckx
    Frankydm
    Licht
    Paepke
    Cédé
    Jbowie
    Infernoken
    Macchap
    Rept
    Rutger
    Marcelv

Tot nog toe doen er al 28 personen mee! Join us, please???
    Nog minstens 22 personen te zoeken

Dit is gewoon een lijst voor zij die er één ZOUDEN willen.
    Moest je opeens veranderen van gedacht is er totaal geen probleem.
    Er is dus geen enkele aankoopverplichting.
    Komaan BD-ers! Nog 22 personen en we kunnen beginnen met de realisatie van ons project! Moesten jullie ideën hebben voor levering mag je die steeds via pm of mail sturen.

Groetjes Sven

Comment

Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

Dedju toch! Had ik maar een patent genomen op mijn idee...dan was ik misschien nog wel stinkend rijk geworden onderhand...

http://forum.belgiumdigital.com/show...4&postcount=13

Comment

is er nog eentje over voor mij ???
        ... m.a.w... ik WIL ER OOK EENTJE!

Comment

Goed nieuws, we hebben vandaag de 30ste persoon gevonden voor een strap !!!

Klein detail: We zoeken er nog 20

Juliie helpen wel zoeken zeker?

mvg Sven

Comment

Voila Sven,

Nr 31 èn 32 gevonden
            Ik wil er namelijk 2 (ééntje voor mij en ééntje voor m'n neef ...)

groetjes
            Erik
            www.dedycker.be

Comment

[Uit naam van de Raad van Bestuur, maar gepost via mijn account]

Beste Sven, Corné,

Zoals jullie wellicht weten, zijn het logo van Belgiumdigital en de naam "Belgiumdigital vzw" het handelsmerk van Belgiumdigital vzw. Daarom kan enkel de Raad van Bestuur toestemming geven om het logo of de naam van BD te gebruiken voor publicitaire doeleinden, organisaties en dergelijke.

De Raad van Bestuur had bij het opstarten van het topic over het maken van nekstraps, voorzien van het logo van de Belgiumdigital vzw, oorspronkelijk geen bezwaar hiertegen. Er werd u een voorstel gedaan om een billijk bedrag per strap (te weten 3 euro) af te staan aan de vzw, dit om de vzw te steunen en het voortbestaan van de vzw, de website en het forum ook in de toekomst te garanderen. Helaas reageerde u daar afwijzend op, met als gevolg dat de Raad van Bestuur geen toestemming verleent tot het gebruik van het logo, de naam of andere handelsmerken van de vereniging.

Wij betreuren ten zeerste dat wij geen toestemming kunnen verlenen voor dit lovenswaardige initiatief, maar we wensen geen precedent te scheppen. Mochten jullie alsnog besluiten toch een bedrag per strap af te dragen aan Belgiumdigital vzw, dan kunnen wij alsnog toestemming hiervoor verlenen. Neem in dit geval voor de verdere afwikkeling contact op met Peter die jullie tevens het benodigde bestand kan toesturen.

Hopende op jullie begrip,

De Raad van Bestuur
              --
              Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Héhé, hopenlijk krijg ik hier geen ban voor :

We zouden BD moeten steunen? Ik denk dat we BD al genoeg steunen door reclame te maken voor jullie

Hierbij ga ik er dus geen nemen, hopende op jullie begrip ...

Rutger
                Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rutger
                  Héhé, hopenlijk krijg ik hier geen ban voor :

We zouden BD moeten steunen? Ik denk dat we BD al genoeg steunen door reclame te maken voor jullie

Hierbij ga ik er dus geen nemen, hopende op jullie begrip ...

Rutger
                  Je zal er geen ban voor krijgen maar je mening is wel heel kortzichtig.

Denk jij soms dat een website op poten houden met zoveel verkeer gratis is? Dat kost veel geld en om BD recht te houden is de VZW opgericht anders zou BD gewoon ten onder gaan aan zijn succes. Men heeft uiteindelijk om alles hier op zijn poten te houden zelfs moeten overgaan naar het toelaten van 1 reclamebanner. Maar veel succes heet ie niet want niemand gaat actief op zoek naar sponsers het is hier immers geen bedrijf maar een vriendenclubje dat wat groot aan het worden is. Dus die banner brengt zeker nog niet genoeg op om alle kosten te dekken. Dus een kleine bijdrage vragen voor het gebruik van het logo is niet meer dan normaal. En ik ben verbaasd dat hier zo negatief op gereageerd wordt. Men hoeft immers deze strap niet te kopen om hier te posten.

Comment

Dat weet ik goed genoeg hoor Kevlar Misschien eens een pannekoeken dag organiseren?

Maar voor mij word het nu gewoon te duur (zie signature), dus ik zeg af, maar daarom de andere niet hé

Sorry!

Comment

Aangezien ik het initiatief lovenswaardig vind en BD een warm hart toedraag zal ik de EURO 3,00 per strap voor mijn rekening nemen. Dit betekent dus dat de straps zoals oorspronkelijk aangekondigd tegen een zeer scherpe prijs geleverd kunnen worden. Voor 28,00 incl. verzending zal deze strap met BD logo leverbaar worden.

Nu nog voldoende deelnemers...
                      Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

Comment

Wow, Corné, U bent fantastisch! Enorm vriendelijk!!

Ik zal dan ook maar terug meedoen, zeker ...

Nog eens bedankt!

Comment

Schrijf mij ook maar op.
                          Hopelijk kun je nog je teller bijhouden.

Toch wil ik even kwijt dat BD op die manier van zich laat horen. Ik begrijp dat ze geld nodig hebben, maar op die manier ......

Ik beloof betalend lid te worden als ze die 3 euro laten vallen.

Integendeel, wat krijg ik om voor hen reclame te maken?

In ieder geval, ik kan niet meer zonder BD, wel zonder hun logo.

hesy.be
                          BD0319BE

Comment

Geen enkel bedrijf, instantie of organisatie staat toe dat hun logo, naam of beeldmerk zo maar door anderen wordt gebruikt.
                            Dus het lijkt me logisch dat hetzelfde geldt voor BD.

Als dit vanaf het begin duidelijk was geweest, had waarschijnlijk niemand er problemen over gemaakt.

@Corné: tof van je dat je zelf die 3 euro in de "pot" stopt. Ik wil ook wel zo'n strap, maar het hangt wel af van de kleur waarvoor wordt gekozen (zwart natuurlijk)
                            Staat dat al ergens of heb ik eroverheen gelezen?
                            Meer foto's op Mukblog

Comment

Ik kan de crew hierin goed volgend
                              Hun denkwijze lijkt me logisch hoor mensen ...

Ik sta al op de lijst ... en ik blijf er opstaan ...

www.dedycker.be

Comment

De strap wordt in alle kleuren leverbaar zolang het maar zwart is
                                Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

Comment

Working...
                                X