Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe betalen bij Topfoto (DE)?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoe betalen bij Topfoto (DE)?

Hallo,

Ik zou een D70 bestellen bij Topfoto en ook zelf gaan halen..
    Maar op welke manier kan je of zou je daar best betalen?

Heb geen ervaring met betalen in buitenland en heb alleen een "Maestro" - bankkaart...
    En hoeveel dagen bestel ik best opvoorhand bij Ingo?

Alvast bedankt voor de hulp

Maarten
    [Maarten Muller] [mullermaarten@hotmail.com] [Nikon D70 - 50mm 1.8 - 18-70mm DX -SB800]

Re: Hoe betalen bij Topfoto (DE)?

Bancontact werkt daar zonder probleem. Anders kan je cash meenemen, of ginds geld uit de muur halen(met je bancontact of Visa). Ingo werkt NIET met creditcard-maatschappijen wegens "te duur" zo zegt hij zelf.
    Last edited by pcwiet; 16 december 2004, 21:52.

Comment

Kan iemand mij vertellen welk filiaal het dichtst bij België ligt ? Zou ook zelf willen gaan afhalen... Ben van Mol. (Kempen)

Bedankt !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotokodakske
        Kan iemand mij vertellen welk filiaal het dichtst bij België ligt ? Zou ook zelf willen gaan afhalen... Ben van Mol. (Kempen)

Bedankt !
        Hij heeft geen filialen hoor t'is eigenlijk een klein winkeltje (van oppervlakte toch). Als je een bestelling doet krijg je normaal gezien onmiddelijk een mailtje terug of je bestelling al dan niet klaar ligt. Op z'n site kan je ook een routeplanner vinden en kan je zo e.v. de route uitprinten naar Düren, vanuit Mol zal dat misschien maar een groot uur rijden zijn.

Ollie.

Comment

overschrijvingen denk ik ook niet dat problemen zal geven. gewoon de IBAN en BIC code vragen aan topfoto, en je kan gratis je geld overschrijven naar zijn duitse rekening!!!! zoals een binnenlandse overschrijving eigenlijk, maar met andere data. op je agentschap zullen ze je met plezier helpen ermee

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Opgepast, bancontact maximum 1.200 Euro en niet alle bankkaarten werken.
            Fortis, KBC, Dexia = geen probleem. Sommige kaarten echter worden geweigerd, dit volgens de zaakvoerder.
            Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
            Konica Minolta Dimage A2
            Lumix FX-30

Comment

Ik rijd er morgen (zaterdag) naar toe. Ik ben van Olen en ga in Geel west op de autosnelweg. Wil er iemand mee?
              Jef H.
              Sony DSC-S85 / Panasonic DMC-FZ7
              www.pbase.com/jef_heylen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_M
                Hallo,

Ik zou een D70 bestellen bij Topfoto en ook zelf gaan halen..
                Maar op welke manier kan je of zou je daar best betalen?

Heb geen ervaring met betalen in buitenland en heb alleen een "Maestro" - bankkaart...
                En hoeveel dagen bestel ik best opvoorhand bij Ingo?

Alvast bedankt voor de hulp

Maarten
                Als je die vragen rechtstreeks aan Top-Foto richt (telefonisch of email) dan heb je gegarandeerd het enige juiste antwoord .
                Kost evenveel moeite hoor .
                Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kartix
                  Als je die vragen rechtstreeks aan Top-Foto richt (telefonisch of email) dan heb je gegarandeerd het enige juiste antwoord .
                  Kost evenveel moeite hoor .
                  Zo denk ik er ook over, en het Nederlands lezen is voor Ingo ook geen probleem.
                  Verder succes met je aankoop.

Groeten, Jan.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibertus
                    overschrijvingen denk ik ook niet dat problemen zal geven. gewoon de IBAN en BIC code vragen aan topfoto, en je kan gratis je geld overschrijven naar zijn duitse rekening!!!! zoals een binnenlandse overschrijving eigenlijk, maar met andere data. op je agentschap zullen ze je met plezier helpen ermee
                    Dit zou ik niet doen als je je toestel toch zelf gaat afhalen.
                    Ik had op die manier betaalt en besliste enkele dagen later om toch zelf naar ginder te rijden. Het geld was op dinsdag van mijn rekening en het stond vrijdags nog steeds niet op zijn rekening. GROOT PROBLEEM dus.
                    Ingo heeft dan naar mijn bankkantoor in België gebeld waar ze hem vertelde dat het geld effectief overgeschreven was.

Gebruik gewoon je bankkaart, ze werkt er op een identieke manier als in België

Succes

hesy.be
                    BD0319BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hesy
                      Dit zou ik niet doen als je je toestel toch zelf gaat afhalen.
                      Ik had op die manier betaalt en besliste enkele dagen later om toch zelf naar ginder te rijden. Het geld was op dinsdag van mijn rekening en het stond vrijdags nog steeds niet op zijn rekening. GROOT PROBLEEM dus.
                      Ingo heeft dan naar mijn bankkantoor in België gebeld waar ze hem vertelde dat het geld effectief overgeschreven was.

Gebruik gewoon je bankkaart, ze werkt er op een identieke manier als in België

Succes
                      Ingo heeft ook een belgische rekening. Na 3 dagen stonden de centjes er al!
                      Als dat niet handig is...

Comment

Paterke64,

Indien er file moest zijn om terug te keren. In Duitsland werken ze voor op de autostrade voor de TGV.

Oplossing : Neem de N264 naar Aachen vanuit Düren en rij daar terug de autostrade op. Het bespaart je een hoop ellende, ik heb dit vorige week ook gedaan.

Je ziet bij het aanrijden reeds of er file op de terugweg is.
                        Succes met je aankoop
                        Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
                        Konica Minolta Dimage A2
                        Lumix FX-30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
                          Ingo heeft ook een belgische rekening. Na 3 dagen stonden de centjes er al!
                          Als dat niet handig is...
                          drie dagen is ook de termijn voor een internationale overschrijving
                          als je zelf gaat afhalen, misschien niet de beste regeling. cash misschien??????

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Thanks voor de reacties!

Maarten
                            [Maarten Muller] [mullermaarten@hotmail.com] [Nikon D70 - 50mm 1.8 - 18-70mm DX -SB800]

Comment

heb al meerdere malen bij topfoto gekocht door geld op voorhand te storten, geen enkele keer probleem ondervonden!
                              Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Working...
                              X