Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo
Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
Waarom zou er op een OPTECH strap een BD logo moeten staan?
Ik heb een Optech strap en daar staat het logo van Optech op, zoals het hoort hé. Dat zou hetzelfde zijn als je op uwen BMW het Lada logo gaat plaatsen daar denkt niemand aan, awel ik denk er ni aan van een BD logo te dragen .
my2cents
Neen, dat zou waarschijnlijk Uw niveau een beetje kunnen schaden ???!!!
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
Waarom zou er op een OPTECH strap een BD logo moeten staan?
Ik heb een Optech strap en daar staat het logo van Optech op, zoals het hoort hé. Dat zou hetzelfde zijn als je op uwen BMW het Lada logo gaat plaatsen daar denkt niemand aan, awel ik denk er ni aan van een BD logo te dragen .
my2cents
Ik heb wel een topic opgestart ivm een goede draagriem, doch nooit rechtstreeks op aangestuurd dat dit onder het BD-logo diende aangekocht te worden.
De mening van Digipics kan ik wel bijtreden( en respecteren ), niet omdat ik per sé iets tegen BD heb, maar omdat voor mij die Optech daar gerust mag blijven staan.
Plus ik zou wel eerst zo'n Optech eens irl willen zien.
Bovendien zou ik ze dan nog duurder moeten betalen als een "gewone" Optech - die kosten bij - Corné 29 euro.
En ze gingen tegen inkoopprijs verkocht worden ???
Ik ga me voorlopig beleefd onthouden; ga eigenlijk nog eens op zoek naar dat andere type waarvan ik al in mijn eerste topic berichtte: er moeten ook nog neckstraps bestaan die gevuld zijn met een soort gel...
Ik zal nog eens een nachtje er op googelen.
'k Zie dat ook wel zitten want heb enige tijd geleden een badge van BD besteld maar heb er niets meer van gehoord.'k Ben dus in verwachting van een badge,20D en misschien een strap met het logo van BD.Mooi 'tleven is mooi!!!!!!!!!!
Mvg,Macroshopper.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Oorspronkelijk geplaatst door Meg@pixel
Neen, dat zou waarschijnlijk Uw niveau een beetje kunnen schaden ???!!!
Meg@dinges ,
Ik begrijp maar niet dat nieuwelingen het zo fel kunnen uithalen op BD'ers die hier zijn sinds het schrille begin van het forum .... Jeff is een van de weinige ( heel weinige ) ' overlevenden ' van dat tijdperk . Zijn niveau zal je de eerste jaren niet evenaren met je mentaliteit . Blijkbaar zoek je deel te maken van een stam en je hiermee wat op te blazen . Mens toch ....
Leer eerder foto's nemen in plaats van over echte fotografen durven kritiek te geven . Maar , ja , met een BD rond je nek zal je jezelf wel een HCB voelen , nietwaar ? Vind ik klotig want , wanneer je hier ziet hoe leden tegen mekaar kunnen zitten uit te kafferen en dan nog willen tonen dat ze van dezelfde groep zijn .... Ik begrijp het niet .
Tja , er zijn er ook die met een Ferrari , Porsche -of BMW jacket rondlopen
zonder maar achter het stuur gezeten te hebben , nietwaar . Laat staan de grijze kaart op hun naam te hebben .
Laat Jeff met rust , kwajongen . Hij weet wat hij doet en hoe hij het doet .
Zoals ik .
En we hebben geen van beiden een Optech Belgiumdigital gordel nodig .
Fotogaferen gaat even goed met een Optech als met een Optech BD .
Maar , als je per se van en groep wil uitmaken , ga je gang .
Daar is dit forum voor gemaakt . FAKE !
@ Canonian:
Doe je nu niet zelf wat je de anderen verwijt? Trouwens over Fake gesproken: is je nickname niet al eerder door een vrij bekende website in gebruik genomen?
@ al de rest:
Ik ben nog steeds een fiere BD'er. Mijn badge is opgestreken op mijn Canon-strap.
Maar de Optech met BD-logo,...voor 35€ moogt ge mij ook opschrijven...!!!
Oorspronkelijk geplaatst door Canonian
Meg@dinges ,
Maar , als je per se van en groep wil uitmaken , ga je gang .
Daar is dit forum voor gemaakt . FAKE !
Danny
Danny,
als je maar zoveel respect kan opbrengen voor deze website, wat doe je hier dan eigenlijk nog? Ik heb de indruk dat veel mensen, veel kritiek geven op het forum, maar toch nog de behoefte voelen (of niet kunnen tegenhouden) om hier meerdere keren te posten per dag. Ik snap dat niet (met mijn beperkte hoeveelheid verstand).
Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
@ Canonian:
Doe je nu niet zelf wat je de anderen verwijt? Trouwens over Fake gesproken: is je nickname niet al eerder door een vrij bekende website in gebruik genomen?
@Geertjebeertje: Indien je doelt op de prachtige onnavolgbare unieke supergesoigneerde site van "Canonians" ...
welnu, "Canonian" is de webmaster van deze site !
Ik heb zeer veel respect voor deze mijnheer, alsook voor Jeff ( digipics ).
1. Zoek maar eens iets op over Canon; op zijn site vind je het gegarandeerd !
2. Stel maar eens een serieuze vraag over fotografie; 't mag zelfs een domme vraag zijn: Jeff gaat je steeds erg professioneel helpen, zonder ook maar één moment betweterig of hoogmoedig over te komen.
Digipics heeft hier gewoon zijn reden vermeld, net zoals ik de mijne.
Danny antwoord op zijn manier, maar wie hem "kent" weet dat hij dit zeker niet kwaadaardig bedoeld...
Ik dacht dat Sven admin hem ook een beetje kende ?
Verder vind ik het bewonderenswaardig dat Sven06enz... dit initiatief neemt. Dit bewijst dat er toch nog een beetje BD-spirit opflakkert.
Misschien heeft Sven06 geen BD badge...
Wel, ik heb er drie...
Maar een neckstrap van BD hoef ik nu even niet...
Misschien later, misschien...never say never...
Laat dit fijne topic nu voor wat het is en kom misschien eens lekker chitchatten. Ik heb net naar The Net gekeken...
Prachtige film, met een zeer sterke moraal.
Last edited by Alfa Centauri; 10 oktober 2004, 00:19.
Oorspronkelijk geplaatst door Sven060483
Jacky: Peter van de crew wil zelfs brainstormen met me om eventuele mogelijkheden te bedenken!
mvg Sven
Ik weet dat de crew ook over straps heeft nagedacht, dus als dit in samenwerking gebeurt is het natuurlijk geen enkel probleem .
Dat had ik echter niet uit dit topic begrepen, maar misschien heb ik eroverheen gelezen.
ps. Ik ben best geïnteresseerd in een betere draagriem, maar 35 euro vind ik wel erg veel geld
Comment