Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo

Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
    Dat wordt logistiek moeilijk uitvoerbaar ben ik bang.

Dacht ik ook, voor mij geen probleem.

Comment

Hey,

ik wil zowieso een Optech Pro Strap bestellen bij Corné...

Nu staat de 'gewone' versie er 29.00€ + nog verzendingskosten. Hoeveel zou de versie kosten die we in groep aankopen?
      Met of zonder BD-logo, maakt me eigenlijk niet veel uit...

MAW. Zet me maar op het lijstje als een liefhebber...

Hoe wordt de levering dan geregeld? En de verzendingskosten?

Nick
      Nikon D300 & een beetje glas...
      Iets kleiners als carry everywhere

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Infernoken
        Hey,

ik wil zowieso een Optech Pro Strap bestellen bij Corné...

Nu staat de 'gewone' versie er 29.00€ + nog verzendingskosten. Hoeveel zou de versie kosten die we in groep aankopen?
        Met of zonder BD-logo, maakt me eigenlijk niet veel uit...

MAW. Zet me maar op het lijstje als een liefhebber...

Hoe wordt de levering dan geregeld? En de verzendingskosten?

Nick
        Bij Corné kosten ze inderdaad 29€ + verzendingskosten.
        Wij proberen er ééntje te laten maken zonder het "OP/TECH USA" logo maar met het bekende BD-logo voor max. 35€ (en geloof me vrij dat we dat zeker gaan halen )

Levering: nog te regelen achteraf. Momenteel zoeken we nog 26 personen en dan beginnen we met de practische kant van de zaak!

Moest je nog vragen hebben? Shoot

Mvg Sven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
          Nog een vraagje:

Op de foto zie je dat er twee verschillende bevestigingsriempjes op staan. één model met de riempjes die we allemaal kennen van ons standaard model, het andere met lusjes.
          Nu is de vraag: welk model gaat geleverd worden? Of mogen we dit zelf kiezen?
          Bij de Pro zitten idd. de standaardriempjes, maar dat onderste stuk (vanaf het verbindingsstuk) kun je gewoon apart kopen. Ik heb de Pro-strap en heb me gewoon de lusjes bijgekocht (kost wel nog eens een €11)...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Mag ik vragen waarom je voor de lusjes bent gegaan Cooma? Wat is het voordeel?

En als het jullie kan helpen door er 1 te kopen via jullie maar dan zonder Logo wil ik wel meedoen. Maar voor mij geen logo, noch van BD noch van Op/Tech. Ik hou er niet van om zo zwaar met logo's rond te lopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven060483
              Levering: nog te regelen achteraf. Momenteel zoeken we nog 26 personen en dan beginnen we met de practische kant van de zaak!
              Mvg Sven
              Jamaar je vergeet de crew en de moderators, ik zie dat er nog niemand van hen op het lijstje staat, ding-dong

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
                Mag ik vragen waarom je voor de lusjes bent gegaan Cooma? Wat is het voordeel?
                De lusjes kun je nog sneller losmaken en vastmaken. Het nadeel is dat de strap wat korter is met lusjes dan met de riempjes. Ik ben er dus nog niet helemaal uit wat ik ga gebruiken.
                De lusjes (of de riempjes) kun je ook zonder strap gebruiken. De beide uiteinden klikken gewoon in elkaar en op die manier heb je vlug een handstrap...
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mila
                  Jamaar je vergeet de crew en de moderators, ik zie dat er nog niemand van hen op het lijstje staat, ding-dong
                  Das eigenlijk wel waar! Willen de crew-leden hun eigen site niet steunen?

mvg Sven

Comment

In de serie "de pot verwijt de ketel..." slaat Mila natuurlijk wel een modderfiguur met deze uitspraak

Neen hoor, ik zou niet willen dat we de echte BD-leden moeten teleurstellen als de zaak uitverkocht is. Dus die gaan zeker voor.

Trouwens, als je als moderator wordt aangesteld, krijg je meteen een heel volledig pakket BD materiaal. Zoals onderandere de Canon 10BD met een EF 70-200 2.8 IS BD in een Lowepro Phototrekker BD en een Manfrotto BD164 statief.
                    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                      Trouwens, als je als moderator wordt aangesteld, krijg je meteen een heel volledig pakket BD materiaal. Zoals onderandere de Canon 10BD met een EF 70-200 2.8 IS BD in een Lowepro Phototrekker BD en een Manfrotto BD164 statief.
                      Haha, is er nog een postje vrij ?? Voor gratis spullen heb ik altijd wat over (maar of je het dan nog gratis kunt noemen )
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
                        De lusjes kun je nog sneller losmaken en vastmaken. Het nadeel is dat de strap wat korter is met lusjes dan met de riempjes. Ik ben er dus nog niet helemaal uit wat ik ga gebruiken.
                        De lusjes (of de riempjes) kun je ook zonder strap gebruiken. De beide uiteinden klikken gewoon in elkaar en op die manier heb je vlug een handstrap...
                        Bedankt voor de info Cooma.

PS: stuur mij ook maar zo een BD MOD kit hoor ik zit hier toch vaak dan modder ik ook maar een beetje

Comment

schrijf mij ook maar op voor 1 OP/TECH USA pro strap met BD-logo
                          BD0235BE

http://www.pbase.com/macchap

We do what we can with what we have and where we are

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macchap
                            schrijf mij ook maar op voor 1 OP/TECH USA pro strap met BD-logo
                            Ik heb ook interesse!
                            Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Beste BD-ers,

Vraag eens rond in je vriedenkring of er niemand een strap wil. We zoeken nog minimum 24 personen.

mvg Sven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven060483
                                Beste BD-ers,

Vraag eens rond in je vriedenkring of er niemand een strap wil. We zoeken nog minimum 24 personen.

mvg Sven
                                Ik heb ook interesse.
                                Nikon body's plus wat Nikkor glas.
                                Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

Comment

Working...
                                X