Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo
Re: Wie wil er een OP/TECH USA pro strap kopen met BD-logo
Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
Aangezien ik het initiatief lovenswaardig vind en BD een warm hart toedraag zal ik de EURO 3,00 per strap voor mijn rekening nemen. Dit betekent dus dat de straps zoals oorspronkelijk aangekondigd tegen een zeer scherpe prijs geleverd kunnen worden. Voor 28,00 incl. verzending zal deze strap met BD logo leverbaar worden.
Nu nog voldoende deelnemers...
Allez, ik zal mijn goed hart eens laten zien.
Maar eerst nog twee vraagjes:
1. Kan ik een doodgewone OPTECH PRO krijgen, dus zonder logo ?
2. Akkoord voor 28 euro inclusief verzending, maar is dat dan verzending naar mij thuis, of verzending naar 1 centraal punt ?
Want ik ben niet bereid bv. om naar Hasselt of Gent te rijden, alleen voor een draagriem.
Dus, als je je een gewone zwarte OPTECH PRO kan bezorgen, voor 28 euro thuisgeleverd, mag je mij meetellen.
Zou normaal gezien toch zo geen zwaar probleem moeten zijn: het is een OPTECH én er zijn geen bedrukkingskosten voor.
Enfin, het is maar een vraagje hoor. Bij "neen" even goede vrienden hoor.
PS: Ik heb absoluut niets tegen BD, maar ik heb destijds drie badges gekocht, waarvan er nog maar eentje dienst doet.
De strap zal alleen leverbaar worden met BD-logo. Zonder logo is helaas niet mogelijk. Het logo wordt in de elastische band gedrukt, het wordt er dus niet op gezet als los logo.
Nog even dit:
Ik waardeer de gestes om de € 3,00 voor eigen rekening te nemen ipv dat ik dit sponsor, maar ik sta erop dat ik dit voor mijn rekening neem. Laten we eerlijk zijn: een groot gedeelte van mijn klandizie komt via BD en dan is het vanuit zakelijk oogpunt een kleine moeite om iets terug te doen naar de vereniging.
Ik zal zsm een pagina openen waar eenieder zich kan inschrijven. De straps zijn inmiddels besteld en aangezien ze speciaal geproduceerd moeten worden zal de levertijd 3 tot 4 weken zijn. De straps zullen naar eenieder persoonlijk gestuurd worden. Betalingsinstructies volgen nog.
Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2
De strap zal alleen leverbaar worden met BD-logo. Zonder logo is helaas niet mogelijk. Het logo wordt in de elastische band gedrukt, het wordt er dus niet op gezet als los logo.
Nog even dit:
Ik waardeer de gestes om de € 3,00 voor eigen rekening te nemen ipv dat ik dit sponsor, maar ik sta erop dat ik dit voor mijn rekening neem. Laten we eerlijk zijn: een groot gedeelte van mijn klandizie komt via BD en dan is het vanuit zakelijk oogpunt een kleine moeite om iets terug te doen naar de vereniging.
Ik zal zsm een pagina openen waar eenieder zich kan inschrijven. De straps zijn inmiddels besteld en aangezien ze speciaal geproduceerd moeten worden zal de levertijd 3 tot 4 weken zijn. De straps zullen naar eenieder persoonlijk gestuurd worden. Betalingsinstructies volgen nog.
Bwa, ik ben gene moeilijke mens
Akkoord dan voor een OPTECH PRO black met BD-label.
28 euro en thuisgeleverd: inderdaad een mooie geste.
Nog even dit:
Allé, als het dan echt zo moet, ga ik er niet om vechten
Laat ze maar komen.
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Ik wil eigenlijk helemaal niet verder op dit hele gebeuren ingaan, maar ik wilde toch even reageren op de post van Mila.
Oorspronkelijk geplaatst door mila
Tot zover Sven, administrator, crewmember, sponsor, leverancier, copyrighthouder, banner enz. Gewoon om maar te zeggen dat hij alles in handen heeft en iedereen tot bestuur toe kan chanteren.
Het staat duidelijk onder de post van Sven: De Raad van Bestuur. Hij spreekt dus namens het bestuur en de crew.
Ik dacht dat er een VZW met betalende leden opgericht was om de commercie buiten te houden (maar ik zal dit weer slecht verstaan hebben).
Is een BD-strap verkopen met het BD-logo erop dan commercie? Commercie vind ik reclame van anderen dan BD zelf en blijkbaar is dat momenteel nodig om de kosten te dekken. Daarom kunnen de leden beter een strap kopen, zodat er weer minder reclame nodig is .
En voor mij gaat het helemaal niet over 25 of 3 euro maar over principes, als BD gewoon uitgevoerd had wat er en jaar geleden verteld was dan hadden ze gerust 50 euro lidgeld mogen vragen.
Ten eerste hebben ze volgens mij toch wel het een en ander georganiseerd dit jaar. Als er elke maand een VZW-activiteit zou komen, zouden er toch geen leden meer komen. Bovendien houden de bestuursleden dan helemaal geen vrije tijd meer over . Ten tweede is het lidgeld bewust laag gehouden (hoewel het van mij ook wel lager had gemogen, maar dat terzijde), zodat het voor vrijwel iedereen betaalbaar blijft. Voor 50 euro denk ik dat er een heleboel mensen zouden zijn afgehaakt. Bovendien beschouwen de meeste leden (vooral die van het eerste uur) het lidgeld als een ondersteuning van BD, niet als investering waarvoor ze van alles en nog wat terug willen krijgen.
Affijn, dit verhaal is alweer veel te lang geworden
Corné,
Ik heb nog nooit getwijfeld aan je goede bedoelingen. Tof dat je sponsert. Ik ga mijn 3 Euro dan ook spenderen naar BD toe als een tweede soort sponsering. Niet dat ik geld plots teveel heb. Ik kan het ook gebruiken, maar, BD ook. Weinig verenigingen aan mij gekend waar je zonder enige inspanning zomaar lid kan zijn en je zoveel terug krijgt.
Ik spring ook mee op de kar !
We moeten nu toch al gauw aan het vereiste aantal komen zeker ???
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment