Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke systeemcamera...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: welke systeemcamera...

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
    Tsja jongen, ik zal je maar gelijk geven, ik heb maar 50 jaar ervaring en het toppunt is wel dat ik zie dat je bij je Nikon enkel lenzen met vast brandpunt hebt... alle dat vermeldt je toch
    Omdat ik ook gelijk heb, dus ga nou niet zo zielig lopen doen met je ervaring. Maar goed, ik reageer verder niet meer op je. TS is tevreden met zijn toestel, dus daar gaat het om
    D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
      Omdat ik ook gelijk heb, dus ga nou niet zo zielig lopen doen met je ervaring. Maar goed, ik reageer verder niet meer op je. TS is tevreden met zijn toestel, dus daar gaat het om
      Beste vriend, je bent een heel heel heel klein kind...wie doet hier zielig... ik nagel je vast met je eigen vaste brandpunten en dat ga je die toer op... maar ja je zult het allemaal wel weten alhoewel ik nergens foto's van je kan bespeuren... en inderdaad het gaat om TS en jij start dan met kritiek op TS zijn keuze... maar je doet maar he...waarschijnlijk, neen zeker ben je een van die eigenwijze snaken, niet gehinderd door enige kennis van zaken die het eens zullen gaan zeggen...
      nikon coolpix s9100

Comment

Het wordt tijd dat de lente doorbreekt, geloof ik...
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G. Bekijk bericht
          voor mij is het altijd lente Pieter
          nikon coolpix s9100

Comment

Zelfs dat helpt voor sommige figuren niet!

Comment

Zelfs dat helpt voor sommige figuren niet!
              waarschijnlijk realiseer je het zelf niet, maar je begint hier met een mens te beledigen of hoe moet je "zielig" anders benoemen... maar ja niet gehinderd door....maar dit is mijn laatste reactie op dit triestig gedoe, en je zou beter wat foto's posten zodat we kunnen zien wat je echt in je mars hebt met of zonder zoomlens
              nikon coolpix s9100

Comment

Dat kan met een zoomlens natuurlijk ook.... als je de wilskracht hebt.
                Het is het totaalpakket eerder hé, ik kan op mijn d800 ook m'n 35mm plaatsen, ik denk dat je een beetje de point van zo'n toestel mist...
                23mm, een lichtsterke f2, dials ipb toetsen, leaf-shutter (écht stil), ingebouwde grijsfilter, shutter tot 1/32000ste, en dit past in mijn jaszak!!
                Toch iets meer dan een zoomlens die vastgezet is toch???

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
                portfolio en workshops:
                https://www.bennybulke.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                  Het is het totaalpakket eerder hé, ik kan op mijn d800 ook m'n 35mm plaatsen, ik denk dat je een beetje de point van zo'n toestel mist...
                  23mm, een lichtsterke f2, dials ipb toetsen, leaf-shutter (écht stil), ingebouwde grijsfilter, shutter tot 1/32000ste, en dit past in mijn jaszak!!
                  Toch iets meer dan een zoomlens die vastgezet is toch???

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
                  Eigenschappen van dat toestel zijn zeker niet mis, dus daar ga je wel plezier van hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                    waarschijnlijk realiseer je het zelf niet, maar je begint hier met een mens te beledigen of hoe moet je "zielig" anders benoemen... maar ja niet gehinderd door....maar dit is mijn laatste reactie op dit triestig gedoe, en je zou beter wat foto's posten zodat we kunnen zien wat je echt in je mars hebt met of zonder zoomlens
                    waarschijnlijk realiseer je het zelf niet, maar eigenlijk hebben jullie allebei min of meer gelijk...
                    Komaan, lachen... 't wordt hier erger en erger tegenwoordig...bah...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                      het is dan nu....... de fuji x100t geworden
                      vandaag weesten halen (2de hands) en nu afstellen en spelen (hoop toch dat het spelen wordt)
                      het enigste dat ik nu kan zeggen is dat hij zeer solide aanvoelt,
                      en dat de auto iso iets is wat hierop gebruikt zal worden, werkt zéér goed (kiest eigenlijk wat ikzelf op die moment zou kiezen als ik het manueel zou doen!)
                      de rest zal voor binnenkort zijn, eens er enige uurkes mee gewerkt is
                      Veel plezier ermee... Er is weinig alternatief dat zo compact is met die beeldkwaliteit denk ik.... (toch voor die prijsklasse)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                        waarschijnlijk realiseer je het zelf niet, maar eigenlijk hebben jullie allebei min of meer gelijk...
                        Komaan, lachen... 't wordt hier erger en erger tegenwoordig...bah...
                        ik heb hem ook gelijk gegeven met zijn bewering, maar wel een toevoeging gegeven dat je ook zo kunt werken met een zoomlens. Maar dat schoot in het verkeerde keelgat waarschijnlijk.

Comment

X100t gekocht Ai ai ai .............ik voorspel een x-t2 in Bulcke zijn toekomst.

Veel plezier ermee, ik heb die al vaak willen oppikken maar ik kan het mezelf niet verantwoorden.

Comment

Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
                            Mijn fotoalbums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
                              X100t gekocht Ai ai ai .............ik voorspel een x-t2 in Bulcke zijn toekomst.

Veel plezier ermee, ik heb die al vaak willen oppikken maar ik kan het mezelf niet verantwoorden.
                              Same here. Heel knap toestel, maar ik zou niet kunnen leven met het vaste brandpunt. Wel als aparte prime, maar soms wil ik toch ook allrounder, vooral omdat ik ook veel natuur en panorama shoot.
                              En Fuji heeft zo'n knappe lenzen...

Als ik in de toekomst systeemcamera koop zijn dit de voorwaarden:
                              - Kantelbaar scherm
                              - Verwisselbare lenzen
                              - Deftige AF
                              - Wifi of andere smartphone/tablet connectivity
                              - Goede hoge ISO-kwaliteit (tot zeker ISO-3200)

Gisteren deze zien passeren, wat zitten opzoeken en moet zeggen... indrukwekkend...
                              Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
                              Mijn fotoalbums

Comment

Ik denk dat je niet begrijpt waarom ik dit zeg. Die x100T is iets apart zie reply van bulcke zelf hierover. Ofwel ligt je dat of niet. Dat zal hij wel zelf ontdekken in de toekomst. Als hem dat ligt dan ga je zien dat zoals al zovele voor hem veel interesse krijgen in de andere fuji toestellen. En als die x-t2 uitkomt en die zal lijken op x-pro 2 die vandaag gelanceerd is. Dan schat ik de kans groot dat deze wel eens zijn d800 zou kunnen vervangen.

Comment

Working...
                                X