Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D800

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nikon D800

    Oorspronkelijk geplaatst door Remco_RC Bekijk bericht
    Wat blijft de d800 toch slecht verkrijgbaar zeg...
    Het blijft raden wanneer de volgende batch geleverd wordt....
    ...er doen hier al verhalen de ronde dat de volgende levering D800 pas in 2013 zou zijn......maar dat is wel speculatie

    Comment


    • Re: Nikon D800

      Dit vind ik toch redelijk spectaculair, de eerste foto 100% en dan de 2de een crop


      Het is bij mij nog helemaal niet aan de orde maar ... zou de D800E geschikt zijn voor vogelfotografie?

      En de D800 zal nog een hele poos niet beschikbaar zijn. Bij Art&Craft was men heel duidelijk. Als Nikon zijn output niet kan verhogen dan zou ik geen D800 meer hebben in 2012 als ik deze nu bestel (wat was 2 weken geleden).
      De D800E zou niet te kmpen hebben met verschrikkelijk lange levertermijnen.

      Comment


      • Re: Nikon D800

        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Dit vind ik toch redelijk spectaculair, de eerste foto 100% en dan de 2de een crop


        Het is bij mij nog helemaal niet aan de orde maar ... zou de D800E geschikt zijn voor vogelfotografie?

        En de D800 zal nog een hele poos niet beschikbaar zijn. Bij Art&Craft was men heel duidelijk. Als Nikon zijn output niet kan verhogen dan zou ik geen D800 meer hebben in 2012 als ik deze nu bestel (wat was 2 weken geleden).
        De D800E zou niet te kampen hebben met verschrikkelijk lange levertermijnen.
        Dat hoop ik toch.
        Waarom zou die niet geschikt zijn voor vogels? Je hebt zelfs op DX nog een beeld van 15mp.
        Last edited by Macroshopper; 2 juni 2012, 20:34.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • Re: Nikon D800

          Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
          Dat hoop ik toch.
          Waarom zou die niet geschikt zijn voor vogels? Je hebt zelfs op DX nog een beeld van 15mp.
          Resolutie te over, dat is nu niet het probleem maar het ging mij om de D800E, in welke mate deze geschikt is bij afwezigheid van de moire filter hun vleugelpakket mooi te "trekken".

          EDIT: ondertussen het antwoord gevonden in dit draadje:

          Daar staan pareltjes tussen waaronder een vogel van dichtbij getrokken. Geen probleem dus.
          Last edited by Sultana; 3 juni 2012, 05:01. Reden: zie EDIT

          Comment


          • Re: Nikon D800

            In de US zijn er toch niet de wachttijden die we hier in Belgie (EU) hebben:

            Comment


            • Re: Nikon D800

              Volgens nikonrumors wordt de camera ook steeds beter leverbaar. Er komen er vaker binnen en grotere ladingen.
              Groeten Remco.

              Comment


              • Re: Nikon D800

                Oorspronkelijk geplaatst door Remco_RC Bekijk bericht
                Wat blijft de d800 toch slecht verkrijgbaar zeg...
                EDIT: leek bij aantal winkels op voorraad, heb diverse winkels gebeld, zie hieronder de uitkomst:

                http://www.digitalwarehouse.nl/nikon-d800-body.html (direct leverbaar) edit: niet op voorraad (nagebeld): fout in overboekingsfout intern
                http://webshop.verschoore.nl/nikon-d...ikon-d800-body (levertijd: 3 dagen) edit: niet op voorraad (nagebeld): levertijd onbekend, wachtlijst.
                https://www.ringfotosemeins.nl/site2...elreflex%20PRO (levertijd 3-5 dagen) edit: niet op voorraad (reactie per e-mail): levertijd 2 weken.
                Last edited by nikon.; 5 juni 2012, 16:06. Reden: Update met reactie's winkels
                2x Nikon D3 en wat glas :)

                Comment


                • Re: Nikon D800

                  Die waar levertijd x-dagen staat...dat is gewoon een standaard melding met als uitsluiting (indien op voorraad bij leverancier), dus dat zegt niets...


                  Bij digitilwarehouse zou ik er altijd toch even achteraan bellen...maar zou zo kunnen natuurlijk.
                  Mijn objectieven zijn all round...

                  Comment


                  • Re: Nikon D800

                    Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                    Die waar levertijd x-dagen staat...dat is gewoon een standaard melding met als uitsluiting (indien op voorraad bij leverancier), dus dat zegt niets...


                    Bij digitilwarehouse zou ik er altijd toch even achteraan bellen...maar zou zo kunnen natuurlijk.
                    Zie post hierboven. Lijkt inderdaad (nog) nergens leverbaar.
                    2x Nikon D3 en wat glas :)

                    Comment


                    • Re: Nikon D800

                      Indrukwekkend :

                      Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.

                      Comment


                      • Re: Nikon D800

                        Zou iemand een foto kunnen posten die gemaakt is met een DX-Lens?
                        Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                        Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

                        Comment


                        • Re: Nikon D800

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Craninx Bekijk bericht
                          Zou iemand een foto kunnen posten die gemaakt is met een DX-Lens?
                          Hier: http://forums.dpreview.com/forums/re...hread=41597269

                          Eric

                          Comment


                          • Re: Nikon D800

                            Sony kan niet volgen met het leveren van sensors!!!

                            Comment


                            • Re: Nikon D800

                              Weet iemand of er al een ggs scherm voor de d800/d4 in de maak is? Heeft iemand ervaring hiermee op bijvoorbeeld een d700 of d300 oid?
                              Groeten Remco.

                              Comment


                              • Re: Nikon D800

                                28 april besteld, vandaag gaan afhalen

                                En daarbij niks dan lof de service van FotoRubens


                                Grtz,
                                twitter: @kdecaluwe
                                Nikon - Mac

                                Comment

                                Working...
                                X