Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony NEX3,NEX5,NEX7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

Rare combinatie: premium intern en behuizing basic plastic... De nex7 voelt heel wat steviger/premium aan, bovenkant in metaal ipv plastic e.d.
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
      Rare combinatie: premium intern en behuizing basic plastic... De nex7 voelt heel wat steviger/premium aan, bovenkant in metaal ipv plastic e.d.
      Maar de prijs is er ook naar é...Het is niet omdat er geen Nex7 opvolger in't verschiet is, dat de A6000 de Nex7 opvolger is. De A6000 is zelfs 150 euro goedkoper dan de Nex 6 bij introductie...
      Ik denk dat we met de A6000 veel waar voor ons geld krijgen, enkel het ontbreken van de digitale waterpas vind ik echt een gemis...maar het is wellicht deels verantwoordelijk voor de lagere kostprijs.

Comment

Ja ik mis dat ook maar eerlijk gezegd: het stond altijd aan op m'n nex7 en toch kwam ik nog scheef getrokken foto's tegen in Lightroom tijdens het processen... zal ze daar wel exact juist zetten en ja dan crop ik ietsje maar met 24MP kom ik toch ruim toe... bij het trekken heb je soms geen tijd om op de waterpas te letten... zo'n erg zwaar gemis is het niet. De a6000 heeft een sterke prijs voor z'n mogelijkheden, denk dat Sony hier goed gaat verkopen en ook hun lenzen want die voelen plots allemaal veel sneller aan. Wat een body allemaal kan doen...
        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Weet er iemand of de sigma 19 mm werkt op de a6000 of zijn hier ook firmware problemen?

Ik kan bij deze bevestigen dat de firmware update voor de lenzen perfect verloopt met de A6000 (heb het juist gedaan), je moet juist zien dat de usb op de camera op massaopslag staat, dit gebeurd niet automatisch. Verder 'peace of cake'...
          Last edited by Wimpy; 12 april 2014, 16:55.

Comment

Nog een vraagje aan de mensen die het toestel reeds hebben (a6000), is er ergens een uitgebreide handleiding....????
            Ik vind enkel een beknopte, zie ik iets over het hoofd?

EDIT : heb hem HIER gevonden...
            Last edited by Wimpy; 13 april 2014, 11:23.

Comment

Working...
            X