Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony NEX3,NEX5,NEX7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

    Laatst zag ik de nex3 staan in mediamarkt aan 295

    Comment


    • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

      Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
      Laatst zag ik de nex3 staan in mediamarkt aan 295
      Bij Sony in Antwerpen stond zonder de zwarte 5 zonder lens voor 195, nieuw.

      Comment


      • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

        Voor die der nog geen hebben is dat een koopje, maar ik heb er een, en dan is dat eerder slecht nieuws ! Maar gewoon bijhouden is nog altijd het beste. Binnen enkele maanden moet ik voor een nieuwe kast gaan zien, de body's puilen der uit .....
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

          ik heb ook dat probleem , maar ben verzamelaar ook ik heb de overige in 2 plastieken bakken gedaan in de kelder gezet en je kan wel kasten kopen maar je moet nog plaats hebben om die te zetten
          Last edited by koen1950; 29 september 2011, 19:01.

          Comment


          • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Binnen enkele maanden moet ik voor een nieuwe kast gaan zien, de body's puilen der uit .....
            Gewoon in fototassen laten zitten, en als de vrouw alles eens opgeruimd wil zien, dan zet je die een paar dagen in de auto .
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

            Comment


            • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

              als er dat honderd zijn heb je een probleem

              Comment


              • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                Gewoon in fototassen laten zitten, en als de vrouw alles eens opgeruimd wil zien, dan zet je die een paar dagen in de auto .


                En als je't héél erg opgeruimd wil hebben , dan zet je die auto maar eens een paar nachten met de portieren los in een grote stad.

                Walter
                __________________
                Last edited by Phororhacos; 30 september 2011, 08:47.
                D850

                Comment


                • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                  hey , heeft er al iemand de nieuwe flister voor de nex 5 de (HVL-F20s).
                  Zou het een meerwaarde zijn voor het toestel. Ik trek regelmatig foto's op feestjes dus donkere omgeving.

                  Comment


                  • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                    Bij mij staat die op mijn verlanglijstje, het zou tevens mijn eerste kennismaking zijn met een externe flash (nuja, op de miniflash die je bij de NEX-camera's in de -3 en -5 klasse krijgt, na)...
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                    Comment


                    • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                      binnen een paar weken moet ik afscheid nemen van mijn nex 5 helaas.
                      Maar dan krijg ik de nex 5n met 18-55 en de 55-210 mm , ik ben eens benieuwd

                      Comment


                      • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                        Nex 7 besteld, afwachten nu. Hoge verwachtingen.
                        Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

                        https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

                        Comment


                        • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                          Jammer dat het E mount lenzenaanbod bij deze NEX 7 zo beperkt is, en de 18-200 zou beter presteren dan de 18-55, jammer dat de 16-50 f2.8 hier niet op past, of mis ik iets

                          Een 24 megapixel heeft toch wel nood aan goed glas zou je zo denken.

                          Comment


                          • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            Jammer dat het E mount lenzenaanbod bij deze NEX 7 zo beperkt is
                            Indeed ... heel beperkt ... via adapters is actueel de enige mogelijkheid en dat is alleen maar een (tijdelijk) lapmiddel ... waar blijvend Tamron, Sigma en co

                            Zo te zien ook een Nex (7) klant-in-spe ... van een D3s komend gaat de stap wel heel groot zijn

                            Comment


                            • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Jammer dat het E mount lenzenaanbod bij deze NEX 7 zo beperkt is, en de 18-200 zou beter presteren dan de 18-55, jammer dat de 16-50 f2.8 hier niet op past, of mis ik iets

                              Een 24 megapixel heeft toch wel nood aan goed glas zou je zo denken.
                              Inderdaad. Lenzen, lenzen, lenzen please!!

                              Comment


                              • Re: Sony NEX3,NEX5,NEX7

                                Volgend jaar komt er een standaardzoom uit de 'G'-serie, Geert . Ik zou denken dat het iets à la 16-50 /2.8 SSM, of 17-55/2.8, zal worden. Net zoals bij de A77...
                                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                                Comment

                                Working...
                                X