Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A77

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Sony A77

??? ik heb niet alles gevolgd, maar is er dan een reden waarom objectieven die werken op mijn A200 het niet goed meer zouden doen op die A77 ???
    Vanwege het SLT concept kan het zijn dat sommige lenzen een aanpassing nodig hebben. Mijn Sigma 10-20 bv zal waarschijnlijk moeten worden opgestuurd naar Sigma, zij doen dat kosteloos. Weet niet hoe het zit met andere merken.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
      http://www.imaging-resource.com/NEWS/1284151354.html

Ghosting is opgelost door een nieuwe coating op de sem-transparante spiegel.
      Het automatisch aanpassen van de EVF kan je uitschakelen. Ik ken een aantal testers persoonlijk en ze zijn zéér tevreden over het gedrag van de EVF, in verschillende omstandigheden. Binnenkort neem ik er ook een kijkje door :-)

G
      als dat zo is dan ben ik wel verkocht voor dat tuig
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Wat Geert zei klopt...Je hebt héél goed glaswerk nodig om hier al het potentieel uit te halen. Ik denk dan aan de nieuwere G-lenzen (70-300, 70-400) of de Carl Zeiss ZA lenzen (16-35 en 24-70, 24/2, 85/1.4, 135/1.8).
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Nu te koop bij cameranu.nl , A77 en A65
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50

Comment

sony geeft meer uitleg over werking OVF (NEX7-5 en a77/a65)
            maken gebruik van kleurenfilter ipv van individueel gekleurde OLED's (RGB), in feite zelfde principe als bij sensor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              ??? ik heb niet alles gevolgd, maar is er dan een reden waarom objectieven die werken op mijn A200 het niet goed meer zouden doen op die A77 ???

en verder ben ik alleen wat bang voor vrij extreem tegenlicht, zowel in de zoeker als voor evt ghosting door die transparante spiegel ...
              omdat je bij andere merken voor "full frame " de meeste niet alles uit het onderste van de kan halen
              ....
              sony alpha A33

Comment

Ik heb de indruk dat er veel interesse is voor de A77. Heeft er al eens iemand aan gedacht om een gezamelijke inkoop te overwegen? Als we nu bijvoorbeeld met een 10-tal mensen of meer een gezamelijke inkoop overwegen zouden we dan geen betere prijs kunnen afdwingen?

Groetjes
                Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
                https://500px.com/marnix_photography

Comment

Niet dat ik tegen geld besparen ben, maar ik koop altijd bij mijn vaste winkel, Foto Tecqmenne in Dendermonde. Ben er bijzonder tevreden van de service, ondanks de hogere prijzen.

Vroeg of laat komt die A77 hier toch in huis denk ik...Hopelijk zijn er snel volledige reviews (en de uiteindelijke firmware!) .
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

even voor de pers die van merken houden

sony alpha A33

Comment

link bevat niets nieuws hé.
                      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

klopt was even ter herinnering

of wel is een toestel goed of niet, heeft niets met de merknaam te maken
                        sony alpha A33

Comment

Aan de Sony-mannen, welke conclusie trekken jullie hier uit : test A65
                          Ik zit nog met wat twijfel omtrent ISO prestaties, maar volgens deze test zou dit prima zijn.

Comment

Als, zoals hij zegt, de resultaten bij iso 3200 goed zijn voor normaal gebruik, dus geen 100% bekijkend met de neus 30cm van het scherm af, en er rekening mee houdend dat dit mogelijk nog niet de prestaties zijn van de firmware waarmee het toestel op de markt zal komen, dan lijkt me dat dik OK.
                            Voeg daar nog wat PP aan toe indien nodig, en iso 6400 of hoger zijn ook echt bruikbaar.
                            Last edited by K-2; 13 september 2011, 00:43.
                            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Zolang het even goed is als de A580, ben ik héél tevreden. Dit zinnetje geeft alvast hoop .

"Certainly ISOs from 100 through and including 1600 are essentially noise free in any sized print."

De A900 lijkt inderdaad wel wat cleaner, maar dit zijn en blijven pre-productietoestellen, wat Michael Reichmann ook opmerkte .

Comment

Ik denk ook wel dat het redelijk goed zit, maar om mijn 1.5jaar oud toestel(A550) te vernieuwen moet ik zeker zijn dat de ISO prestaties ook beter zijn geworden. Zoals Joris zegt, op het niveau vd A580, ben ik ook tevreden, maar ik denk dat die tussen een A55 en een A580 zit.

Comment

Working...
                                X