Na afgelopen weekend het onderstaande van de hand gedaan te hebben wegens te weinig in gebruik en niet alle mogelijkheden die ik ervan gebruikte wil ik in de plaats hiervan een compacttoestel aankopen. Mijn probleem was dat onderstaande me een veel te grote last werd ivm weekendjes weg. Het was me een teveel aan gewicht en volume om bv. de D7100 en de twee lenzen letterlijk mee te sleuren.
Te vervangen body met lenzen;
Nikon D7100 - Nikkor 18-200MM F/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX - Tamron SP AF 10-24mm F/3.5-4.5 Di II LD Aspherical (IF) - Tamron AF 200-400mm f/5.6 LD (IF) Autofocus Lens
Toestellen die in aanmerking kwamen;
Nikon Coolpix B700 of Canon Powershot SX60 HS
Gisteren eens polshoogte gaan nemen in een winkel waar ik te horen kreeg dat ik teleurgesteld ging zijn met de bovengenoemde vervangers en dat ik meer naar een "Large Sensor" compact moest uitkijken. Het voorstel van de verkoper was de nog niet voorradige Panasonic Lumix DMC-FZ2000.
Ben nu meer die richting aan het uitkijken en komt ook de Nikon DL24-500 in die buurt, beide wel met een steviger prijskaartje dan de twee bovengenoemde maar beter iets meer uitgeven dan een miskoop.
Graag misschien jullie meningen aub.
Te vervangen body met lenzen;
Nikon D7100 - Nikkor 18-200MM F/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX - Tamron SP AF 10-24mm F/3.5-4.5 Di II LD Aspherical (IF) - Tamron AF 200-400mm f/5.6 LD (IF) Autofocus Lens
Toestellen die in aanmerking kwamen;
Nikon Coolpix B700 of Canon Powershot SX60 HS
Gisteren eens polshoogte gaan nemen in een winkel waar ik te horen kreeg dat ik teleurgesteld ging zijn met de bovengenoemde vervangers en dat ik meer naar een "Large Sensor" compact moest uitkijken. Het voorstel van de verkoper was de nog niet voorradige Panasonic Lumix DMC-FZ2000.
Ben nu meer die richting aan het uitkijken en komt ook de Nikon DL24-500 in die buurt, beide wel met een steviger prijskaartje dan de twee bovengenoemde maar beter iets meer uitgeven dan een miskoop.
Graag misschien jullie meningen aub.
Comment