Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke color space op D100??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by NataliaNL
    nee hoor, ik ga 't niet nog een keer herlezen, heb ik namelijk ook al meerdere keren gedaan
    Bij mij staat 'ie op Auto, en dat laat ik zo, heb ik nog nooit aangezeten, aan die setting.
    Tja,als het geen invloed heeft kan je het eigen misschien best opzetten en dan hoef je dat achteraf niet meer te doen.Minder werk achteraf dus.Een erg professionele conclusie
    Danny's Photosite

Comment

Nog 4 nachtjes slapen Roadrunnen en 't is zover!

Originally posted by roadrunner
      @ eMJeke: woensdag heb ik eindelijk mijn Nikkor 12-24mm Corné heeft de lens gisteren ontvangen en hij brengt ze aan huis woensdagnamiddag.Als dat geen service is weet ik het ook niet meer.Dus laat maar iets weten als je hem wil testen.Dan kom ik best wel eens tot Woluwe of spreken we af ergens omgeving Leuven of zo...

Er was iemand die de site van Corné niet gevonden kreeg (weet niet meer wie)maar je vindt zijn site op: http://home.tiscali.nl/triplet/
      Prima prijzen en dus een prima service?Lens wordt geleverd met internationale garantie!!!!!

Wat betreft het kleurprofiel op de D100:ik heb de ganse topic net nog ne keer doorgelezen en snap het nu al wat beter (zal de topic waarschijnlijk nog 10x moeten doorlezen eer ik alles snap )
      eMJeke
      website

Comment

ja,ik kijk er wel naaruit.Al zit ik hier plots met een boel problemen.Mijn kleuren trekken op niks meer (komt door al mijn voortdurend gevraag,zal me leren ).

Ik heb vorige week photoshop CS geinstalleerd en de 7 laten staan (daar ik daar avondschool voor volg)en dat ging erg goed tot ik gisteren plots bij het openen van CS een foutmelding kreeg dat ie een bepaald DLL-bestand niet kan vinden (wat er dan blijkbaar voordien wel was).Heb vandaag CS er terug opgezet maar met hetzelfde resultaat.

Ik had alles op kleurmodus I gezet (scherm,photoshop,capture,D100) en enkele foto's van mijn hond getrokken (een Groenendaeler puppie die ik sinds woensdag heb ) en die heb ik oa gemaild naar Natalia.Die zei me dat de kleuren erg raar waren en dat de foto's in adobeRGB stonden terwijl alles in sRGB stond.Zit ik nu met een conflict tussen PS7 en PS CS??Geen idee.Als ik de 7 niet nodig zou hebben voor de avondschool zou ik hem eraf zwieren.Nu heb ik dus terug CS verwijderd

Het RAR-bestand waar PS CS in zat heeft me bij het unpacken wel een foutmelding gegeven dat de bestanden corrupt zijn.Misschien zit het hem daar dat een bestandje beschadigd is?Dedju,en die Cs was zo plezant.

Danny's Photosite

Comment

Oei Roadrunner, ik snap daar dus niets van, kan je die foto hier niet eens posten. Raar hoor van die kleuren.
          eMJeke
          website

Comment

Originally posted by eMJeke
            Oei Roadrunner, ik snap daar dus niets van, kan je die foto hier niet eens posten. Raar hoor van die kleuren.

Ik ben ze allemaal kwijt (komt er nog bovenop).Ik gebruik op mijn PC Goback,een programma waar je mee terug in de tijd kan gaan zoals Windowsherstel maar veel degelijker.Nu in plaats van CS te uninstallen ga ik gewoon zoveel uur en minuten terug in de tijd tot net voor CS erop stond en blijft er geen rommel op mijn PC.Normaal als je zoiets doet blijven je dokumenten en afbeeldingen allemaal gewoon ongewijzigd staan en dat was ook het geval behalve voor de map "Cosmo" (= mijn pupke,ik had em beter frisco genoemd want het is echt ne charel)waar de foto's inzaten.Die is weg.Begrijp het niet.

Is geen ramp.De hond is er nog,de D100 en de fotograaf dus we nemen ze wel opnieuw
            Danny's Photosite

Comment

[Is geen ramp.De hond is er nog,de D100 en de fotograaf dus we nemen ze wel opnieuw
              ja woensdag met uw nieuw lenske

eMJeke
              website

Comment

Originally posted by eMJeke
                [Is geen ramp.De hond is er nog,de D100 en de fotograaf dus we nemen ze wel opnieuw
                ja woensdag met uw nieuw lenske

Yep!!
                Danny's Photosite

Comment

beetje late reply van mijn kant, maar ik heb net 4 uur lang paarden rescue verhalen zitten lezen.
                  Ik zal je de 4 foto's van Cosmo'ke terugemailen, RR.

Comment

Originally posted by NataliaNL
                    beetje late reply van mijn kant, maar ik heb net 4 uur lang paarden rescue verhalen zitten lezen.
                    Ik zal je de 4 foto's van Cosmo'ke terugemailen, RR.
                    Je bent een engel Hopelijk zijn er veel paarden gered..
                    Danny's Photosite

Comment

Photoshop CS doet het weer (met dank aan Hanske!! )En hier een foto (met hopelijk wat betere kleuren)van onze Cosmo.Gisteren was het gras knalgroen en nu is het beter:

Danny's Photosite

Comment

alleen de hond ziet er nog tamelijk groen uit....

Comment

Originally posted by w00ha
                          Het is dan ook ne Groenendaeler hé...
                          Danny's Photosite

Comment

LOL

hé RR
                            eMJeke
                            website

Comment

ale... twas ene, want hij begint stillaan rijp te worden zie ik...

Comment

Ja,het zit nog altijd ergens niet 100 percent alhoewel nu alles op sRGB staat.Is mijn scherm nu niet goed afgesteld...
                                Danny's Photosite

Comment

Working...
                                X