Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7D AF missers (echt veel te veel naar mijn goesting)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 7D AF missers (echt veel te veel naar mijn goesting)

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
    Volgens mij heeft Matthias dit topic al lang achter zich gelaten
    niet enkel dit topic

en terecht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
      niet enkel dit topic

en terecht
      ik plusoi dit ... wel spijtig eigenlijk. Voor mijn part mogen de mods deze topic zelfs afsluiten, 70% klapt toch niet echt over de 7D dusja, off topic stuff.
      UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Volgens mij heeft Matthias dit topic al lang achter zich gelaten
        Maar Lapino niet Heb wel degelijk AF problemen met de 7D maar camera zou morgen of vrijdag terug moeten zijn van Canon, zal dan wel zien wat resultaat is. Ik vind het gewoon enorm lastig op forums te moeten lezen dat alle problemen zouden te wijten zijn aan het niet kunnen werken met de camera, net alsof ik ineens jarenlange ervaring met Canon ineens kwijt ben. Natuurlijk is een nieuwe body wat gewenning, maar een foto met center point AF, op statief met voldoende licht en geen bewegingsonscherpte, zou er bij zo'n toestel bal op moeten zijn, wat bij mij zeker niet (altijd) het geval was.

Ben zéér benieuwd en hoop ten volle dat mijn 7D nu naar behoren zal presteren, want ik mis mijn DSLr enorm en voor wat ik de 7D al heb gebruikt, leek het me een zéér grondige update tov de 40D. Alleen met de 40D nooit enig AF probleem gehad en dan is het wat vervelend om met een veel duurder toestel wel problemen te hebben.

Hoedanook, ik blijf bij Canon, het is niet omdat ik één keer pech heb, dat ik daarom ineens het merk of de camera in zijn algemeenheid moet gaan afbreken.
        Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Inderdaad. Vandaar mijn initiële reactie :

Hoe dan ook, gezien het aantal heel gelukkige gebruikers, lijkt dit me geen onoverkomelijk in de 7D ingebakken defect. Wel ergerlijk voor de paar mensen die er last van hebben, en hopelijk voor hen lost Canon het snel en gratis op. Pas als dat niet gebeurt, hebben ze een echt probleem vind ik.
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Ik denk eigenlijk niet dat ik nog één ander fotografieforum ken waarin zoveel gebitcht wordt als dit hier, lol. Vreemd. En best fascinerend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ief.mathias Bekijk bericht
              Ik denk eigenlijk niet dat ik nog één ander fotografieforum ken waarin zoveel gebitcht wordt als dit hier, lol. Vreemd. En best fascinerend.
              Dat is iets typisch Belgisch
              "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

[MOD]Ik denk dat het genoeg geweest is hier, dit topic is totaal ontspoort en wordt daarom afgesloten voordat het nog verder escaleert ...[/MOD]
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
                X