Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe camera kopen

morgen ga ik een camera kopen voor mijn dochter , belofte maakt schuld he.
    ik heb er zo een 5tal in mijn hoofd , maar welke zou de beste keuze zijn ze is 20 j en de camera moet niet al te groot en zwaar zijn , meisjes moeten dat makkelijk kunnen opbergen :

-twee dslr Sony A230of 330
    - .......... Olypmpus E520

- Nikon P 100
    - Sony DSC hx1
    - Pentax X 90
    ik vond de sony dsc hx1 wel wat ze zal ook graag filmen en vond hem beter filmen dan de nikon , niet te min zijn het twee prachtige camera,s ze wil wel geen kleinere camera

prijzen liggen tussen 279 en 378 van alle vijf

Re: Nieuwe camera kopen

Mijn schoonzoon heeft de Sony,knap toestel maar hij is niet tevreden over de batterij.Na max. 100 fotos bat.leeg.

mvg Yves.
    What you see is what you get

Comment

Over welke sony gaat de dslr of over de dsc hx1

Comment

Ik ken alleen de Olympus. Die had een meisje bij ons op school. En zij schoot er prachtige
        prentjes mee. Maar dat ligt waarschijnlijk ook wel aan haar. Zoek hier maar eens op het
        forum wat vicky bijvoorbeeld doet met een canon G11.

Comment

Ik heb een sony alpha 300 en ben daar erg tevreden over !

En ik kan veel meer als 100 fotos maken dus ik denk dat het over de andere gaat...
          Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Sorry vergeten bij te zetten de HX1. Hij kan wel gewoon pech hebben dat hij toevallig een slechte bat.heeft.

mvg Yves.
            What you see is what you get

Comment

Ik heb vandaag de camera gehaald na wikken en wegen , het is de sony alfa 330 geworden dus DSLR , het voordeel denk ik is ook grotere censor verwisselbare lenzen , ik denk daar bij , als een bridge camera niet aan je verwachtingen bv lens voldoet kan je daar niet meer mee weg ,maar bij een DSLR kan je een andere lens kopen, wat ik ook zag is dat je ook carl zeis lenzen kan kopen en die zijn veel goed koper van die lenzen die ze maken voor nikon en canon zonder AF, bv de Sony SAL 16-80mm f/3.5-4.5 Carl Zeiss Vario-Sonnar T; voor 600 euro ,maar dat is weer wat sparen , we hebben de camera met kitlens al getest en hij voldoet ruimschoots

Uploaded with ImageShack.us

En dat voor een lensje dat 69 euro kost, dus is er nog ruimte om betere aan te schaffen
              Last edited by koen1950; 7 juli 2010, 19:50.

Comment

Working...
              X