Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Alpha A330

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony Alpha A330

Koop je liever als het goedkoper is dan hier (je hebt toch internettoegang, dus controleer het even...) een A550, zou ik zeggen. Tenzij je echt makkelijk overweg kan met die grip van de A230/A330/A380...
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aradilon Bekijk bericht
      Niks ik zeg ook niet dat ze de alpha 330 niet moet kopen, ik vind alleen dat ze door het live view systeem niet voor die camera moet kiezen. (want geef toe zoveel keer gebruik je het toch niet)
      nikon heeft geen echte live-view, daar ziet wel iets in dat LV noemt, maar zo slecht geïmplementeerd dat het haast onbruikbaar is zonder statief. dito bij canon, met de uitzondering van de 550d waar ment tracht, met gedeeltelijk succes de sony LV te evenaren.
      Een goed LV systeem is een zegen en sony is daar momenteel veruit de sterkste in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
        Koop je liever als het goedkoper is dan hier (je hebt toch internettoegang, dus controleer het even...) een A550, zou ik zeggen. Tenzij je echt makkelijk overweg kan met die grip van de A230/A330/A380...
        of een a500, is niet slechter dan de a550, wel kleiner scherm en minder beeldjes per seconde.
        als je toestel kocht in buitenland is het aangeraden het daarna onmiddellijk te registreren op de sony site (sony.be) dan is je fabriekswaarborg in orde.

Comment

Ik meen zelfs hetzelfde qua afmetingen, maar 230K in plaats van 921K (dus 230.000 beeldpuntjes, net zoals de A450, A300 en 350).

Het is persoonlijk of je het extra geld eraan wil spenderen, maar ik vind dat betere scherm de meerprijs waard.
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door layla Bekijk bericht
            Sorry hoor, maar echt scherp vind ik het niet, integendeel.

Ik heb trouwens besloten om toch maar voor de D5000 te gaan.
            Daar heb ik het beste gevoel bij.
            heeel goede keus
            canon 1000d 18-55 is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door layla Bekijk bericht
              Ik ga eens naar Mediamarkt gaan en daar door de zoeker van de D3000 loeren denk ik.
              Dat wordt een teleurstelling, bij de MM zitten er nooit accu's of lege in en wordt de zoeker donker en onscherp, is bij heel veel Nikons, behalve de Dx series.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
              X