Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Levering met kamera-express

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Levering met kamera-express

Ik vond het nergens meteen terug op het forum...
    Als ik via kamera-express bestel, via welke dienst wordt het thuis in België geleverd?
    En wat gebeurt er als men niet thuis is de dag van levering?
    Ik heb kamera-express al gecontacteerd via e-mail, maar de communicatie verloopt wat stroef (mails komen niet meer aan).
    Dus ervaringen van mensen hier op het forum?

Re: Levering met kamera-express

Oorspronkelijk geplaatst door DeKevin Bekijk bericht
    Ik heb kamera-express al gecontacteerd via e-mail, maar de communicatie verloopt wat stroef (mails komen niet meer aan).
    Al ooit gehoord van de telefoon ? Bestaat al meer dan 100 jaar.
    Telefoon 0031 10-284 74 50

Comment

Als niemand thuis is dan krijg je normaal gezien een bericht in de brievenbus dat ze langs geweest zijn en ze komen dan de volgende dag weer. Als je dan nog niet thuis bent dan kan je het zelf gaan afhalen bij het distributiecentrum van het koerierbedrijf.
      Ik ben nu al 3 weken aan het wachten op mijn Sigma 10-20 en nog wat dingen. Ze waren niet in voorraad.
      De laatste bestelling werd geleverd door TNT post. Maar dat kan variëren.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Wat een reacties men hier soms krijgt...
        Het zal wel iets van deze tijd zijn zeker.
        Als ik gratis kan mailen en hier info kan inwinnen, ga ik geen kwartier naar Nederland telefoneren.

Comment

Het is zondag vandaag, dus als de winkel al open is, zullen er alleen verkopers zijn en die hebben echt geen tijd/machtiging/antwoord, dus gewoon wachten tot morgen.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Wordt meestal geleverd met TNT en heb nog nooit problemen gekend,soms laat ik het pakje afleveren op het adres van mijn werk,dit doe ik als ik de bestelling de maandag of de dinsdag plaats.
            Bij ons leveren ze meestal tussen 10h00 en 14h00
            Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Working...
            X