Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
50D, 7D of 5DmkI ?
Collapse
X
-
-
-
Re: 50D, 7D of 5DmkI ?
Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk berichtF8 is misschien toch te ver dichtgeknepen, hoewel 1.8 dan weer te wijd open is waarschijnlijkCanon 5DII, 17-40 L F4, 70-200 F4, Sigma 50mm 1.4, 580EXII, Kenko 1.4x Flickr
Comment
-
Het gros van alle reacties die ik hier lees komen voort uit "ik heb dit of dat gelezen,gehoord en gezien op het internet". Een groep van de mensen die reageerden hebben geen van deze toestellen. Nog een ander gedeelte van deze groep heeft één van deze camera's een aantal maanden in hun bezit en heeft voordien nooit een camera in zijn handen gehad.......handleidingen zijn daarom waarschijnlijk ook een beetje te moeilijk te verstaan. Daardoor onstaat flink wat frustratie en is het ineens de camera ipv de operator die niet goed werkt.....gevolg we kopen dan toch gewoon een zogezegd betere body en de problemen beginnen weer van voren af aan. Van deze 3 body's is er geen enkele die kop en schouders uitsteekt boven een andere.....gelijk welke van deze 3 zal bruikbaar zijn om mooie foto's te bekomen.....neem gewoon de moeite om je camera gewoon te worden.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door markymark Bekijk bericht@ olivier hou ons eens op de hoogte over de al dan niet vlotte werkwijze en afhandeling van topfoto aub
Maandagavond nadat mijn 50D verkocht was een 7D besteld bij topfoto.nu
Direct het geld oversgeschreven en een printsceen van de overschrijving doorgemaild.
Dinsdag via mail bericht gekregen dat de camera woensdag zal geleverd worden. Ik krijg een tracking nummer. Woensdag tracking nummer gans de dag niet gekend bij dpd. Maailtje terug wist me te vertellen dat er 12u vertraging was door het rijverbod van vrachtwagens wegens de sneeuw. Donderdag zie ik via tracking dat pakje in Mechelen zit. En deze morgen via Aalter hier thuis geleverd om 11u.
Dus toch allemaal vlot gegaan.
De doos is een 7D + 18-135 is kit uk model waar ze de lens uit gehaald hebben.
Batterij opgeladen en daarnet al wat zitten spelen. Zal wel even moeten wennen aan de nieuwe manier van af punt selectie. Verder nog niet veel ervaring zal iets voor dit weekend worden.
mirDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk berichtHet gros van alle reacties die ik hier lees komen voort uit "ik heb dit of dat gelezen,gehoord en gezien op het internet". Een groep van de mensen die reageerden hebben geen van deze toestellen. Nog een ander gedeelte van deze groep heeft één van deze camera's een aantal maanden in hun bezit en heeft voordien nooit een camera in zijn handen gehad.......handleidingen zijn daarom waarschijnlijk ook een beetje te moeilijk te verstaan. Daardoor onstaat flink wat frustratie en is het ineens de camera ipv de operator die niet goed werkt.....gevolg we kopen dan toch gewoon een zogezegd betere body en de problemen beginnen weer van voren af aan. Van deze 3 body's is er geen enkele die kop en schouders uitsteekt boven een andere.....gelijk welke van deze 3 zal bruikbaar zijn om mooie foto's te bekomen.....neem gewoon de moeite om je camera gewoon te worden.
Beginners maken zich druk over apparatuur.
Profs maken zich druk over geld.
Gevorderden maken zich druk over het licht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk berichtKakt een beer in het bos?Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk berichtBeginners maken zich druk over apparatuur.
Deze ga ik onthouden
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk berichtBeginners maken zich druk over apparatuur.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk berichtU heeft ut door.
Beginners maken zich druk over apparatuur.
en wat met gepensioneerden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk berichten wat met gepensioneerden?
Maar ik geef Telekees toch dik gelijk, hij verwoord dat heel goed.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk berichtMag ik deze in mijn signature zetten?
Van het internet geplukt:
Friday, February 15, 2008
Amateurs worry about equipment...
I stumbled across the following quote today: "Amateurs worry about equipment, pros worry about money, masters worry about light."Last edited by frank207be; 13 februari 2010, 10:43.
Comment
-
ik ben alledrie danMijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek
Comment
Comment