Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

50D, 7D of 5DmkI ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 50D, 7D of 5DmkI ?

Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
    Is dat dan inclusief BTW ?
    En Sieg sprak van "in de winkel" gaan kopen.... in Zwitserland ?
    Die prijzen (1600-1700) zijn dus eigenlijk niet representatief voor de Belgische markt, want het gaat om import.
    (en ja, ik weet dat de eigenaar hier op het forum zit en dat die shop ook actief is onder andere namen en dat er veel tevreden klanten zijn etc...)
    Ja dat is inclusief (en ook de verzendingskosten aangezien het om dit bedrag gaat...).
    Je kan ook gaan afhalen (in België), maar dan betaal je meer ... en dan kan je voor de prijzen terecht op:

Dat is de Belgische "winkel". 100€ duurder en dus op niveau van de andere aanbieders.

Ik kan u verzekeren dat de service net zo goed is als bij andere online aanbieders hoor.
    Dus niet achterdochtig zijn en gewoon bestellen als je de 5DII wil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
      Ja dat is inclusief (en ook de verzendingskosten aangezien het om dit bedrag gaat...).
      Je kan ook gaan afhalen (in België), maar dan betaal je meer ... en dan kan je voor de prijzen terecht op:

Dat is de Belgische "winkel". 100€ duurder en dus op niveau van de andere aanbieders.

Ik kan u verzekeren dat de service net zo goed is als bij andere online aanbieders hoor.
      Inderdaad

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Laat ons eerlijk zijn, een 5D MKI is voor puristen, een heel goed toestel, geweest, maar helaas, passé, een 7D is zoveel leuker...en goedkoper (prijs komplete set hé). Wat wil je dan nog meer?
        Die paar pixels minder ruis? dat kleine lcdeedtje? de onmogelijkhied om zelf lenzen te calibreren? de oude types accu? de traagheid? het kraken van het cf deurtje? het stofvreten van de sensor en de zoeker vol stofdeltjes? 1 bruikbaar AF punt? een zoker die heel lang donker blijft bij het afdrukken? geen flitser? niks weather seal? en we kunnen zo nog even doorgaan.
        Voor mij hoeft dat niet meer. Gewoon eens door een 7D zoeker kijken, de af activeren, en je weet genoeg. Het lijkt op dat ogenblik wel een .... nikon...

Comment

Niet druk maken jongens, onze Rudy is gekend als "de tester" op BD, hij kocht camera's en objectieven van Nikon -> Canon -> Sony -> Canon -> Panasonic,... een eindeloze zoektocht naar 'het' perfecte materiaal

Het verbaast ons sterk dat hij zelf nog geen review site heeft gemaakt (of beter nog, zelf een winkel heeft geopend).
          Ipv Steve's Digicams "Rudy's Digicam & Lensreviews", een Belgische reviewsite zou uniek zijn, zou nog sponsors hebben van Konijnenberg,..

Het is bekend dat het meeste wat hij verkoopt in nieuwstaat is met meestal nog bijna volle garantie, daarmee dat hij aan geen dumpprijzen kan verkopen, vandaag was ook de laatste dag van de solden
          Daar erger ik me persoonlijk ook aan dat bepaalde mensen belachelijke voorstellen sturen voor objectieven en camera's, doe geen moeite zou ik zeggen, gelukkig beseffen de meesten wat degelijk materiaal waard is
          Last edited by 2010; 31 januari 2010, 19:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
            Niet druk maken jongens, onze Rudy is gekend als "de tester" op BD, hij kocht camera's en objectieven van Nikon -> Canon -> Sony -> Canon -> Panasonic,... een eindeloze zoektocht naar 'het' perfecte materiaal

Het verbaast ons sterk dat hij zelf nog geen review site heeft gemaakt (of beter nog, zelf een winkel heeft geopend).
            Ipv Steve's Digicams "Rudy's Digicam & Lensreviews", een Belgische reviewsite zou uniek zijn, zou nog sponsors hebben van Konijnenberg,..

Het is bekend dat het meeste wat hij verkoopt in nieuwstaat is met meestal nog bijna volle garantie, daarmee dat hij aan geen dumpprijzen kan verkopen, vandaag was ook de laatste dag van de solden
            Daar erger ik me persoonlijk ook aan dat bepaalde mensen belachelijke voorstellen sturen voor objectieven en camera's, doe geen moeite zou ik zeggen, gelukkig beseffen de meesten wat degelijk materiaal waard is
            Je neemt me de woorden uit de mond

Rudy stelt me wel een beetje teleur dat hij ZOO snel het 7D kamp verlaat
            En dan nog wel voor die 4/3 losers

Comment

[MOD]Quote weggehaald omdat deze totaal off-topic was[/MOD]

En dat de rudy zijne bijna nieuwe 7D heeft verkocht aan een eerlijke prijs, zoveel te beter voor hem. Dat maakt ieder voor zich persoonlijk uit. Daar heeft de rest van het forum geen zaken mee, en zeker niet dat er gevloekt en gescheld word achter de schermen. Wat een mentaliteit.

Weet je dat ik hem nieuw heb gekocht voor bijna 1700 Euro in den beginnen. En ik heb der geen spijt van. Ik heb het ghosting effect zelf meegemaakt met de vorige firmware.
              Last edited by LamboCars; 31 januari 2010, 20:55. Reden: Off topic quote verwijderd !

Comment

[MOD]Deze thread is nu opgekuist, alle off-topic commentaar is verwijderd, als het nogmaals zo uit de hand loopt zal de hele topic gesloten worden ... en daar wordt niemand beter van, dus hou het rustig[/MOD]

Mark
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Hij is op topfoto.nu zomaar even van 1700 euro terug naar 2000 euro gestegen???
                  Wou er deze week nog eentje bestellen, zal dus nog even wachten worden
                  Canon 5DII, 17-40 L F4, 70-200 F4, Sigma 50mm 1.4, 580EXII, Kenko 1.4x Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Olivier °o° Bekijk bericht
                    Hij is op topfoto.nu zomaar even van 1700 euro terug naar 2000 euro gestegen???
                    Wou er deze week nog eentje bestellen, zal dus nog even wachten worden
                    Bij konijnenberg is zien he .

Comment

Bij konijnenberg is het ook 1900 euro en niet 1700 hoor. Voor een 5dII hé.

Hij staat op topfoto.nu ineens terug op 1798 euro? Hoe zou het komen dat de prijzen zo hard schommelen?
                      Last edited by Olivier °o°; 2 februari 2010, 11:37.
                      Canon 5DII, 17-40 L F4, 70-200 F4, Sigma 50mm 1.4, 580EXII, Kenko 1.4x Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Olivier °o° Bekijk bericht
                        Bij konijnenberg is het ook 1900 euro en niet 1700 hoor. Voor een 5dII hé.

Hij staat op topfoto.nu ineens terug op 1798 euro? Hoe zou het komen dat de prijzen zo hard schommelen?
                        Tegen mij is er eens gezegd dat het door de dollar zou komen ook.Ik zeg maar wat ze mij verteld hebben.

Is de 5D MII eigenlijk een geschikt toestel voor concertfotografie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ivanhoejup Bekijk bericht
                          Tegen mij is er eens gezegd dat het door de dollar zou komen ook.Ik zeg maar wat ze mij verteld hebben.

Is de 5D MII eigenlijk een geschikt toestel voor concertfotografie?
                          Kakt een beer in het bos?

Comment

Het antwoord vind je in dit educatieve filmpje:
                            http://www.youtube.com/watch?v=BPGFsgKDm_U
                            Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

Comment

Ja 's nachts met F/1.8 en overdag op F/8
                              Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                                Ja 's nachts met F/1.8 en overdag op F/8
                                F8 is misschien toch te ver dichtgeknepen, hoewel 1.8 dan weer te wijd open is waarschijnlijk

Comment

Working...
                                X