Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7D prijzen zakken snel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 7D prijzen zakken snel

prijzen hangen nu rond de 1300 € precies. Ik ga nog wat wachten. Ik denk er aan om mijn 40D te vervangen door een 7D. Dan kan ik mijn 5DII batterijen onderling wisselen, en heb ik maar 1 lader nodig. Alleen jammer dat ze verschillende batterijgrips hebben.

Crop factor en hogere fps (en meer MP dan 40D) zijn leuke aanvulling op de 5DII.
    En velen zien de 7D als de stap die de 50D niet echt was, niet?
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Comment

Wat is/was er mis met de 50D (ben nl aan t twijfelen ...)?
      Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
      - Isaac Asimov-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
        prijzen hangen nu rond de 1300 € precies. Ik ga nog wat wachten. Ik denk er aan om mijn 40D te vervangen door een 7D. Dan kan ik mijn 5DII batterijen onderling wisselen, en heb ik maar 1 lader nodig. Alleen jammer dat ze verschillende batterijgrips hebben.

Crop factor en hogere fps (en meer MP dan 40D) zijn leuke aanvulling op de 5DII.
        En velen zien de 7D als de stap die de 50D niet echt was, niet?
        Waar zie jij de prijzen rond de 1300€ hangen? Goedkoopste nu is volgens mij bij fotorubens voor 1349€ voor een witte doos. Ben de prijzen nogal aan het volgen want ben van plan binnenkort eentje te kopen ;-).
        Velen zeggen dat de 50D te snel op de markt gekomen is en weinig meer te bieden heeft over de 40D. Maar dit is een beetje het geval met alle XXD camera's als je het mij vraagt

Btw, iemand een idee waarom de prijzen van de 7D weer stijgen? Lijkt me een rare trend

Grt
        Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W-dytoi Bekijk bericht
          Waar zie jij de prijzen rond de 1300€ hangen? Goedkoopste nu is volgens mij bij fotorubens voor 1349€ voor een witte doos. Ben de prijzen nogal aan het volgen want ben van plan binnenkort eentje te kopen ;-).
          Velen zeggen dat de 50D te snel op de markt gekomen is en weinig meer te bieden heeft over de 40D. Maar dit is een beetje het geval met alle XXD camera's als je het mij vraagt

Btw, iemand een idee waarom de prijzen van de 7D weer stijgen? Lijkt me een rare trend

Grt
          http://tweakers.net/pricewatch/245490/canon-eos-7d.html - 1305€ incl shipping
          Mijn foto's
          Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

(en waarschijnlijk maar 1 jaar garantie)
            [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

1330€ met 2 jaar garantie bij kamera-express.nl (incl verzendkosten)

Comment

Je hoort weinig klachten, en een 1DMkIV is meer dan 3 keer duurder (alleen de body, niet de lenzen)

Comment

hopelijk blijft dit niet doorgaan :-)
                  [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

1319 bij Otto via zijn nieuwe site topfoto.nu

mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

hun prijzen zijn excl BTW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josje Bekijk bericht
                        Ik heb pas nog gevraagd hoe het eigenlijk in z'n werk gaat, en het antwoord was als volgt:

Alle vermelde prijzen die op de site www.TopFoto.nu staan zijn inclusief zwitserse btw, europeese invoerheffingen, batterijheffingen en verwijderingsbijdragen. De vermelde prijzen zijn dus uw eindprijs.

En vanaf € 250,- betaalt u geen aandeel in de verzekerings en verzendkosten. Levering afhakelijk van het item binnen 24 uur tot 3 werkdagen

Toestellen worden geleverd met twee jaren europeese waarborg en afhandeling van het land van bestemming met gebruikershandleidingen in de landstalen.

Voor Belgie, Nederland en Luxemburg, dus duits, frans en nederlands.

Bij problemen tijdens de waarborgperiode of erna brengt u het binnen bij onze reparatiedienst of u laat het ophalen voor € 12,-

Alle waarborgherstellingen en reparaties voor de Benelux geschieden door Rofa Tepair in Den Haag (Nederland).

Let op u kunt de btw niet terugvorderen. Indien u btw wilt terugvorderen dient u uw bestelling te plaatsen op www.TopFoto.be daar zijn de vermelde prijzen inclusief 21% btw.

Comment

Verder geen uitschuivers naar onder meer?

Dit topic is helaas (jammer dat er waarschijnlijk geen prijsdalingen meer zijn) wat stil gevallen...

Comment

Je kan toch niet verwachten dat de prijs wekelijks wordt aangepast ? Al zouden we dat natuurlijk wel willen he

mir
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                              Je kan toch niet verwachten dat de prijs wekelijks wordt aangepast ? Al zouden we dat natuurlijk wel willen he

mir
                              Verwachten niet nee, willen...

Comment

Vanaf nu (eigenlijk al twee maand geleden) en het uitkomen van de opvolger zal de prijs redelijk constant blijven

Ofwel koop je een camera nieuw (max 2-3 maand na de aankondiging) ofwel wacht je tot de prijs zover naar beneden is dat het een deal wordt (aanbod 5DMKII nieuw, 1DMKIII, 40D tweedehands)

Comment

Working...
                                X