Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7D prijzen zakken snel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 7D prijzen zakken snel

Oorspronkelijk geplaatst door rvrysen Bekijk bericht
    In Nederland, in België is de prijs al enkele uren stabiel.

Als je'm NU koopt, kan je NU al foto's maken !

Ik had geen reflex meer in huis en wilde niet meer wachten, ik heb 'm vrijdag gekocht aan wat mij een schappelijke prijs lijkt, zeker als ik dat vergelijk met wat ik voor m'n 300D en later de 40D betaald heb.

DSLR's zijn net als laptops, hoe langer je wacht op een prijsdaling, hoe meer kans je hebt dat je wacht op een verouderd toestel. (alhoewel de life-cycle van DSLR's net iets langer is dan die van laptops)
    En ...hoe bevalt de 7D tot nu toe?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      En ...hoe bevalt de 7D tot nu toe?
      Best goed eigenlijk.

Voelt zeer degelijk aan, heeft een mooi shutter-geluid (beter dan m'n 40D) en je merkt toch een grote stap vooruit in mogelijkheden.
      Ik heb al een paar testjes gedaan ivm ISO (zie hier) en denk dat tot ISO 1600 goed bruikbaar is, ISO 3200 voor noodsituaties en hoger moet je absoluut niet gaan. (zie de link onder de foto's)

De 18 megapixel sensor geeft je mijns inziens enorm detail.

Voor mij al bij al een goed toestel. Ook de HD-movie is toch wel een plus-punt, had niet gedacht dat veel te gebruiken, maar het is zo makkelijk dat je er vroeg of laat toch mee gaat experimenteren. (heb dus al een paar filmpjes gemaakt, is toch nog eens een andere benadering van 'iets in beeld brengen')

Wegens het slechte weer heb ik nog maar alleen binnenshuis foto's gemaakt (allerhande testshots) maar van zodra ik iets getrokken heb dat de moeite loont zal ik het zeker posten.

Groeten,
      Rudi

**UPDATE**

Hier nog een review waar ik het zeer goed mee kan vinden.
      Last edited by rvrysen; 9 december 2009, 07:59.
      Fuji X - Less became more

Comment

Momenteel prijs bij foto Konijnenberg terug naar boven gegaan (wel terug in voorraad) naar 1.331 EUR.

Comment

Hmmm...ik zit eens in de VS te neuzen, daar staat de 7D bij een grote fotozaak voor 1629 dollar te koop. Omgerekend zijn dat: 1118.82 Euro's voor een 7D body.
          Scheelt toch geld. (lenzen zijn daar btw ook stukken goedkoper)
          Iemand enig idee hoe dat dan zit met de garantie...kun je dan hier bij canondealers terecht mocht er iets mee zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
            Hmmm...ik zit eens in de VS te neuzen, daar staat de 7D bij een grote fotozaak voor 1629 dollar te koop. Omgerekend zijn dat: 1118.82 Euro's voor een 7D body.
            Scheelt toch geld. (lenzen zijn daar btw ook stukken goedkoper)
            Iemand enig idee hoe dat dan zit met de garantie...kun je dan hier bij canondealers terecht mocht er iets mee zijn?

http://www.us1photo.com/catalog/prod...oducts_id=8987
            Antwoord: neen!

Enkel lenzen vallen onder de garantie van world wide, niet de body.

Comment

Bummer

Comment

Ik ben nu in Ushuaia, in het uiterste zuiden van Argentinië. Voor de leut ben ik is een grote fotozaak binnengelopen en heb ik gevraagd naar de prijs van een Canon 7D.

Antwoord: 10.845 pesos, wat neer komt op 1.970 euro. Serieus verschil met Europa dus.

Tom.

Comment

ben even aan het uitkijken om er een aan ta schaffen
                  goedkoopste prijs op dit moment in belgie in winkel af te halen is 1349€ (oa konijn)

moest iemand beter vinden , post maar (in oost vlaanderen zou nog veel beter zijn )

mark

Comment

Goedkoopste in Oost-Vlaanderen is bij Art en Craft, maar daar staat ie wel 50 euro duurder dan bij Konijn...
                    Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Bij www.cameratools.nl staat de 7D te koop voor 1319 euro.

Comment

art en craft mariakerke 1389€

Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markymark Bekijk bericht
                          ben even aan het uitkijken om er een aan ta schaffen
                          goedkoopste prijs op dit moment in belgie in winkel af te halen is 1349€ (oa konijn)

moest iemand beter vinden , post maar (in oost vlaanderen zou nog veel beter zijn )

mark
                          Begin december was hij 30 EUR goedkoper
                          (en ik ben geflitst voor 50 EUR toen ik hem ging halen )

Als je er één wil koop hem dan

Comment

Canon 7D voor 1269euro.

Groetjes, Blord

Canon 7D en wat lenzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blord Bekijk bericht
                              En hoe zit het daar met de garantie als je hem laat opsturen naar België?
                              Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W-dytoi Bekijk bericht
                                En hoe zit het daar met de garantie als je hem laat opsturen naar België?
                                En hoeveel verzendingskosten komen erbij? Ik vind niets terug... (of kijk ik scheef?)

Edit: Ik vind wel 7€ verzendkosten terug... maar dat is, voor zover ik vermoed, enkel binnen Nederland? Ik heb geen zin om een account aan te maken om er achter te komen... ik heb al overal accounts genoeg, pfff!
                                Last edited by Galdie; 11 januari 2010, 14:02. Reden: extra info

Comment

Working...
                                X