Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7D prijzen zakken snel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 7D prijzen zakken snel

    Oorspronkelijk geplaatst door pquito Bekijk bericht
    Allez, mag er niet meer gelachen worden?

    On Topic: kheb de indruk dat de prijzen weer aan't stijgen zijn in vgl met een paar weken geleden
    Is de schuld van de Grieken
    Greetz Geert.
    Canon gerief...

    Comment


    • Re: 7D prijzen zakken snel

      Oorspronkelijk geplaatst door pquito Bekijk bericht
      Allez, mag er niet meer gelachen worden?

      On Topic: kheb de indruk dat de prijzen weer aan't stijgen zijn in vgl met een paar weken geleden
      De komende drie maanden zal alles wat in dollars wordt berekend met een kleine 15% in prijs gaan stijgen. Van benzine en olie tot lenzen en camera's
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • Re: 7D prijzen zakken snel

        Oorspronkelijk geplaatst door DominiekC Bekijk bericht
        [MOD]Off topic info uit post verwijderd[/MOD]


        Hopelijk gaan we hier niet dezelfde weg op als op vele andere fora. Laat ons a.u.b. op de inhoud toespitsen en elkaar goed advies proberen te geven.

        Terloops en geheel off-topic : ik krijg ook de kriebels van "euronen" en "euris", maar de Nederlandse Taalunie geeft het volgende taaladvies : snip.
        Nog even OT .. de Ned taalunie heeft hier niets in de pap te brokken .. Het Secretariaat Generaal van de Europese Unie zegt (als mijn geheugen mij niet in de steek laat) euro en euros (en zonder hoofdletter dacht ik) .. basta .. de enige uitzondering was geloof ik voor het Grieks .. als de andere fantasiemeervoudsvormen (waarom trouwens euri en euris dat is taalkundig helemaal belachelijk het meervoud van het meervoud .. djeezes) zijn raving BS

        .. en hopelijk zakt de prijs van de body van de 7D en in euro nog een stuk verder ...

        Comment


        • Re: 7D prijzen zakken snel

          LamboCars,

          Ik denk dat de prijzen van de 7D nu zowat gelijkblijven, m.a.w. niet meer stijgen/dalen.


          Groetjes
          Eric

          Comment


          • Re: 7D prijzen zakken snel

            Ben je dat wel zeker?

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • Re: 7D prijzen zakken snel

              Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
              LamboCars,

              Ik denk dat de prijzen van de 7D nu zowat gelijkblijven, m.a.w. niet meer stijgen/dalen.


              Groetjes
              Eric
              Jammer dat de prijzen van een 7D niet meer dalen, had gehoopt dat ze in de buurt van een 50D zouden komen, allez, een nieuwe hé
              Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
              - Isaac Asimov-

              Comment


              • Re: 7D prijzen zakken snel

                Pquito,

                Dat zou inderdaad niet slecht zijn

                Groetjes
                Eric

                Comment


                • Re: 7D prijzen zakken snel

                  Straks zijn jullie allemaal een tijdje van mij verlost !
                  Ik ga gedurende 2 weken ne keer de prijzen van de 7D's aldaar gaan bekijken in het buitenland .
                  Naar het schijnt zijn ze daar ongeveer het duurst van al maar ik doe niemand geen kwaad door eens rond te neuzen hé.
                  Als ik een nieuwe 7D kan vinden voor de prijs van een nieuwe 50D zal ik er één meebrengen voor jou pquito .
                  Groetjes
                  Eric
                  Last edited by edbzulte; 19 februari 2010, 18:58. Reden: Aanpassing

                  Comment


                  • Re: 7D prijzen zakken snel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                    De komende drie maanden zal alles wat in dollars wordt berekend met een kleine 15% in prijs gaan stijgen. Van benzine en olie tot lenzen en camera's
                    Daarom heb ik een paar 1000 vastgezet in US $
                    De positie van de € is te onstabiel in de volgende 3 maanden.... (en klassiek zelfs nog iets verder het jaar in)

                    Comment


                    • Re: 7D prijzen zakken snel

                      Ik kan geen enkele reden bedenken waarom

                      OF de euro zomaar 15 % zou zakken in waarde
                      OF de Am. Dollar zomaar 15 % zou stijgen in waarde

                      Dit zijn stijgingen/dalingen om U tegen te zeggen, en dit gebeurt niet zomaar, tenzij over een heel lange periode.

                      Groetjes
                      Eric

                      Comment


                      • Re: 7D prijzen zakken snel

                        Moet wel zeggen dat de euro in de laatste 3 maanden al tussen 9 en 10% gezakt is tov de dollar. Bron: De Tijd
                        Dus 15% is wel degelijk mogelijk hoor.

                        Comment


                        • Re: 7D prijzen zakken snel

                          Dat de dollar de laatste 3 maanden flink gestegen is, is een feit. Dat deze trend zich zal doorzetten is echter nog verre van zeker. Veel zal afhangen van hoe ondermeer Europa de financiële problemen van landen als Griekenland en Portugal zal aanpakken.
                          Echter dacht ik dat de prijs van lenzen doorgaans geteld werd in Japanse Yen,niet?
                          Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

                          Comment


                          • Re: 7D prijzen zakken snel

                            Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
                            Ik kan geen enkele reden bedenken waarom

                            OF de euro zomaar 15 % zou zakken in waarde
                            OF de Am. Dollar zomaar 15 % zou stijgen in waarde

                            Dit zijn stijgingen/dalingen om U tegen te zeggen, en dit gebeurt niet zomaar, tenzij over een heel lange periode.

                            Groetjes
                            Eric
                            Heb toen gezegd dat 15% wel degelijk mogelijk was( toevallig mjn beroep ). Welnu op vandaag is het inmiddels al 17% en het is nog niet gedaan. Analisten beweren dat de koers wel eens onder de 1,20 zou kunnen gaan.

                            Comment


                            • Re: 7D prijzen zakken snel

                              wat staat er nog meer in die glazen bol?
                              1DII | 5D | 15 FE | 17-40 | 100 2.8 | 70-200 | 120-300 | 055XDB | NDG 4,8 | ND1000.

                              Comment


                              • Re: 7D prijzen zakken snel

                                Oorspronkelijk geplaatst door andreas612 Bekijk bericht
                                wat staat er nog meer in die glazen bol?
                                Er is gewoon geen glazen bol. Het zijn gewoon feiten. Nota's van currency strategists, analisten van over de hele wereld. Die mensen houden zich met niets anders bezig en werken voor fin. instellingen zoals Morgan Stanley, UBS enz. Je kunt gewoon ook af en toe eens de WSJ lezen, daar kom je ook al een heel eind mee.
                                Groetjes,

                                Comment

                                Working...
                                X