Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7D prijzen zakken snel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 7D prijzen zakken snel

Beter wachten tot NA de kerst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      ja want ik krijg elk jaar een camera van meer dan €1000 euro van mijn bomma

(je hebt gelijk hoor maar ik snap niet hoe de kerst invloed heeft op zo'n duur product)

Comment

Vandaag: € 1.319,00 bij CameraNU.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
          ja want ik krijg elk jaar een camera van meer dan €1000 euro van mijn bomma

(je hebt gelijk hoor maar ik snap niet hoe de kerst invloed heeft op zo'n duur product)
          Gewoon vraag en aanbod

De 50D kostte vorig jaar ook meer dan 1000 EUR, hij had een slechte pers en we zaten midden in de grootste financiele crisis van de laatste 70 jaar
          Van de prijs is daarna tot aan de aankondiging van de 7D maar een 200 EUR afgegaan

Nu trekt het consumentenvertrouwen terug aan, en voor wat je krijgt lijkt de prijs van de 7D me correct

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat tothiertoe, buiten een aantal geprivilegieerden, vooral mensen met relatief weinig ervaring dit toestel hebben gekocht en dat de min of meer oude rotten de kat uit de boom kijken

Je kan blijven wachten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
            Zal de prijs dan weer zakken? Of doet Canon nog eens een cashback-actie?
            Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic007 Bekijk bericht
              Sorry maar dit is een doorn in het oog voor iedereen die iets of wat marketing heeft gehad!
              Dit is namelijk het geval bij ieder product:

Edit Mod : Afbeelding te groot...

Een productprijs start altijd hoog, en er zijn altijd personen die al aan die prijs kopen (zie de wachtrijen voor de Iphone). Na enkele weken/maanden spreekt de winkelier de volgende groep aan (early adopters/early majority) door de prijs geleidelijk aan te laten zakken.
              Ben je al ooit in Maasmechelen Shopping Center geweest? Of in Roermond?
              Daar "weet" iedereen dat het allemaal "discount prijzen" zijn... of dat er ik-weet-niet-hoe-veel korting op de producten geldt.
              Met die wetenschap in het achterhoofd moet je eens naar een normale winkel gaan. Bijvoorbeeld een wandelbroek van Fjall Räven. Te koop bij AS Adventure voor ongeveer 110€.... in Roermond te koop voor 130€ min 20€ korting!

En dat is dan slechts één voorbeeld waar er honderden te maken zijn hoor! Geloof me!
              Mensen willen blijkbaar gekl**t worden... Dat kan je zien aan de massa die daar allemaal over de toonbank gaat. En ja, er zal heus wel eens een koopje tussen zitten. Maar mij vangen ze daar niet meer!

Gr Geert

Comment

ik heb een oom in Amerika wonen die waarschijnlijk met kerstmis terug naar belgië komt.
                hij kan een 7D meebrengen voor 1000 dollar . dat is op dit moment iets minder dan 700 euro.
                Canon EOS 7D - Canon EF-S 18-200 mm/F3.5-5.6 IS - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon 10-22 f3.5-4.5 USM - Canon speedlite 580ex

Comment

Kan ik mij opgeven bij je oom? Krijgt hij 10%

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                    Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat tothiertoe, buiten een aantal geprivilegieerden, vooral mensen met relatief weinig ervaring dit toestel hebben gekocht en dat de min of meer oude rotten de kat uit de boom kijken

Je kan blijven wachten
                    Ik ben een noob die de kat uit de boom kijkt. Ik voel aan mijn water dat de 7D in januari nog redelijk zal zakken.

Comment

Bij konijn terug op € 1299
                      Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drh Bekijk bericht
                        Bij konijn terug op € 1299
                        In Nederland, in België is de prijs al enkele uren stabiel.

Als je'm NU koopt, kan je NU al foto's maken !

Ik had geen reflex meer in huis en wilde niet meer wachten, ik heb 'm vrijdag gekocht aan wat mij een schappelijke prijs lijkt, zeker als ik dat vergelijk met wat ik voor m'n 300D en later de 40D betaald heb.

DSLR's zijn net als laptops, hoe langer je wacht op een prijsdaling, hoe meer kans je hebt dat je wacht op een verouderd toestel. (alhoewel de life-cycle van DSLR's net iets langer is dan die van laptops)
                        Fuji X - Less became more

Comment

Als je'm NU koopt, kan je NU al foto's maken !
                          Veel te donker buiten

En ik heb nog meer dan genoeg gerief om fotos te maken

Comment

ik kan nog misschien nog 1 extra 7D laten meebrengen vanuit Amerika, maar ik verkoop deze wel tegen 1000 euro
                            iemand intresse?
                            Canon EOS 7D - Canon EF-S 18-200 mm/F3.5-5.6 IS - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon 10-22 f3.5-4.5 USM - Canon speedlite 580ex

Comment

kan je misschien eens posten in welke shop in amerika je de 7d aan die prijs kan komen, ken ook nog mensen die regelmatig eens naar de states gaan en die voor mij ook wel een toestel willen meebrengen

alvast bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slechten Bekijk bericht
                                ik kan nog misschien nog 1 extra 7D laten meebrengen vanuit Amerika, maar ik verkoop deze wel tegen 1000 euro
                                iemand intresse?

Voor die prijs kun je ze in Europa ook krijgen
                                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Working...
                                X