Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony a500-a550

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony a500-a550

Oorspronkelijk geplaatst door pajoke65 Bekijk bericht
    Promocode ??? daar ben ik ook in geïnteresseerd ? Hoe ben je daar aan geraakt ?
    Dan kan ik er ook ene reserveren
    Als je je camera registreert bij Sony ontvang je een promocode waarmee je 20% korting krijgt op accessoires (uitgezonderd lenzen en geheugenkaartjes).
    about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
      Als je je camera registreert bij Sony ontvang je een promocode waarmee je 20% korting krijgt op accessoires (uitgezonderd lenzen en geheugenkaartjes).
      Dan vermoed ik dat je de nieuwe bedoeld (de A550), mijne A100 is al zo oud als . . .
      Ben zojuist al eens gaan kijken op "My Sony" maar ik vindt geen promocode
      groetjes Pascal
      Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
      mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/

Comment

Ik heb mijn Alpha 200 gewoon opnieuw geregistreerd. De promocode krijg je dan via mail.
        about.me/stijnv

Comment

Okidoki (dankjewel)
          dat is sowieso al de moeite om ook te proberen
          groetjes Pascal
          Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
          mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/

Comment

voorbeeld werking face-detection, met smile recognition

Comment

Iets gelijkaardigs staat al een tijdje op de Sony-website.
              about.me/stijnv

Comment

Wie nu bij Sony een Alpha 550 body besteld moet wachten tot december .

Wie al gereserveerd heeft krijgt de zijne eind oktober.
                about.me/stijnv

Comment

Instant hit of gewoon in marketingtaal de 'innovators' die meteen hun nieuwe speeltje willen ? Ik vraag het me af. Met zo'n features is het natuurlijk een leuke opstap als je van een entry-level toestel komt, zeker als je naar de prijs kijkt...
                  Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

denk toch dat ik nog ff wacht, maar ik zie de 500 of 550 wel als vervanger van mn 200 binnen een jaartje hier in de kast liggen... haha
                    Sony A450 - Sony-Zeiss 16-80 - Sony 18-55 - Sigma 28-105 - Tamron 55-200

Comment

ik zou dolblij zijn als ik mijn 100 zou kunnen inruilen voor een 700.....maar de centen he......
                      Sony RX10 Mark IV
                      nog een fijne dag verder!
                      Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                        ik zou dolblij zijn als ik mijn 100 zou kunnen inruilen voor een 700.....maar de centen he......
                        Ik zou de 700 laten liggen en de 550 of 500 nemen...meer features en recenter!
                        Alhoewel, if it ain't broke, don't fix it, hé (wat nu niet wil zeggen dat je nog zes jaar met je A100 moet doen hé ).
                        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                          Ik zou de 700 laten liggen en de 550 of 500 nemen...meer features en recenter!
                          Alhoewel, if it ain't broke, don't fix it, hé (wat nu niet wil zeggen dat je nog zes jaar met je A100 moet doen hé ).
                          Ben ik het niet helemaal mee eens.
                          De 700 is nu 2 jaar op de markt en is qua features en beeldkwaliteit nog zeer competitief.
                          De 500 reeks is logischer wijs uitgerust met iets nieuws van dit en iets nieuws van dat ( toeters en bellen dus ) maar de body van de 700 lijkt me toch veel degelijker en steviger in de hand te liggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
                            Ben ik het niet helemaal mee eens.
                            De 700 is nu 2 jaar op de markt en is qua features en beeldkwaliteit nog zeer competitief.
                            De 500 reeks is logischer wijs uitgerust met iets nieuws van dit en iets nieuws van dat ( toeters en bellen dus ) maar de body van de 700 lijkt me toch veel degelijker en steviger in de hand te liggen.
                            Dat vind ik ook.
                            Bovendien moet je met een 5-body ook functionaliteit missen die je bij de 700 wel hebt (o.a. door de kleinere body die niet zoveel plaats meer biedt voor knoppen), en daarnaast kan je ook CF-kaartjes in de 5-bodies vergeten...
                            Ik zie de a5xx niet al alternatief wanneer mijn a700 het op zou geven. In dat geval is mijn KM 7D de back-up, tot er een a7xx is.
                            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                              Dat vind ik ook.
                              Bovendien moet je met een 5-body ook functionaliteit missen die je bij de 700 wel hebt (o.a. door de kleinere body die niet zoveel plaats meer biedt voor knoppen), en daarnaast kan je ook CF-kaartjes in de 5-bodies vergeten...
                              Ik zie de a5xx niet al alternatief wanneer mijn a700 het op zou geven. In dat geval is mijn KM 7D de back-up, tot er een a7xx is.
                              Ik zou een 550 kopen, als backup, niet als vervanging voor een a700. Ik ben er ook naar op zoek, voor ik koop wil ik hem even uitproberen. (Gisteren op mini fotokina, geen Sony te bespeuren....)
                              Uiteindelijk kost ie niet veel meer dan een Sony teleconvertor
                              Ik ga hier de 7d ook nog eens bovenhalen (e is er altijd eentje gebleven hier....)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                                Ik ga hier de 7d ook nog eens bovenhalen (e is er altijd eentje gebleven hier....)
                                Dat heb ik een tijdje geleden dus ook gedaan, met plezier .

Als tweede naast de a700 vind ik een 7D veel plezanter om mee te werken dan "kleinere" modellen (want nauwelijks anders in gebruik: twee instelwieltjes, knoppen heel gelijkaardig geplaatst, gelijkaardige menu en zo...). Toen ik nog een a100 naast de 7D had, was dat het ambetantste... Telkens weer kijken waar de knopjes stonden bij het wisselen van toestel.
                                En ook als is een a5xx nieuwer, de 7D-jpg's zijn gewoon goed hé .
                                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Working...
                                X