Re: Nikon D 90 of nikon D300
Ziet er een beetje uit als een droomhond; niet blaffen niet kwijlen. Laat die zichzelf ook uit 
Nu ontopic effe.
Vandaag mijne verjaardag dus vele centjes gekregen. Neen nog niet genoeg om een nieuwe camera te kopen. Maar ben dit wel van plan. Nu zoals het forum begonnen is zal ik verder doen. Ik zit namelijk ook te twijfelen tussen de 2 camera's. Momenteel gaat mijn keuze naar de d300 (ja niet meer de d90 zoals eerder vermeld).
Hetgeen die ik het liefst doe is actie-foto's, tele maar voorkeur gaat toch uit naar macro.
Nu ik zou graag beginnen met een kit natuurlijk.
Heeft er iemand enkele tips of goede keuzes a.u.b.?
Of toch beter gaan voor een d90?
Hierbij zei mijn vader dat het mischien beter is voor een d300 daar je toch beter zit, stel dat je later beklaagd dat je deze dan toch niet gekozen had...
Budget word geschat rond de 2000€ (hoger kan ook).
M.v.g.
Lander
Oorspronkelijk geplaatst door tsjoe007
Bekijk bericht

Nu ontopic effe.
Vandaag mijne verjaardag dus vele centjes gekregen. Neen nog niet genoeg om een nieuwe camera te kopen. Maar ben dit wel van plan. Nu zoals het forum begonnen is zal ik verder doen. Ik zit namelijk ook te twijfelen tussen de 2 camera's. Momenteel gaat mijn keuze naar de d300 (ja niet meer de d90 zoals eerder vermeld).
Hetgeen die ik het liefst doe is actie-foto's, tele maar voorkeur gaat toch uit naar macro.
Nu ik zou graag beginnen met een kit natuurlijk.
Heeft er iemand enkele tips of goede keuzes a.u.b.?
Of toch beter gaan voor een d90?
Hierbij zei mijn vader dat het mischien beter is voor een d300 daar je toch beter zit, stel dat je later beklaagd dat je deze dan toch niet gekozen had...
Budget word geschat rond de 2000€ (hoger kan ook).
M.v.g.
Lander
Comment