Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon D 90 of nikon D300
Collapse
X
-
-
-
Re: Nikon D 90 of nikon D300
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtd2 heeft een ccd en d300 cmos sensor
D2x CMOS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtook juist!
Gelijk een UV en een CF 4Gb gekocht.
Batterij opgeladen, ondertussen wat door de manual gebladerd, batterij er in en ...
SU-BLIEM (in alle eerlijkheid, tegenover mijn bridge want is mijn eerste dslr)
Verbaasd eigenlijk dat de lichtsterkte van de 70-300 zo goed meevalt op het eerste zicht. Bediening is uitgebreid maar logisch én eenvoudig aan te passen.
Nu nog een reuzetas kopen want al wat ik bezit is te klein ...
Leve de Sint !!
BTW 8fps is al geprogrammeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsjoe007 Bekijk berichtBTW 8fps is al geprogrammeerd.
Comment
-
Hi,
Als de D300S, of welke letter ook, dan gaat uitkomen kan je misschien nog wat wachten en de D300 tegen een aantrekkelijkere prijs kopen
Als Nikon zijn voorgaande lanceerdata behoudt zou het voor de vierde week van augustus kunnen zijn (D300 = 2007-08-23; D90 = 2008-08-27; D300S = ?).
Het is maar dat je het weet.
De rest is al gezegd en te lezen...
Sweet dreams en succes met de aankoop.Last edited by willydp; 25 juli 2009, 00:17.Canon IXUS95IS + wenslijst
Comment
-
Hoi iedereen
Ik heb dan toch besloten deze middag de nikkon D 300 en de lens AF-S DX nikkor 18-105 mm f 3.5-5.6G ED VR erbij genomen ,en ondertussen zijn er al wat uurkes ingekropen om het toestel een beetje al naar mijn instellingen te zetten .
Dus de komende dagen nog de Sb 900 flits en de batterijgrip erbij halen,en dan doorsparen naar de 24-70 f 2.8 lens van nikkor ,bij te halen .
Moet zeggen het is een groot verschil tegenover mijn Canon 40 D ,meer opties in menu en beeldkwaliteit ook veel scherper , ook de meerwaarde aan de AF scherpstelpunten van 9 bij de canon is het nu veranderd tegenover nu de nikkon D 300 keuze van 9 tot 51 punten , dus de komende dagen veel oefenen
Aan allen bedankt voor de informatie .
Groetjes
ArdesignLast edited by Ardesign; 25 juli 2009, 01:46.Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsjoe007 Bekijk berichtVanmiddag alles gaan ophalen
Gelijk een UV en een CF 4Gb gekocht.
Batterij opgeladen, ondertussen wat door de manual gebladerd, batterij er in en ...
SU-BLIEM (in alle eerlijkheid, tegenover mijn bridge want is mijn eerste dslr)
Verbaasd eigenlijk dat de lichtsterkte van de 70-300 zo goed meevalt op het eerste zicht. Bediening is uitgebreid maar logisch én eenvoudig aan te passen.
Nu nog een reuzetas kopen want al wat ik bezit is te klein ...
Leve de Sint !!
BTW 8fps is al geprogrammeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk berichtHoi iedereen
Ik heb dan toch besloten deze middag de nikkon D 300 en de lens AF-S DX nikkor 18-105 mm f 3.5-5.6G ED VR erbij genomen ,en ondertussen zijn er al wat uurkes ingekropen om het toestel een beetje al naar mijn instellingen te zetten .
Dus de komende dagen nog de Sb 900 flits en de batterijgrip erbij halen,en dan doorsparen naar de 24-70 f 2.8 lens van nikkor ,bij te halen .
Moet zeggen het is een groot verschil tegenover mijn Canon 40 D ,meer opties in menu en beeldkwaliteit ook veel scherper , ook de meerwaarde aan de AF scherpstelpunten van 9 bij de canon is het nu veranderd tegenover nu de nikkon D 300 keuze van 9 tot 51 punten , dus de komende dagen veel oefenen
Groetjes
Ardesign
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk berichtHoi iedereen
Groetjes
Ardesign
Heb je geen plannen om op korte termijn over te stappen naar FullFrame zoals Nikon D700, D3 of D3X, dan ben je beter af met de 17-55 AF-S f2.8, meer een allrounder op een croptoestel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ik.niet Bekijk berichtProficiat met je aankoop en veel fotoplezier ermee.
Tot 1 uur vannacht bezig geweest met "oefenen".
Beyond my wildest dreams.
Al een REUZEtas gekocht om alles netjes in op te bergen.
Nu nog wachten op de komst van ... de Kerstmanen dan een 85 f1.8 onder de kerstboom vinden ...
Comment
-
Succes met het nieuw speeltje.
En je weet oefening baart kunst.
Je hebt ook nog de Digitutor van Nikon om wat info te vinden:
nikondigitutor.com/eng/d300/
Canon IXUS95IS + wenslijst
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door willydp Bekijk berichtSucces met het nieuw speeltje.
En je weet oefening baart kunst.
Je hebt ook nog de Digitutor van Nikon om wat info te vinden:
nikondigitutor.com/eng/d300/
Eén van de foto's die ik vandaag genomen heb ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willydp Bekijk berichtYou're welcome.
No, real dogs bite (if needed)
Prachtige foto, de hond schijnt het leuk te vinden om te poseren
Dit is een Basenji op de foto, het enige hondenras dat NIET kan blaffen ...
Staan genetisch gezien het dichtste bij de wolf en hebben er een aantal dingen gemeen mee o.a. huilen ipv blaffen, slechts één dracht op een jaar, jagen in groep met ieder een specifieke taak, kwijlen niet, ... enz.
Ziezo, hier hou ik het bij want eigenlijk hoort dit niet thuis in deze thread
Mes excuses
Comment
Comment