Deze vraag wordt regelmatig gesteld, maar gezien de evolutie van de digitale fotografie
Vind ik het normaal dat hij regelmatig terug komt. Ook het prijskaartje speelt een hele grote rol.
Ik bent een vervent autoliefhebber en zit heel dikwijls op de Nurburgring in Duitsland het legendarisch circuit. Zelf bezitten we een Golf GTI van 1988, die helemaal geprepareerd is
In het verleden werden foto’s genomen met een Canon G6 en een Nikon Coolpix 8800.
Graag wil ik de overstap doen naar een digitale reflex camera.
In het autosport wereldje kom je meestal/veel Canon tegen, moet joekels van telelenzen. Meestal professionele fotograven.
Met internet, kan je al heel veel info opvragen. Maar volgens mij speelt een persoonlijke keuze een belangrijk rol.
Kan er iemand zijn bevindingen/ervaringen geven over volgende set:
Ik wil 1.500 € – 1.700 € max uitgeven.
Woonachtig Beerse / Turnhout. Dus Konijnenberg is de eerste keuze.
Geen interesse in een lens 18mm- 200 mm komen in testen er minder goed uit.
Dus pure autosport, circuit buiten en foto’s van stilstaande wagens
Canon EOS 40D
Canon EF 70-200mm F 4.0 L USM
Canon EF 24-85mm F3.5-4.5 USM
Sandisk CF 4.0 GB Extreme IV 45.0MB p/s
Of
Canon EOS 40D
Canon EF 24-105mm F 4.0 L IS USM
steeds mijn budget in het oog houden.
dirk
Vind ik het normaal dat hij regelmatig terug komt. Ook het prijskaartje speelt een hele grote rol.
Ik bent een vervent autoliefhebber en zit heel dikwijls op de Nurburgring in Duitsland het legendarisch circuit. Zelf bezitten we een Golf GTI van 1988, die helemaal geprepareerd is
In het verleden werden foto’s genomen met een Canon G6 en een Nikon Coolpix 8800.
Graag wil ik de overstap doen naar een digitale reflex camera.
In het autosport wereldje kom je meestal/veel Canon tegen, moet joekels van telelenzen. Meestal professionele fotograven.
Met internet, kan je al heel veel info opvragen. Maar volgens mij speelt een persoonlijke keuze een belangrijk rol.
Kan er iemand zijn bevindingen/ervaringen geven over volgende set:
Ik wil 1.500 € – 1.700 € max uitgeven.
Woonachtig Beerse / Turnhout. Dus Konijnenberg is de eerste keuze.
Geen interesse in een lens 18mm- 200 mm komen in testen er minder goed uit.
Dus pure autosport, circuit buiten en foto’s van stilstaande wagens
Canon EOS 40D
Canon EF 70-200mm F 4.0 L USM
Canon EF 24-85mm F3.5-4.5 USM
Of
Canon EOS 40D
Canon EF 24-105mm F 4.0 L IS USM
steeds mijn budget in het oog houden.
dirk
Comment