Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pentax K7 aangekondigd op 21 mei

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Pentax K7 aangekondigd op 21 mei

Een bijkomend voordeel van die 2de batch, is dat mensen die hem wel uit de 1st batch kopen, alhier direct een “TPR” gaan posten.
    Daar kunnen wij als 2de batchers alleen maar gelukkig mee zijn.
    Bedankt ishpuini, voor het gedurfd pionierswerk.
    SF
    00.00 Gone

Comment

Het gedurfde pionierswerk schijnt niet voor mij te zullen zijn deze keer. De body-only dozen (waarvan eentje voor mij) schijnen nog niet te zijn toegekomen in de Benelux, terwijl de Body+kitobjectief dozen hier wel al zijn. Ik behoor tot de kopers van de eerste, maar de mensen die ook het kitobjectief willen zullen me dus voor zijn...

Ik startte in anticipatie in elk geval een nieuw draadje om alle vragen over productiemodellen te groeperen:
      zie: Het grote Pentax K-7 topic

Wim
      Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ishpuini Bekijk bericht
        Het gedurfde pionierswerk schijnt niet voor mij te zullen zijn deze keer. De body-only dozen (waarvan eentje voor mij) schijnen nog niet te zijn toegekomen in de Benelux, terwijl de Body+kitobjectief dozen hier wel al zijn. Ik behoor tot de kopers van de eerste, maar de mensen die ook het kitobjectief willen zullen me dus voor zijn...

Wim
        Ai, Wim dat is niet leuk en je was er zo op gebrand.
        Hebben ze (of jij) enig idee wanner de body's gaan arriveren?

Raf'ke voor SF
        00.00 Gone

Comment

verwijder maar
          Last edited by Krasser; 18 juli 2009, 17:56.

Comment

Working...
          X