Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Alpha 900 24,6 mp FF

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony Alpha 900 24,6 mp FF

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
    Vertel ons nu eens wat JIJ gaat doen met 24MP

Maar niet getreurd, tegen de tijd dat we het antwoord daarvan zullen weten, hebben alle grote spelers reeds lang zo'n megapixel monster waar we allemaal zooo ongeduldig op hebben zitten wachten
    oh, ik had zojuist de doelgroep van deze camera's in een ander draadje geformuleerd, hier een copyke.

Let wel die camera's zijn ontworpen voor de pro fotograaf, met de bedoeling wat marktsegment af te snoepen van het lagere MF segment. En die hebben die MP's nodig, zijn niet op de eerste plaats gericht op de doorsnee amateur om familie en reisfotokes mee te maken. Ten andere je spreekt hier al vlug over een paar kilokes om mee rond te lopen, tenminste in combi met een lens de camera waardig. Staat wel chick, dat wel , zekers als er Zeiss op staat.

zijn ook niet bedoeld om honden katten mee te gaan fotograferen, en van den dierentuin hebben we ook al voldoende stereotype belekes gezien.

Is wel bedoeld voor de beter fotograaf, oh ja, was het weeral vergeten, het zijn hier allemaal pro fotografen op dit forum, allez sommige denken dat toch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
      oh, ik had zojuist de doelgroep van deze camera's in een ander draadje geformuleerd, hier een copyke.

Let wel die camera's zijn ontworpen voor de pro fotograaf, met de bedoeling wat marktsegment af te snoepen van het lagere MF segment. En die hebben die MP's nodig, zijn niet op de eerste plaats gericht op de doorsnee amateur om familie en reisfotokes mee te maken. Ten andere je spreekt hier al vlug over een paar kilokes om mee rond te lopen, tenminste in combi met een lens de camera waardig. Staat wel chick, dat wel , zekers als er Zeiss op staat.

zijn ook niet bedoeld om honden katten mee te gaan fotograferen, en van den dierentuin hebben we ook al voldoende stereotype belekes gezien.

Is wel bedoeld voor de beter fotograaf, oh ja, was het weeral vergeten, het zijn hier allemaal pro fotografen op dit forum, allez sommige denken dat toch
      Da's nog altijd geen antwoord op mijn vraag Wat ga JIJ ermee doen?

Ik denk overigens dat niemand hier zit te wachten op jouw minachtende uitlatingen
      Last edited by frank207be; 13 september 2008, 09:17.

Comment

een paar videokes

previewke

a900 is al te koop in china, zijn al een aantal gelukkigen in het bezit van een toestel. In de toekomst China de belangrijkste markt ?

Comment

Misschien nog een nuttige link voor de toekomstige gebruikers:

http://www.diglloyd.com/diglloyd/fre...ple-1DsM3.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
            Da's nog altijd geen antwoord op mijn vraag Wat ga JIJ ermee doen?

Ik denk overigens dat niemand zit te wachten op jouw minachtende uitlatingen
            allez, waar heb ik nu weeral geschreven dat ik dit toestel zou kopen, als ik elk toestel dat ik aanprijs zou moeten kopen zou ik een kast voor Nikon, Pentax en Sony in mijne bureau moeten plaatsen.
            Raar geen kast voor Canon, alhoewel de 50d en waarschijnlijk ook de 5dbis verdienen ook wel een plaatske.
            En de 1dmkiii mag er ook best wezen.

Gelukkig dat ik me niet laten verleiden heb om een D3 of een D700 te kopen, zou me anders nu niet echt goed gevoeld hebben, dat wel. Allez de D3 kan nog te verantwoorden zijn voor specifieke toepassingen die weliswaar niet de mijne zijn. De D700, zou me erg gepakt voelen moest ik dat gekocht hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
              De D700, zou me erg gepakt voelen moest ik dat gekocht hebben.
              Wat dus simpelweg bewijst dat je enkel op provocatie uit te bent Zielig

Comment

Vergelijkende foto's van Canon MKIII,Nikon D3 en de Sony A900 op ISO 6400:

http://www.pbase.com/feharmat/image/102913073
                Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht

Jawadde.
                  Onder voorrbehoud van "Als deze voorbeelden echt zijn": A900 een Pro camera? Die klanten van onderaan het MF segment wil afsnoepen?

Puerte, nogmaals, als deze voorbeelden echt zijn, dan denk ik dat er velen naar de winkel zullen lopen, koersen voor een D700...

Ik denk dat de dromen van een goedkopen 1DS mark III ook mogen opgeborgen worden.
                  Last edited by timefreezer; 13 september 2008, 15:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timefreezer Bekijk bericht
                    Jawadde.
                    Onder voorrbehoud van "Als deze voorbeelden echt zijn": A900 een Pro camera? Die klanten van onderaan het MF segment wil afsnoepen?

Puerte, nogmaals, als deze voorbeelden echt zijn, dan denk ik dat er velen naar de winkel zullen lopen, koersen voor een D700...

Ik denk dat de dromen van een goedkopen 1DS mark III ook mogen opgeborgen worden.

Dat Puerte soms wat fanatiek is, kan wel zijn...Hij komt evenveel keren met nuttige info voor de dag, maar als jij met deze voorbeelden conclusies trekt, dan zegt dat meer over jou dan over hem...

Lees eens de nieuwste chasseur d`images, ze hebben blijkbaar een volledige test gedaan met een productie model van de A900...zeg dan of deze dromen opgeborgen mogen worden...
                    Last edited by Portmixus; 13 september 2008, 15:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
                      Dat Puerte soms wat fanatiek is, kan wel zijn...Hij komt evenveel keren met nuttige info voor de dag, maar als jij met deze voorbeelden conclusies trekt, dan zegt dat meer over jou dan over hem...

Lees eens de nieuwste chasseur d`images, ze hebben blijkbaar een volledige test gedaan met een productie model van de A900...zeg dan of deze dromen opgebrogen mogen worden...
                      Slimmerik, 'k heb er duidelijk en voor jou 2 keer ingezet "Als deze voorbeelden" echt zijn.

Ge zijt in elk geval bedankt om het OPNIEUW op de man te spelen! Dat zegt ook veel over u, maar dan op menselijk vlak. Heb ik niet gedaan met de opmerking over D700 van Puerte.

Comment

Die Sony's zorgen toch voor vuurwerk, zowel professioneel als privé...

Mooie camera imo, zo lelijk is hij helemaal niet.

Grootste pluspunt: miraculeuze viewfinder !

Pluspunten: http://www.anandtech.com/digitalcame...spx?i=3406&p=8
                        Minpunten: http://www.anandtech.com/digitalcame...spx?i=3406&p=7
                        flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht

Daar zou ik toch mee oppassen met zulke voorbeelden, kunnen door de concurrentie gepost worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
                            Daar zou ik toch mee oppassen met zulke voorbeelden, kunnen door de concurrentie gepost worden
                            'k denk dat er in elk geval iets niet juist mee is want de A900 voorbeelden zijn te slecht om waar te zijn.

Comment

[QUOTE=Portmixus;1987954]maar als jij met deze voorbeelden conclusies trekt, dan zegt dat meer over jou dan over hem...QUOTE]

Wat ik niet versta, waarom men bij de ééne test wel conclusies mag trekken, zoals die van chasseurs d'images, en bij een andere dan weer niet...

Sponsoring, merkliefde,... het kan altijd overal

We kunnen nu met zekerheid concluderen dat er slechte beelden te maken zijn met de A900 !

Alle merken boeken vooruitgang, alle kamera's worden beter, maar krijgen ook steeds meer negatieve kritiek en tegenhangers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                                Grootste pluspunt: miraculeuze viewfinder !
                                Zo mirakuleus vind ik die zoeker niet. Als ik dat vergelijk met mijne F90x of met een MZ-S, zou ik het eerder poverkens noemen. Ok, is beter dan een crop camera, maar daar is dan zo ongeveer alles mee gezegd...
                                http://www.digifotofreak.nl

Comment

Working...
                                X