Hallo iedereen,
Ben nog maar net geregistreerd maar zit nu al met hopen vragen waar ik het antwoord niet direct op vindt.
Ga me een dezer dagen m'n eerste eigen spiegel reflex camera aanschaffen en heb m'n keuze nog niet echt gemaakt.
Een familielid die er al een tijd mee bezig is raade me Nikon aan met name de D60.
Zelf zou ik graag 1 met liveview hebben zodat de vrouw erook een beetje meewegkan.
Hier was m'n oog gevallen op Canon 450d of sonny dslr 300/350.
Het gaat vooral dienen om huis/tuin en gezin foto's.
Maar ook motorsport foto's.
Zodoende dus ook een beetje een telelens vandoen.
Ook zie ik dat veelen een Tamron lens gebruiken en die lijken me qua prijs dik in orde maar werkt de AF mode op de camera dan nog of werkt die enkel met eigen merklenzen?
Zoals je ziet ben ik er nog niet direct uit .
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Greets Tom
Ben nog maar net geregistreerd maar zit nu al met hopen vragen waar ik het antwoord niet direct op vindt.
Ga me een dezer dagen m'n eerste eigen spiegel reflex camera aanschaffen en heb m'n keuze nog niet echt gemaakt.
Een familielid die er al een tijd mee bezig is raade me Nikon aan met name de D60.
Zelf zou ik graag 1 met liveview hebben zodat de vrouw erook een beetje meewegkan.
Hier was m'n oog gevallen op Canon 450d of sonny dslr 300/350.
Het gaat vooral dienen om huis/tuin en gezin foto's.
Maar ook motorsport foto's.
Zodoende dus ook een beetje een telelens vandoen.
Ook zie ik dat veelen een Tamron lens gebruiken en die lijken me qua prijs dik in orde maar werkt de AF mode op de camera dan nog of werkt die enkel met eigen merklenzen?
Zoals je ziet ben ik er nog niet direct uit .
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Greets Tom
Comment