Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herstelling Canon EOS 1D Mk III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

    De hersteldienst (ETBASS BV) vraagt ook een kopij van de aankoopbon mee te geven. Ik wist dit niet en heb deze, nadat het toestel werd afgehaald, overgemaakt via mail.
    Canon + enkele lenzen

    Comment


    • #32
      Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

      Ik had mijn gegevens ook doorgegeven op dat gratis nummer en vandaag werd ik gebeld door Canon België met de vraag of ik mijn MkIII in Diegem wil aanbieden. Van daaruit zou hij dan met nog een aantal andere toestellen naar de hersteldienst gestuurd worden en zou ik hem een weekje kwijt zijn. Hopelijk zijn de problemen dan van de baan. Iemand al een herstelde MkIII terug gekregen?

      Comment


      • #33
        Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

        Toestel op 24 december afgegeven ( bij verkoper ) ; vandaag eens geïnformeerd . Antwoord ontvangen dat het toestel op 22 januari zal hersteld worden . ( CPS-member )

        groeten,

        Comment


        • #34
          Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

          Ik wil jullie eraan herinneren dat je voor een snelle afhandeling telefonisch contact moet nemen. Alle informatie vindt je hier:
          https://self-service.canon-europe.co...50%26LANG%3Dnl en dan je camera selecteren.
          http://www.torekefoto.be

          Comment


          • #35
            Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

            Ongelooflijk, dat allemaal met een camera die 3500 euro kost...
            Schandalig, dit is toch wel een serieuze blaam op canon's naam vind ik....

            Deze toestellen gaan 2de hands niet veel meer opbrengen denk ik, wie vertrouwt er nu een MKIII 2de hands? Ik in ieder geval niet....
            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

            Comment


            • #36
              Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

              Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
              Ongelooflijk, dat allemaal met een camera die 3500 euro kost...
              Schandalig, dit is toch wel een serieuze blaam op canon's naam vind ik....

              Deze toestellen gaan 2de hands niet veel meer opbrengen denk ik, wie vertrouwt er nu een MKIII 2de hands? Ik in ieder geval niet....
              Vind je? Ik heb dat helemaal niet. Ik heb de mijne gekocht toen de problemen al uitgebreid bediscussieerd werden en nog voordat Canon met de hersteloplossing kwam. Ik heb geen moment getwijfeld. Ik zou 'm op dit moment zo weer kopen.

              We moeten ook niet overdrijven, het probleem doet zich echt niet zo vaak voor ondanks de indruk die misschien gewekt wordt. Met mijn 20D had ik sowieso een veel groter percentage opnamen OOF dan met de 1D.

              Comment


              • #37
                Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

                Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                Ongelooflijk, dat allemaal met een camera die 3500 euro kost...
                Schandalig, dit is toch wel een serieuze blaam op canon's naam vind ik....

                Deze toestellen gaan 2de hands niet veel meer opbrengen denk ik, wie vertrouwt er nu een MKIII 2de hands? Ik in ieder geval niet....

                Tja wie vertouwd het niet ? er zijn toch documenten bij die bevestigen dat hij de herstelling kreeg .
                Trouwens als je de batterij eruit haalt kan je binnen in zien of hij hersteld is of niet , de cam krijgt daar een witte dot .

                Comment


                • #38
                  Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rogéke Bekijk bericht
                  Toestel op 24 december afgegeven ( bij verkoper ) ; vandaag eens geïnformeerd . Antwoord ontvangen dat het toestel op 22 januari zal hersteld worden . ( CPS-member )

                  groeten,
                  Rogeke , zoals je hier aangeeft dat je CPS member bent is het ook heel onzinnig van je cam bij de verkoper af te geven , dan heeft uw cps membership totaal geen nut
                  Gewoon contact nemen met cps zelf , ik heb de mijne wel zelf binnengedaan en gaan halen .
                  Gebeld op 31 december 2007 na de middag .
                  Mocht hem binnen brengen 2 Januari 2008 na de middag .
                  Mocht hem gaan afhalen 3 Januari 2008 na de middag .
                  Een betere service kan toch niet he , je moet alleen de juiste weg volgen .
                  Wat kan de verkoper er nu aan forceren dat gij CPS member bent niks nada

                  Comment


                  • #39
                    Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

                    Oorspronkelijk geplaatst door steldat Bekijk bericht
                    Ik heb 31 december contact gehad met Canon via dat gratis nummer. Vriendelijke man, alles genoteerd. Direkt een email gekregen, met een referentienummer. Er zou contact opgenomen worden, maar nog niets gehoord, afwachten dus maar.
                    Afgelopen woensdag gebeld door Canon. Met hun de afspraak gemaakt dat hij maandag 14 januari opgehaald word door een koerier. Men verwacht dat hij donderdag weer retour komt. Camera mag verzonden worden zonder batterij Vandaag kreeg ik een bevestigings sms vat het koeriers bedrijf over de afspraak. . Dus tot nu toe alles keurig.
                    Canonvijfdeemarkdrie

                    Comment


                    • #40
                      Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs Bekijk bericht
                      Tja wie vertouwd het niet ? er zijn toch documenten bij die bevestigen dat hij de herstelling kreeg .
                      Trouwens als je de batterij eruit haalt kan je binnen in zien of hij hersteld is of niet , de cam krijgt daar een witte dot .

                      De mijne is hersteld geweest begin december maar heeft geen witte dot.Die zullen toen nog niet binnen geweest zijn
                      Danny's Photosite

                      Comment


                      • #41
                        Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

                        Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                        Ongelooflijk, dat allemaal met een camera die 3500 euro kost...
                        Schandalig, dit is toch wel een serieuze blaam op canon's naam vind ik....

                        Deze toestellen gaan 2de hands niet veel meer opbrengen denk ik, wie vertrouwt er nu een MKIII 2de hands? Ik in ieder geval niet....
                        Ik lig er niet van wakker.Ik geniet elke dag van m'n MKIII want het is echt een prachtmachien.Zowel in snelheid,hoge ISO's,kwaliteit van de beelden,afwerking toestel en noem maar op.Sommigen kicken blijkbaar op die onheilsboodschappen.
                        Danny's Photosite

                        Comment


                        • #42
                          Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

                          Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
                          De mijne is hersteld geweest begin december maar heeft geen witte dot.Die zullen toen nog niet binnen geweest zijn

                          Danny ,

                          Dan zou ik toch nog maar is informeren hoor want dan heeft hij volgens mij niet de submirror update gehad , want dan krijg je zker die witte dot.
                          Zater er documenten bij dat ze de submirror hebben vervangen , en heb je een begelijdend schrijven gehad met hun excuses en een 2 gif Cf kaart ?
                          Zou me trouwens ook verbazen , want begin December hadden ze nog geen wisselstukken .

                          Groetjes Rudi

                          Comment


                          • #43
                            Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs Bekijk bericht
                            Danny ,

                            Dan zou ik toch nog maar is informeren hoor want dan heeft hij volgens mij niet de submirror update gehad , want dan krijg je zker die witte dot.
                            Zater er documenten bij dat ze de submirror hebben vervangen , en heb je een begelijdend schrijven gehad met hun excuses en een 2 gif Cf kaart ?
                            Zou me trouwens ook verbazen , want begin December hadden ze nog geen wisselstukken .

                            Groetjes Rudi

                            De submirror is wel degelijk vervangen.Ik heb dit duidelijk op papier staan.Men heeft altijd wel wisselstukken hé Rudy,maar toen had men die nog niet in die grote aantallen in stock.Ik had er maar eentje nodig.
                            Danny's Photosite

                            Comment


                            • #44
                              Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

                              En toch kriebelt het...
                              Zou die cam wel willen. Ok ik geef toe, ben een beetje een "gearhead"
                              "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                              Comment


                              • #45
                                Re: Herstelling Canon EOS 1D Mk III

                                Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
                                De submirror is wel degelijk vervangen.Ik heb dit duidelijk op papier staan.Men heeft altijd wel wisselstukken hé Rudy,maar toen had men die nog niet in die grote aantallen in stock.Ik had er maar eentje nodig.
                                Ja als het op papier staat , dan is er geen twijfel mogelijk.
                                Bij mij zaten de problemen vooral bij slechte lichtomstandigheden , zoals bv voetbal of jumping Mechelen indoor . daar was de cam heel slecht .
                                Ondertussen heeft hij gisteren avond zen doop na de herstelling gekregen op de beker match germinal beerschot - heverlee . Ik ben beniieuwd naar de conclusie straks waneer alle beeldjes bekeken zijn

                                Comment

                                Working...
                                X