Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D3 en D300 aangekondigd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D3 en D300 aangekondigd

Is die D300 werkelijk zo innovatief om te veranderen?
    Akkoord 2Mpix meer dan de D200, en meer beelden per seconde (voor mij geen tel). Live view? Leuk.
    Minder ruis wellicht; da's nog het beste.
    Auto-reiniging; netjes, maar niet noodzakelijk.

De D3 daarentegen lijkt mij wel een heel grote stap voorwaarts.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

en en en??? tis donderdag ! waar blijft het nieuws??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poochy Bekijk bericht
        en en en??? tis donderdag ! waar blijft het nieuws??
        Wakker worden zou ik zo zeggen
        HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
        Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
          ahja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
            ahja amai al zo veel reacties.... dacht dat overdag iedereen moest gaan werken

Comment

Ja 't is hier waarschijnlijk in lang zo druk nie meer geweest op het cameraforum.

Groetjes,
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Wij zijn allemaal aan het werken dat zie je toch
                HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                  Akkoord 2Mpix meer dan de D200, en meer beelden per seconde (voor mij geen tel). Live view? Leuk.
                  Minder ruis wellicht; da's nog het beste.
                  Auto-reiniging; netjes, maar niet noodzakelijk.

De D3 daarentegen lijkt mij wel een heel grote stap voorwaarts.
                  het AF systeem is ook een reuzesprong voorruit (niet dat de cam1000 slecht was, he)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                    Je hoeft daarom niet direkt te veranderen, maar voor sommigen, waaronder ikzelf o.a., die al een tijdje de kat uit de boom zitten te kijken zal het wellicht een welkome verbetering zijn, zo hoop ik althans. Na de D70 kan je in dit segment moeilijk een stap achteruit gaan.
                    Want vergeet niet, na de D300 komt de D..., en die zal wellicht ook een verbetering of voorauitgang bieden.

Goetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Als Canon 20D eigenaar vind ik de D300 toch echt wel een zéér knap toestel. Misschien heel bizarre reden, maar mijn vrouw kan niet door één oog kijken (zij kan niet één oog dichthouden en ander openhouden) dus upgrade naar deze dankzij live preview is misschien wel de moeite.

Zou je als Canon gebruiker veel last hebben van overschakelen? Heb vrij veel Canon materiaal dus denk als ik dat allemaal zou verkopen, ik wel aan kitprijs van D300 zou geraken maar is dan natuurlijk wel ferme stap terug qua lenzen.

Is zeker geen 'must have' voor mij, maar vind het gewoon jammer dat mijn vrouw nooit een degelijke (leesSLR) camera kan gebruiken. Maw mama staat er altijd op, papa nooit.
                      Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
                        dus upgrade naar deze dankzij live preview is misschien wel de moeite.
                        De 40D heeft toch ook live preview? Wel geen AF zonder de mirror neer te klappen.

Comment

die instellingen voor back and front focus voor de D3 lijken me wél handig
                          foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
                            Misschien heel bizarre reden, maar mijn vrouw kan niet door één oog kijken (zij kan niet één oog dichthouden en ander openhouden) dus upgrade naar deze dankzij live preview is misschien wel de moeite.
                            Veel (professionele) fotografen houden beide ogen open hoor . Je moet dat maar eens proberen, als je je concentreert op de zoeker lukt het als vanzelf en zie je bovendien nog iets van de omgeving. Kris.

Comment

Knappe toestellen, nu hopen dat ze hun beloftes waarmaken en er verschrikkelijk veel verkopen.

Comment

Een snelle blik zegt me dat ik vooral (enkel eigelijk) interesse toon voor de D3.

Ziet er echt wel een knap toestel uit. Ik ben tevreden voor de Nikon users, nu is de "strijd" terug iets eerlijker

Comment

Working...
                                X