Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D40 / Canon 400D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D40 / Canon 400D

BTW .. ik volg al een jaar of 6 de evoluties in digitaal en ik blijf mij verbazen over de prijzenslag ... waarom zijn er zulke grote prijsverschillen ? ((inter)nationale BTW en belastingsverschillen daar gelaten) Is hier grijze import mee gemoeid ? soms wordt er gezegd dat sommige (bekende?) laag geprijsde leveranciers bvb enkel fotokopies van de handleiding meeleveren en dan soms nog in een vreemde taal of enkel kopies in de taal van de koper (nederlands in dit geval)
    Let wel .. ik ben ook de websites van die verschillende verkopers aan het afschuimen ivm met de aankoop van een D40 of 400D maar ergens ben ik toch wat terughoudend .. wat gebeurt er als het fout loopt met het apparaat ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      BTW .. ik volg al een jaar of 6 de evoluties in digitaal en ik blijf mij verbazen over de prijzenslag ... waarom zijn er zulke grote prijsverschillen ? ((inter)nationale BTW en belastingsverschillen daar gelaten) Is hier grijze import mee gemoeid ? soms wordt er gezegd dat sommige (bekende?) laag geprijsde leveranciers bvb enkel fotokopies van de handleiding meeleveren en dan soms nog in een vreemde taal of enkel kopies in de taal van de koper (nederlands in dit geval)
      Let wel .. ik ben ook de websites van die verschillende verkopers aan het afschuimen ivm met de aankoop van een D40 of 400D maar ergens ben ik toch wat terughoudend .. wat gebeurt er als het fout loopt met het apparaat ?
      Lees bijvoorbeeld dit eens...

Ik laat hier zeker voor jou en de anderen iets weten als ik het toestel goed ontvangen heb, maar ik heb er alle vertrouwen in. Als er iets mis zou zijn met het toestel kan je rekenen op de service van Nikon/Canon. Je hebt niet de service van een echte winkel, maar is die service in dit geval meer dan 125 euro, of in andere gevallen soms nog veel meer, waard?

Pib

Comment

Dank voor de toelichtingen .. Dat REDCOON geval ziet er toch wel erg transparant uit met het voordeel dat ze een Belgische vestiging hebben !
        Ik ga dat zeker niet vergeten !

Comment

Voor de geďnteresseerden, afgelopen dinsdag is mijn D40 zogezegd geleverd. Ik heb een copie van het "getekend" ontvangstbewijs. Bij mij thuis is er echter niets geleverd en ik heb helemaal niet getekend voor ontvangst (en ook niemand van mijn huisgenoten). Ik ben nu aan het onderhoren welke stappen ik kan ondernemen. Voor alle duidelijkheid, de fout ligt niet bij redcoon maar wel bij TNT. Ik hoop dat deze zaak zo spoedig mogelijk kan opgelost worden en dat ik zo snel mogelijk mijn D40 heb. Keek er al naar uit om hem dit weekend eindelijk te kunnen uittesten

Pib

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paint.It.Black Bekijk bericht
            Voor de geďnteresseerden, afgelopen dinsdag is mijn D40 zogezegd geleverd. Ik heb een copie van het "getekend" ontvangstbewijs. Bij mij thuis is er echter niets geleverd en ik heb helemaal niet getekend voor ontvangst (en ook niemand van mijn huisgenoten). Ik ben nu aan het onderhoren welke stappen ik kan ondernemen. Voor alle duidelijkheid, de fout ligt niet bij redcoon maar wel bij TNT. Ik hoop dat deze zaak zo spoedig mogelijk kan opgelost worden en dat ik zo snel mogelijk mijn D40 heb. Keek er al naar uit om hem dit weekend eindelijk te kunnen uittesten

Pib
            Ga eens bij uw buren kijken die mannen proberen altijd daar eens om niet teug te moeten komen

Comment

...cx
              Last edited by BeBa; 6 mei 2007, 08:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BeBa Bekijk bericht
                Hoe kom je daar dan aan?
                Er wordt na levering een copie online gezet, die kan je bekijken via trackntrace.be

Pib

Comment

TNT heeft bevestigd dat de handtekening op het ontvangstbewijs niet van mij is. TNT zal het bedrag terugbetalen aan redcoon, en zij zullen mij een nieuwe camera opsturen. Dus hoop dat die deze keer goed terecht komt :-)

Pib

Comment

Working...
                  X