Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D50

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D50

Ga Nikon D 50 Aankopen Vandaag Gezien Bij Makro 499€ Met Kitlens
    Wat Denken Jullie DaarVAN
    Alvast Bedankt Voor Info

Re: Nikon D50

Een D50 met welke kitlens? De tweakers pricewatch geeft dit aan:

D50 -> E 420,-
    D50 met 18-55mm f3.5-5.6 -> E 555,-
    D50 met 18-55mm f3.5-5.6 en 55-200mm f4-5.6 -> E 738,-

Dus als die Makroprijs inclusief BTW is en het de 18-55 kit betreft, lijkt het me wel een goede deal. Als er echter nog BTW bijkomt, dan ben je toch nog duur uit.
    Mijn ebook: Ken Je Camera Van A-Z!
    Workshops Basiskennis, van Idee tot Foto en Adobe Lightroom
    Hier doe ik mijn ding: Mensen Leren Fotograferen

Comment

Het is de D50 met kitlens 18-55mm voor 499,-
      Last edited by Bart D'Haenens; 2 januari 2007, 22:10.

Comment

het gaat inderdaad over de D50 met de kitlens 18-50mm 499€ inclusief btw

Comment

499 is de normale prijs in zowat alle of toch de meeste winkels.
          Voor die prijs kan je ook gaan voor wat meer extra service bij de plaatselijke fotozaak dan voor de aanpak van een groothandel.
          (mijn gedacht)

Aangaande keuze tussen D50/D70/FZ50 raad ik aan het volgend draadje even te lezen: 'waarom een DSLR? een prosumer is toch evengoed of niet soms?'

(Foto-Video-Digitaal van januari bevat een reisreportage over Chili, foto's genomen met de FZ50)

aanvulling: mijn opmerking omtrent de FZ50 betreft een vraag van Bart, die inmiddels zijn tekst heeft aangepast en een nieuw draadje heeft geopend. Vandaar dat mijn uitleg niet meer on topic is
          Last edited by nabi; 2 januari 2007, 22:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            499 is de normale prijs in zowat alle of toch de meeste winkels.
            Voor die prijs kan je ook gaan voor wat meer extra service bij de plaatselijke fotozaak dan voor de aanpak van een groothandel.
            (mijn gedacht)

Aangaande keuze tussen D50/D70/FZ50 raad ik aan het volgend draadje even te lezen: 'waarom een DSLR? een prosumer is toch evengoed of niet soms?'

(Foto-Video-Digitaal van januari bevat een reisreportage over Chili, foto's genomen met de FZ50)

aanvulling: mijn opmerking omtrent de FZ50 betreft een vraag van Bart, die inmiddels zijn tekst heeft aangepast en een nieuw draadje heeft geopend. Vandaar dat mijn uitleg niet meer on topic is
            Dat draadje van jou kom ik overal tegen bij iemand die een camera wil gaan kopen. Heb je soms aandelen bij Panasonic?
            mvgr
            antoine200

Comment

De D50 hoort nu voor de helft van het geld te gaan. Want ze is in de opruiming, gezien de betere D40.
              De D50 blijft hoog in de prijs omdat ze wel met ALLE AF objectieven overweg kan. Bijna alle, want de F3AF objectieven werken niet.

Ik heb al een winkel gezien waar de D40, zonder objectief te koop is. Ik zal er binnenkort eens langs gaan. (net geen 400 euro)
              Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.hansbraakhuis.nl/

Comment

Het Is Met Kitlens 18-55 Bij Makro
                Kan Ik Voor Deze Prijs Ze Ook In Gewone Winkel Vinden
                Graag Paar Tips Alvast Bedankt:g

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                  Dat draadje van jou kom ik overal tegen bij iemand die een camera wil gaan kopen. Heb je soms aandelen bij Panasonic?
                  mvgr
                  antoine200
                  Antoine
                  Ik verwijs naar mijn antwoord op je andere identieke post. Ik ga niet tweemaal hetzelfde posten
                  mvgr
                  nabi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benko Bekijk bericht
                    Het Is Met Kitlens 18-55 Bij Makro
                    Kan Ik Voor Deze Prijs Ze Ook In Gewone Winkel Vinden
                    Graag Paar Tips Alvast Bedankt:g
                    Ja als je een beetje uitkijkt.
                    Bij jou in de buurt zijn er zeker meer winkels dan de Makro en de MediaMarkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Braakhuis Bekijk bericht
                      Ik heb al een winkel gezien waar de D40, zonder objectief te koop is. Ik zal er binnenkort eens langs gaan. (net geen 400 euro)
                      Met of zonder BTW?

MVG,

Comment

Ik heb de D50 (met 18-55 kitlens) drie weken terug gekocht bij Vandenborre.
                        499 eur + geheugenkaart 1GB (dacht een waarde van +/- 18eur) (iets bijgelegd om Ultra te krijgen). Ben er vorige week nog eens langsgeweest (Sint-Kruis Brugge) en hij stond er niet meer bij, ook D40 was niet voorradig.
                        Succes met de zoektocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benko Bekijk bericht
                          Ga Nikon D 50 Aankopen Vandaag Gezien Bij Makro 499€ Met Kitlens
                          Wat Denken Jullie DaarVAN
                          Alvast Bedankt Voor Info
                          wat vragen ze zoal voor de D40, dit is den opvolger van de D50 ??

Comment

D50 prima aankoop voor die prijs.
                            Ik ben de D40 gaan bekijken en bevoelen en ook eventjes gebruikt in de winkel , geef mij toch maar een D50

Groeten
                            Spogy
                            Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spogy Bekijk bericht
                              D50 prima aankoop voor die prijs.
                              Ik ben de D40 gaan bekijken en bevoelen en ook eventjes gebruikt in de winkel , geef mij toch maar een D50

Groeten
                              Spogy
                              zou ook de beeldkwaliteit, improved auto focus, grotere viewfinder en groter LCD scherm eens bekijken.
                              nadeel d40 heeft geen ingebouwde AF-motor meer.

bekijk ook eens de pentax k100d heeft wel AF-motor + beeldstabilisatie zijn beide top kwaliteit toestellen binnen hun segment.

Comment

Working...
                              X