Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Een D50 met welke kitlens? De tweakers pricewatch geeft dit aan:
D50 -> E 420,-
D50 met 18-55mm f3.5-5.6 -> E 555,-
D50 met 18-55mm f3.5-5.6 en 55-200mm f4-5.6 -> E 738,-
Dus als die Makroprijs inclusief BTW is en het de 18-55 kit betreft, lijkt het me wel een goede deal. Als er echter nog BTW bijkomt, dan ben je toch nog duur uit.
499 is de normale prijs in zowat alle of toch de meeste winkels.
Voor die prijs kan je ook gaan voor wat meer extra service bij de plaatselijke fotozaak dan voor de aanpak van een groothandel.
(mijn gedacht)
Aangaande keuze tussen D50/D70/FZ50 raad ik aan het volgend draadje even te lezen: 'waarom een DSLR? een prosumer is toch evengoed of niet soms?'
(Foto-Video-Digitaal van januari bevat een reisreportage over Chili, foto's genomen met de FZ50)
aanvulling: mijn opmerking omtrent de FZ50 betreft een vraag van Bart, die inmiddels zijn tekst heeft aangepast en een nieuw draadje heeft geopend. Vandaar dat mijn uitleg niet meer on topic is
499 is de normale prijs in zowat alle of toch de meeste winkels.
Voor die prijs kan je ook gaan voor wat meer extra service bij de plaatselijke fotozaak dan voor de aanpak van een groothandel.
(mijn gedacht)
Aangaande keuze tussen D50/D70/FZ50 raad ik aan het volgend draadje even te lezen: 'waarom een DSLR? een prosumer is toch evengoed of niet soms?'
(Foto-Video-Digitaal van januari bevat een reisreportage over Chili, foto's genomen met de FZ50)
aanvulling: mijn opmerking omtrent de FZ50 betreft een vraag van Bart, die inmiddels zijn tekst heeft aangepast en een nieuw draadje heeft geopend. Vandaar dat mijn uitleg niet meer on topic is
Dat draadje van jou kom ik overal tegen bij iemand die een camera wil gaan kopen. Heb je soms aandelen bij Panasonic?
mvgr
antoine200
De D50 hoort nu voor de helft van het geld te gaan. Want ze is in de opruiming, gezien de betere D40.
De D50 blijft hoog in de prijs omdat ze wel met ALLE AF objectieven overweg kan. Bijna alle, want de F3AF objectieven werken niet.
Ik heb al een winkel gezien waar de D40, zonder objectief te koop is. Ik zal er binnenkort eens langs gaan. (net geen 400 euro)
Ik heb de D50 (met 18-55 kitlens) drie weken terug gekocht bij Vandenborre.
499 eur + geheugenkaart 1GB (dacht een waarde van +/- 18eur) (iets bijgelegd om Ultra te krijgen). Ben er vorige week nog eens langsgeweest (Sint-Kruis Brugge) en hij stond er niet meer bij, ook D40 was niet voorradig.
Succes met de zoektocht.
Comment