Ok,
Ik koop op 6/03/2006 een D70s kit (met 18-70 lens) voor 1199€ in de mediamarkt. Alles gaat goed tot wanneer op het einde van juli een mechanische fout bij het in- & uitzoomen wordt vastgelegd door mijzelf. Op 2/08/2006 ga ik terug naar de mediamarkt in mijn buurt en de lens wordt binnengegeven aan de service balie. Wanneer ik na 3 weken nog geen nieuws hoor ga ik zelf even gaan luisteren bij mediamarkt wanneer deze lens terug komt. Zij konden mij geen deftig antwoord geven, maar ik ben maar weer voortgegaan met de veronderstelling dat mijn lens de volgende week klaar zal liggen voor mij. Niets is minder waar. Ik ga elke week terug om te vragen wat er is misgelopen. Het enigste dat zij mij kunnen zegge is dat Procirep niet antwoord op de vragen van mediamarkt. Ik heb dan ook alles gelezen wat zij hebben doorgestuurd naar die firma. Nu ben ik gisteren voor de laatste keer gaan luisteren. Zij hebben mij voorgesteld dat ik mijn toestel (D70s met kabel & accesoires) binnengeef en ik kreeg direct een nieuw toestel. Zodus ik naar huis en om mijn toestel en doos. Alles heb ik weer mooi in de doos geplaatst. Ik ga aan de service balie staan en die mens zegt van kijk gij moogd een ander toestel gaan kopen voor die 1199€ (waardebon systeem) omdat de D70s niet meer bestaat kunnen wij U geen D70s meer aanbieden. Dus ik ga kijken naar de D80 met kitlens. Natuurlijk staat de D80 1399€ en zou ik dus 200€ moeten opleggen. Daar ben ik dus niet met akkoord! Ik moet 9 weken wachten en zou daarna voor een nieuw toestel moeten opleggen? Mijn vraag aan jullie is : Is dit wettelijk wel juist? Is dit logisch dat ik zou moeten opleggen voor een toestel dat eigenlijk een vervanger is van mijn D70s.
Ik hoop dat jullie mij echt kunnen helpen want ik ben ten einde raad.
Ik koop op 6/03/2006 een D70s kit (met 18-70 lens) voor 1199€ in de mediamarkt. Alles gaat goed tot wanneer op het einde van juli een mechanische fout bij het in- & uitzoomen wordt vastgelegd door mijzelf. Op 2/08/2006 ga ik terug naar de mediamarkt in mijn buurt en de lens wordt binnengegeven aan de service balie. Wanneer ik na 3 weken nog geen nieuws hoor ga ik zelf even gaan luisteren bij mediamarkt wanneer deze lens terug komt. Zij konden mij geen deftig antwoord geven, maar ik ben maar weer voortgegaan met de veronderstelling dat mijn lens de volgende week klaar zal liggen voor mij. Niets is minder waar. Ik ga elke week terug om te vragen wat er is misgelopen. Het enigste dat zij mij kunnen zegge is dat Procirep niet antwoord op de vragen van mediamarkt. Ik heb dan ook alles gelezen wat zij hebben doorgestuurd naar die firma. Nu ben ik gisteren voor de laatste keer gaan luisteren. Zij hebben mij voorgesteld dat ik mijn toestel (D70s met kabel & accesoires) binnengeef en ik kreeg direct een nieuw toestel. Zodus ik naar huis en om mijn toestel en doos. Alles heb ik weer mooi in de doos geplaatst. Ik ga aan de service balie staan en die mens zegt van kijk gij moogd een ander toestel gaan kopen voor die 1199€ (waardebon systeem) omdat de D70s niet meer bestaat kunnen wij U geen D70s meer aanbieden. Dus ik ga kijken naar de D80 met kitlens. Natuurlijk staat de D80 1399€ en zou ik dus 200€ moeten opleggen. Daar ben ik dus niet met akkoord! Ik moet 9 weken wachten en zou daarna voor een nieuw toestel moeten opleggen? Mijn vraag aan jullie is : Is dit wettelijk wel juist? Is dit logisch dat ik zou moeten opleggen voor een toestel dat eigenlijk een vervanger is van mijn D70s.
Ik hoop dat jullie mij echt kunnen helpen want ik ben ten einde raad.


Comment