Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MediaMarkt en service

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: MediaMarkt en service

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Hopelijk is er nu nog voorraad
    Geen voorraad idd!
    komt nog is bij dat de D80 met 18-70 1499€ kost en de D80 met 18-135 1399€... Logica? Ze willen niets van de prijs doen ook omdat het binnen een straal van 30km rond de mediamarkt moet worden gerekend. Natuurlijk valt Turhout niet binnen die straal
    SHARPimages.be

    Comment


    • #47
      Re: MediaMarkt en service

      HiHi, west vlaanderen --- dus media markt in oostende
      Ik heb zelf mijn EOS 400D gekocht bij MM in OST en deze was ook op bestelling (duurdere toestellen zijn er niet op voorraad)

      Ze hadden gezecht dat de bestelling 14-dagen zou duren en gelukkig was ie na 3 dagen al binnen

      Was dus een aankoop mat ook een "garantie"-bon van een ander toestel.

      op zich ben ik tevreden over de omruil en de "snelle" levering.

      Comment


      • #48
        Re: MediaMarkt en service

        Oorspronkelijk geplaatst door FrederikV Bekijk bericht
        Geen voorraad idd!
        komt nog is bij dat de D80 met 18-70 1499€ kost en de D80 met 18-135 1399€... Logica? Ze willen niets van de prijs doen ook omdat het binnen een straal van 30km rond de mediamarkt moet worden gerekend. Natuurlijk valt Turhout niet binnen die straal
        En moet je in dezelfde MM gaan of mag het een ander filiaal zijn?
        Misschien kan er zo iets geregeld worden voor die 30 km?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #49
          Re: MediaMarkt en service

          De waardebon is geldig in alle MM's, zelfs in het buitenland ... en moest je eens in Duitsland zijn .... daar is alles (wegens de lage BTW) iets goedkoper.

          Toen ik mijn waardebon heb gekregen hebben ze dit bij MM gemeld. De streepjescode op de waardebon zit in de computer en zo kunnen ze het nagaan.

          Het is eigenlijk niet echt een waardebon maar een geschenkbon wat je krijg. Is hetzelfde zoals je aan iemand cadeau zou geven. Wanneer je bv. een bon hebt van 1200 euro en je koop iets van 850 euro dan krijg je een nieuwe cadeaubon terwaarde van het verschil ... enz.

          Dus aan de kassa kunnen ze zelfs niet zien dat het een bon is wegens een garantiegeval ofzo ...

          Comment


          • #50
            Re: MediaMarkt en service

            In zo een geval zou ik helemaal niet meer twijfelen. Bon nemen en even naar Aachen rijden. Bekijk het ook eens even op deze manier: Je bent nu moeilijk aan het doen over 200euro maar hou er ook eens rekening mee als je met advocaat enzo gaat beginnen dat je waarschijnlijk nog enkele maanden zonder toestel gaat zitten. Is het je dat waard?

            Comment


            • #51
              Re: MediaMarkt en service

              De aangetekende brief is verstuurd van maandag of dinsdag denkik. Natuurlijk krijg ik zo rond 18 u. vandaag een telefoontje van MediaMarkt. Ik mocht de lens uit herstelling gaan halen. Dusja, nu heb ik ze terug. Natuurlijk geen D80, maar op zich vind ik dat nog niet zo erg (maar wel spijtig).

              Khad even zitten denken, misschien is het een verkoopstruck. Ze moeten in een bepaalde tijd toch redelijk wat verkopen en willen ze op die manier sneller van hun problemen met herstelling enz. vanaf zijn.
              aleja, 'sneller' is hier bij mij toch het verkeerde woord .

              maar ale, tis afgerond. Genoeg miserie gehad.
              Bedankt voor de advies mensen, en de groeten!
              SHARPimages.be

              Comment


              • #52
                Re: MediaMarkt en service

                Oorspronkelijk geplaatst door FrederikV Bekijk bericht
                De aangetekende brief is verstuurd van maandag of dinsdag denkik. Natuurlijk krijg ik zo rond 18 u. vandaag een telefoontje van MediaMarkt. Ik mocht de lens uit herstelling gaan halen. Dusja, nu heb ik ze terug. Natuurlijk geen D80, maar op zich vind ik dat nog niet zo erg (maar wel spijtig).
                Ajaj, had je maar die bon aangenomen en naar Media Markt Aachen gereden... snap echt je redenering hier niet tenzij je echt op je laatste euro zat (en dan nog, zo'n bon is wel een tijd geldig, je had nog even kunnen wachten tot de prijzen wat gedaald waren, de D80 is nu nog splinternieuw maar over 2 maand zal de prijs wel al wat dalen... of kan je wat geld sparen), het was een mega goede deal van Media Markt om je geld terug te geven.
                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                Comment


                • #53
                  Re: MediaMarkt en service

                  Kort op geld? Nee niet echt. Ik vind het gewoon verschrikkelijk om 300€ op te legge als je bij een ander maar 20€ zou moeten opleggen (konijnenberg)

                  2 maand kon ik echt niet meer wachten. Kheb nog foto's te trekken bij mensen en had echt een lens nodig. Moest ik evenveel verdienen daarmee als die 300€ daarop zou ik het gedaan hebben.
                  (Ze hebben mij een cadeaubon gegeven e, geen geld trg)
                  SHARPimages.be

                  Comment


                  • #54
                    Re: MediaMarkt en service

                    Bekijk het van een andere kant ook: je beseft toch wat een zes maand oude D70 tweedehands maar waard is? Ik zou naar Duitsland gereden zijn met die bon (combineer het met een dagtripje) om een D80...
                    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                    Comment


                    • #55
                      Re: MediaMarkt en service

                      De aangetekende brief is verstuurd van maandag of dinsdag denkik. Natuurlijk krijg ik zo rond 18 u. vandaag een telefoontje van MediaMarkt. Ik mocht de lens uit herstelling gaan halen. Dusja, nu heb ik ze terug. Natuurlijk geen D80, maar op zich vind ik dat nog niet zo erg (maar wel spijtig).
                      Had dan maar metteen toegehapt zo een dail krijg je nooit meer aangeboden

                      Comment


                      • #56
                        Re: MediaMarkt en service

                        ... dat komt ervan als ge alles verniet wilt...

                        In dit geval vond ik het voorstel van MM dik in orde...

                        Comment


                        • #57
                          Re: MediaMarkt en service

                          Oorspronkelijk geplaatst door FrederikV Bekijk bericht
                          Kort op geld? Nee niet echt. Ik vind het gewoon verschrikkelijk om 300€ op te legge als je bij een ander maar 20€ zou moeten opleggen (konijnenberg)
                          Bij konijn zit er ook meer dan 20€ verschil tussen die toestellen ... als je vergelijkt moet je bij dezelfde vergelijken in dit geval.

                          Als je alles wil, alles krijgt maar nog meer wil ... dan heb je niets meer ... en da's altijd zo.

                          Eigenlijk hebben we hier allemaal een beetje onze tijd zitten verprutsen om u te helpen ...
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #58
                            Re: MediaMarkt en service

                            toch leuk? iemand die service weigert en er zelfs een aangetekend schrijven voor stuurt!
                            foto als spiegel of als venster?

                            Comment

                            Working...
                            X