Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MediaMarkt en service

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: MediaMarkt en service

    Ik heb vorige zomer iets gelijkaardigs meegemaakt, ook bij Media Markt (wel niet met fototoestel): oud toestel stuk, daarom mag ik een nieuw uit de rekken halen.
    Door upgrade van product is de prijs ineens veel hoger!
    Ik heb dan maar "van mijnen tak" gemaakt en het nieuwe toestel toch voor dezelfde prijs meegekregen
    Ik zou dus zeggen: probeer toch nog eens, vraag best de store manager en als die een beetje commercieel gevoel heeft, zal dat wel in orde komen.

    Suc6

    Happyboedha

    BTW: garantie is trouwens ook wel zoals voor nieuw toestel, want opnieuw via kassa, nieuw ticket, nieuw garantiebewijs!
    Sony A700

    Comment


    • #17
      Re: MediaMarkt en service

      Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
      Is het trouwens de kit met de nieuwe 18-135mm of met dezelfde 18-70mm die je voor die extra €200 gaat krijgen?
      Ik ga voor de 18-70 weer omdat ik een 70-200 mm lens nog heb...
      18-135 kost wel weer 100€ meer (1499€ dus).

      Oorspronkelijk geplaatst door oddy Bekijk bericht
      Dit is allesins geen goede start bij deze aankoop.
      Het kan overal wel eens verkeerd lopen maar ze moeten sneller actie ondernemen om de mensen een goede oplossing te bieden en dat is hier niet gebeurd het is geen snoep dat men hier koopt he.
      Dus eigenlijk zou ik die mensen toch niet gerust laten tot je hebt wat jij wil.
      Desnoods kan je vragen om met iemand te spreken die echt verantwoordelijk is he i.p.v. aan die balie.Ofwel doen ze die 200 euro in 2 en komt het voor jou nog op 100 euro opleg(dit zou ik vragen omdat je zolang zonder apparaat gezeten hebt ze moeten tegemoetkomen)en zeker een volle garantie op die
      d80 zoniet geld terugvragen en doorbijten en ergens anders een toestel kopen misschien ga ja het niet vinden maar je bent wel van de miserie vanaf.
      Als je aankoop begint zoals hier het geval zou je daar beter weglopen dit is geen service he.
      De verantwoordelijke van de service wordt vandaag gecontacteerd via telefoon. De melding van test-aankoop zal zeker worden vermeld alskook dreigen met een advocaat.
      Volle garantie op het nieuwe toestel zou idd wel moeten!
      SHARPimages.be

      Comment


      • #18
        Re: MediaMarkt en service

        Volle garantie heb je altijd! De garantie termijn begint op de datum die vermeld staat op je factuur (of kasticket). Maw dat is de datum dat jij die D80 uit de winkel gaat halen.

        Gene paniek dus op dat vlak.

        Groetjes

        Comment


        • #19
          Re: MediaMarkt en service

          Oorspronkelijk geplaatst door TsB Bekijk bericht
          Volle garantie heb je altijd! De garantie termijn begint op de datum die vermeld staat op je factuur (of kasticket). Maw dat is de datum dat jij die D80 uit de winkel gaat halen.

          Gene paniek dus op dat vlak.

          Groetjes
          Stellen ze dan een nieuwe factuur op bij het inwisselen van een toestel? Voor zover ik weet doen ze dat niet als je hetzelfde type terug krijgt. Dat zou ook niet echt logisch zijn want op die manier kun je een toestel elk anderhalf jaar bv terug binnen doen en met een nieuwe garantietermijn beginnen. Ik weet niet hoe het zit als je een ander type krijgt.
          http://kasper.photography & Flickr

          Comment


          • #20
            Re: MediaMarkt en service

            Zelfs dan herbegint uwe garantie.
            Elke toestel is gemaakt met 2 jaar garantie. Ze weten niet op voorhand dat het zal gaan om een ruil-toestel.
            Je mag er 100% zeker van zijn dat je garantie opnieuw begint. Spreek uit ervaring.

            Je kan dat proberen en geluk hebben maar ze analyseren eerst het toestel om zeker te zijn dat het fabrikagefouten zijn.

            Comment


            • #21
              Re: MediaMarkt en service

              Idem gehad met de D70S maar hier was het de body. Daag na aankoop bij Fotokonijnenberg, liet het toestel het afweten (diafragma ging niet meer open, wissellens als test gebruikt, zelfde probleem).
              Oplossing: de kit omgeruild een nieuw toestel zonder probleem.
              En... toestel niet meer aan te geraken , ik heb het mijne vanaf 2/10/2006 en ik wou een D70S en geen D80, dit voor 850 euro nieuw.
              Nikon D70S met kitlens 18-70.

              Comment


              • #22
                Re: MediaMarkt en service

                Oorspronkelijk geplaatst door TsB Bekijk bericht
                Zelfs dan herbegint uwe garantie.
                Elke toestel is gemaakt met 2 jaar garantie. Ze weten niet op voorhand dat het zal gaan om een ruil-toestel.
                In princiepe wordt uw originele faktuur aangepast met de vermelding : Omgeruild onder garantie tegen xyz.
                Bij een omruiling wegens garantie wordt de originele garantieperiode normaal gezien niet verlengd en dus behouden. Enkel de tijd dat u moet wachten op een herstelling / omruiling wordt na de originele garantietijd verlengd.

                Als u toch terug 2 jaar krijgt is dit een extra service van de winkel welke zij niet echt moeten geven. Dit omdat ze dan een terugname doen en een nieuwe faktuur opmaken i.p.v. een ruiling.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: MediaMarkt en service

                  Als ik een ruiltoestel krijg of een andere persoon zou dat zelfde toestel bvb kopen ... het toestel is gemaakt met 2 jaar garantie.

                  Comment


                  • #24
                    Re: MediaMarkt en service

                    Ik heb met mijn waardebon een nieuw toestel gekregen bij Media-markt en een nieuwe factuur op datum van de nieuwe aankoop ... dus je hebt terug 100% garantie gezien het om een nieuwe aankoop gaat.

                    Je moet trouwens de factuur, van je toestel in herstelling, afgeven.

                    Comment


                    • #25
                      Re: MediaMarkt en service

                      Zonet heeft mijn vader de verantwoordelijke van de MediaMarkt Oostakker aan de lijn gehad. Die wil blijkbaar ook niet afwijken en dus enkel een cadeaubon geven van 1199€. Dus geen D80... We gaan door, morgen vertrekt een brief van de advocaat.
                      SHARPimages.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: MediaMarkt en service

                        Keep us up to date ... best wel spannend

                        Comment


                        • #27
                          Re: MediaMarkt en service

                          Ik ben eens benieuwd.......
                          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                          Comment


                          • #28
                            Re: MediaMarkt en service

                            Strax is gaan vragen naar de prijs van de D80 met 18-70. Die is namelijk gedaald bij fotokonijnenberg zie ik. Misschien doet de mediamarkt mee?
                            SHARPimages.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: MediaMarkt en service

                              Oorspronkelijk geplaatst door FrederikV Bekijk bericht
                              Strax is gaan vragen naar de prijs van de D80 met 18-70. Die is namelijk gedaald bij fotokonijnenberg zie ik. Misschien doet de mediamarkt mee?
                              Als ik je eerdere postings in dit topic lees dan snap ik niet tot je daar toch nog naar de prijs bent gaan vragen.
                              Ik wens je in elk geval veel succes met de afloop van dit verhaal.
                              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                              Comment


                              • #30
                                Re: MediaMarkt en service

                                Hoe zit het eigenlijk met je geheugenkaart(en)? De D70s gebruikt andere dan de D80, krijg je die dan ook ingewisseld, of moet je daarvoor bijbetalen?
                                http://kasper.photography & Flickr

                                Comment

                                Working...
                                X