Re: Nikon D200 v Canon EOS 30D
Nu ik even heb kunnen zeggen wat ik van Canon vind moet ik ook opmerken dat de aanpassingen van de Canon 30D, zoals deze nu reeds op de Canon 5D te vinden zijn, toch heel nuttig zijn.
De mogelijkheid om de ISO nauwkeuriger in te stellen, om 3 of 5 beelden per seconde te selecteren, de extra licht meetmethode, de heel grote en duidelijke LCD en de extra kleurinstellingen zijn zaken die ik heel zeker zou missen met mijn Canon 20D... als ik geen Canon 5D had.
Dat de Canon 30D geen alternatief zou zijn voor de Nikon D200 kon verwacht worden. Zelfs met 10 MP zou dit nog niet echt het geval zijn. Maar nu is er tenminste zekerheid hierover.
We kunnen zelfs verwachten dat de Canon 30D of de Canon 5D geen rechtstreekse invloed zal hebben op de prijs van de Nikon D200.
De Nikon DSLR lijken tussen de Canon DSLR gepositioneerd te zijn, en omgekeerd natuurlijk ook:
D50 / 350D / D70 / 30D / D200 / 5D 1DsII / D2X / 1DsII
Jan.
Oorspronkelijk geplaatst door frans_vdm
De mogelijkheid om de ISO nauwkeuriger in te stellen, om 3 of 5 beelden per seconde te selecteren, de extra licht meetmethode, de heel grote en duidelijke LCD en de extra kleurinstellingen zijn zaken die ik heel zeker zou missen met mijn Canon 20D... als ik geen Canon 5D had.
Oorspronkelijk geplaatst door frans_vdm
We kunnen zelfs verwachten dat de Canon 30D of de Canon 5D geen rechtstreekse invloed zal hebben op de prijs van de Nikon D200.
De Nikon DSLR lijken tussen de Canon DSLR gepositioneerd te zijn, en omgekeerd natuurlijk ook:
D50 / 350D / D70 / 30D / D200 / 5D 1DsII / D2X / 1DsII
Jan.
Comment