Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

    Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
    Maakt het eigenlijk iets uit als we weten wie het was? Wat zitten we toch te vitten...!
    Dat is zo typisch aan deze tijd...voor alles moeten we een schuldige hebben...als we slecht spelen ontslaan we de trainer...

    Deze mentaliteit; jongens toch, daar kan ik me zo ongelooflijk kwaad om maken...

    Sven heeft echt wel zijn best gedaan, en dat doet hij nog steeds. Er zijn nu eenmaal dingen waar je niet metteen een antwoord op weet...

    Laat het rusten mensen, laat het rusten...
    Das gesproken gelijk een , zouden beter allemaal fotokes gaan maken en niet zeuren gelijk kleine mannen
    Doe zo voort Sven, en trek het u allemaal niet te veel aan
    .....Dyslexie.......

    Comment


    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

      Rustig afwachten is hier de boodschap ...eens benieuwd wat het uiteindelijk zal worden
      desondanks toffe bende die BD's
      [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

      Comment


      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

        @de Mods
        Kan dit draadje niet afgesloten worden aub.
        er is nu al genoeg commentaar geleverd en het is volkomen zinloos erover door te borduren.
        Sven heeft zijn best gedaan, en we zullen het wel horen als een nieuwe groepsaankoop doorgaat.
        Last edited by Jazzaddict; 7 februari 2005, 09:54.

        Comment


        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Mullie
          Hoi Carola,
          Zie ze bij Topfoto voor 104,90 (wordt 90,43 zonder btw) staan en bij Corné voor 92,00 (wordt 77,13 zonder btw)

          € 85 bij www.snogard.de (TVA comprises)
          [Nikon D5100 & Nikon D70]
          [Yves en Liesbeths blog Resort]

          Comment


          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

            Oorspronkelijk geplaatst door Bizzeke
            € 85 bij www.snogard.de (TVA comprises)
            Heb alleen een prijs gezien van 89,90 inkl. btw.............en ze verzenden alleen in Duitsland
            Wacht nog even tot Corné zakt en dan koop ik ze wel daar

            Comment


            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

              Sven,
              Ik ben akkoord je hebt zéker je best gedaan zonder enige twijfel maar om verdere speculaties tegen te gaan vind ik het toch zinvol om de naam van die (zogenaamde) verkoper toch maar vrij te geven...
              IK BEN VAN MENING DAT HIER EEN PAAR HOFLEVERANCIERS HET HIER ERNSTIG MENEN EN ONS TOT NU TOE OP ONZE WENKEN HEBBEN BEDIEND!!!
              die paar "rotte appels" mogen er van mij gerust uit....
              Schenk dus "klare wijn" en hou die speculaties in Gods naam voor bekeken...

              wacht dus op een alternatief als het mogelijk is???
              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
              BD0290BE

              Comment


              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                Ik lees pas deze topic.
                Daarom kan ik er niet zo goed aanuit.
                Ik lees trouwens twee prijzen.
                55 en 85 euro.
                Maar blijkbaar gaat de deal niet door.
                Ik heb ondertussen een firma gevonden waar die kaartjes wel degelijk goedkoop zijn. Hoe het met de verzendingskosten zit weet ik niet.
                Maar ik wil die wel gaan halen voor jullie en komen jullie hier een tasje koffie drinken
                Bij mijn zoektocht naar kaartjes voor mijn eventuele nieuwe camera, ben ik gestoten op deze site. http://www.xantrax.be Bij nadere navraag kunnen ze ook andere CF kaartjes leveren dan die er genoteerd staan en dit zijn de gegevens: CF256 CF:Compact Flash Card 256M Kingston 25 EURO CF512 CF:Compact Flash Card 512M

                Comment


                • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                  Hallo iedereen,

                  Ik vermoed dat ondertussen half België en Nederland al aan m'n lippen hangt

                  Ik beloof dat ik het verhaal binnen de 24 uur bekend maak.

                  mvg Sven
                  Last edited by Svenmichiels; 8 februari 2005, 17:15.

                  Comment


                  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                    Hallo iedereen,

                    Ik vermoed dat ondertussen half België en Nederland al aan m'n lippen hangt

                    Ik beloof dat ik het verhaal binnen de 24 uur bekend maak.

                    mvg Sven
                    Dat zullen er velen hier top vinden...
                    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                    Comment


                    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                      Beste BD-leden,


                      Nu ik alles heb kunnen uitgeklaren, kan ik jullie het verhaal doen.


                      Alles begon met een groepsaankoop(je) van de cf-kaartjes voor een bedrag van 85€. Ik contacteerde 3 meest populaire leveranciers van BD en daar ik van één, een wel héél mooi aanbod kreeg.


                      Eén van die leveranciers had toevallig bij een faillissement een 800-tal kaartjes op de kop kunnen tikken en we zouden die dan kunnen verkopen aan 55€, maar wel zelf op te halen. Voor de onkosten werd 3€/stuk aangerekend. Moest er achteraf (dus na de aftrek van mijn verplaatsingskosten en dergelijke) nog geld over zijn, zou dat naar een goed doel gaan.


                      Toen barstten de inschrijvingen wel echt los . Ik kreeg echt half België over me heen.


                      Alle zaken liepen vlot en ik hield kwasie dagelijks de leverancier op de hoogte. Plots gaf hij geen enkel teken van leven meer, intussen liep het hier storm.


                      Op vrijdag 28/01/2005 kreeg ik dan plots een mail dat ¾ van het lot reeds verkocht was. Ik stond met mijn rug tegen de muur en was sprakeloos,van onderhandelen was er geen sprake meer.

                      Diezelfde avond (ongelukkig, maar daar kan ik ook niets aan doen) vertrok ik voor een weekje op skiverlof naar Italië. Ondertussen volgde Teddy-bear alles op.

                      Hoewel ik duidelijk gevraagd had om voor zaterdag 05/02/2005 een antwoord te formuleren (hoeveel heb je er nog, wanneer heb je er nieuwe en aan welke prijs??). Meer dan een week moesten we noodgedwongen wachten op nieuws.


                      In de nacht van zondag op maandag 7/02/2005 kreeg ik een mail met daarin de bevestiging dat er nog 41 kaartjes aan de dumping prijs opzij liggen voor BD. De rest is (volgens hem) ook al reeds verkocht.


                      Nu wil ik niemand bevoordelen en zal dan ook niet ingaan op dit aanbod. Spijtig, maar het vertrouwen is dusdanig beschadigd dat ik onmogelijk nog kan samenwerken met iemand die mij (maar ook jullie) zo behandeld en in de steek gelaten heeft.


                      Ik heb toch een andere kijk op zakendoen, voor mij is een woord een woord!

                      Dit is (tot zover) het hele verhaal.
                      Alle zaken zijn 100% waarheid en kunnen indien nodig aangetoond worden


                      Ik zal een nieuwe opstarten met alle nieuwe informatie duidelijk in.


                      Een vriendelijke BD groet,


                      Sven Michiels
                      Last edited by Svenmichiels; 8 februari 2005, 18:32.

                      Comment


                      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                        Beste BD-leden, .............................
                        en wie was nu de leverancier...?

                        Comment


                        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door w00ha
                          en wie was nu de leverancier...?
                          Is de vraag die op ieders lippen brandt
                          Gallery: http://www.fotogallerij.be

                          Comment


                          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                            . Ik contacteerde 3 meest populaire leveranciers van BD en daar ik van één, een wel héél mooi aanbod kreeg.
                            [color=Blue]
                            1 van de drie meest populaire...

                            Corné is het al niet, zoveel is duidelijk.
                            Dan blijft er nog ....

                            Comment


                            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jaded
                              1 van de drie meest populaire...

                              Corné is het al niet, zoveel is duidelijk.
                              Dan blijft er nog ....

                              Zal wel geen leverancier uit de Benelux zijn. Waarschijnlijk uit Azie ?
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment


                              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 05/02 !!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                                Zal wel geen leverancier uit de Benelux zijn. Waarschijnlijk uit Azie ?
                                Als jij het niet bent dan is het ofwel Power in Numbers of Topfoto. Maar ik neem aan dat er niet naar Azië zou gereden worden dus zal het wel topfoto zijn zeker.

                                k'Begrijp niet waarom er zo geheimzinnig moet gedaan worden. Als je het verhaal vertelt, vertel het dan helemaal. De tijd zal er nog niet voor rijp zijn zeker
                                Gallery: http://www.fotogallerij.be

                                Comment

                                Working...
                                X