Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

    Ik heb er nu maar één besteld voor 89,95 euro. Is, lijkt mij, ook nog een mooi prijsje. Kijk op http://www.marktplaza.nl/winkel.php?winkelnr=211484

    Comment


    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Dolphin
      Bedroevend om te lezen dat blijkbaar bijna iedereen hier ineens de leverancier de grote boeman vindt.

      Miscchien gewoon verstandig om niet te oordelen voordat je het hele verhaal kent.
      nu interesseert "het ganse verhaal" me ook wel. als je afspraken maakt zoals de leverancier deed, dan verwacht je ook dat die gehouden worden.

      ik heb ook eens geinformeerd bij een bevriende leverancier:

      Sandisk Compact Flash Ultra II 1GB:
      Vanaf >50 stuks: 92 euro
      Vanaf >100 stuks: 89.95
      Sandisk Compact Flash Ultra II 2GB
      Vanaf >50 stuks: 175 euro
      Vanaf >100 stuks: 139 euro

      is er hiervoor interesse ?
      Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

      Comment


      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

        Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
        Sorry moderator...is dat soms een vervelende vraag dat ze onbeantwoord blijft?
        Heb ook wél interesse maar weet wel graag waar mijn spullen vandaan komen...als er iets mis is weet je dan tenminste wie je moet raadplegen...maar misschien heb ik hier iets gemist in een vorig topic?
        Ik schiet niet graag op de pianist want die heeft zéker zijn best gedaan.
        Kan mij wél inbeelden indien bepaalde" leveranciers" niet geraadpleegd werden dit voor enige wrevel zal gezorgd hebben...misschien dat de bewuste leverancier door zijn "collega's onder druk werd gezet om dit af te blazen???

        Maar kom... niet getreurd, wij hebben er toch nog niets voor betaald en misschien komt er uit een of andere hoek toch nog een "redelijke" oplossing te voorschijn...
        Last edited by Aquarius; 31 januari 2005, 17:52.
        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
        BD0290BE

        Comment


        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB

          Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
          misschien dat de bewuste leverancier door zijn "collega's onder druk werd gezet om dit af te blazen???
          Hoe kunnen die collega's nu weten wie ze onder druk moeten zetten ?

          Comment


          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

            Oorspronkelijk geplaatst door nightowl

            ik heb ook eens geinformeerd bij een bevriende leverancier:

            Sandisk Compact Flash Ultra II 1GB:
            Vanaf >50 stuks: 92 euro
            Vanaf >100 stuks: 89.95
            Sandisk Compact Flash Ultra II 2GB
            Vanaf >50 stuks: 175 euro
            Vanaf >100 stuks: 139 euro
            is er hiervoor interesse ?
            Bij Marktplaza is de prijs voor één kaartje van 1 GB slechts 89.95 euro

            Comment


            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

              Oorspronkelijk geplaatst door nightowl
              nu interesseert "het ganse verhaal" me ook wel. als je afspraken maakt zoals de leverancier deed, dan verwacht je ook dat die gehouden worden.

              ik heb ook eens geinformeerd bij een bevriende leverancier:

              Sandisk Compact Flash Ultra II 1GB:
              Vanaf >50 stuks: 92 euro
              Vanaf >100 stuks: 89.95
              Sandisk Compact Flash Ultra II 2GB
              Vanaf >50 stuks: 175 euro
              Vanaf >100 stuks: 139 euro

              is er hiervoor interesse ?
              Zeker wel, als de normale aankoop niet kan doorgaan lijkt de 2GB aan 139 een zeer mooie prijs......
              Dirk
              Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

              Comment


              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                Oorspronkelijk geplaatst door Medidoc
                Zeker wel, als de normale aankoop niet kan doorgaan lijkt de 2GB aan 139 een zeer mooie prijs......
                Dirk
                ook interesse

                Comment


                • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                  Vorige week een 2 Gb Sandisk Ultra II op ebay gekocht bij een Nederlandse handelaar. Nieuw in de originele gesloten verpakking incl. verzendkosten 176.75 euro. Dinsdag besteld donderdag in huis. Ik ging er toen nog vanuit dat de 1GB kaartjes via Sven ongeveer 85 euro per stuk zouden kosten en ik wilde er niet weken op wachten. Later op die dag werd het 55 euro. Afijn, Sven heeft zijn best gedaan, ik weet het is makkelijk praten achteraf, maar toch kreeg ik gaande weg het gevoel dat het niet zou lukken. Sommigen bestelden 3 of meer kaartjes. Voor de prijs van 3 GB krijg je dus op internet 2 GB (dat is ook al veel) en dan te weten dat minder als een jaar geleden 1GB Sandisk Ultra II nog 280 euro kostte en dus nu 1/3 van de prijs.
                  Zeker in het begin had niemand het succes verwacht. Ik denk dat het voor een handelaar onmogelijk is om ongeveer 300 kaartjes te bestellen, zonder dat het opvalt bij Sandisk. Ik kan mij dan voorstellen dat Sandisk niet blij is voor de overige wederverkopers in België, die als gevolg van deze actie het komende jaar geen kaartje meer verkopen.

                  Comment


                  • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                    kdenk (ik hoop) dat die paar 100 kaartjes van hier op het forum voor Sandisk een heel heel klein deeltje van de verkoop op een jaar gaan.
                    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                    Comment


                    • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
                      Bij Marktplaza is de prijs voor één kaartje van 1 GB slechts 89.95 euro
                      zelfde prijzen dus.

                      voor mij hoeft het niet eh - ik heb gewoon eens geinformeerd. voor de rest zit ik er voor niets tussen. als er veel mensen interesse hebben en we raken aan 100 kaartjes (bv die van 2Gb) dan hebben we denk ik een mooie prijs. Als het niet lukt, geen probleem.

                      Volgens die leverancier was 55 euro trouwens niet haalbaar - invoerder vraagt al 25 euro meer / stuk ...
                      Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                      Comment


                      • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                        Enerzijds kan je niet zomaar stellen dat de leverancier op de afspraak is teruggekomen, aangezien er aanvankelijk niet voorzien werd dat er 300 of meer kaartjes besteld zouden worden !?
                        Ten tweede is het heel goed mogelijk dat Ultrasan, uit "loyaliteit", jegens andere "afnemers" zijn veto gesteld heeft !?
                        Misschien handelt/cancelled de leverancier wel uit eigen initiatief,uit "loyaliteit" jegens zijn collega's !?
                        Door de (te) grote hoeveelheid, zie ik ook wel dat de leverancier zichzelf op termijn "in zak zet".

                        Het doet natuurlijk "pijn", zo'n buitenkansje zien te passeren, niewaar !?
                        In ieder geval, mooi initiatief Sven,en voor de rest ... "Het was maar een droom..."
                        (en als het echt maar een kwestie is van "een groot aantal kaartjes bestellen en alzo een superscherpe prijs krijgen..." dan zullen er wel een paar handelaars op de kar hier springen zeker !?)

                        Groetjes
                        Lukathi
                        Groetjes

                        Lukathi

                        Comment


                        • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi
                          Enerzijds kan je niet zomaar stellen dat de leverancier op de afspraak is teruggekomen, aangezien er aanvankelijk niet voorzien werd dat er 300 of meer kaartjes besteld zouden worden !?

                          Laten we een kat een kat noemen!
                          ik vind het toch wel van heel weinig zakelijk inzicht getuigen dat je als leverancier niet kan voorzien dat je een mega-interesse creëert op een aanbod van € 55,00.
                          Je mag ervan uitgaan dat importeurs/andere leveranciers ook dit forum volgen. De laatsten waren wellicht niet blij met dit aanbod.
                          De kans is reëel dat "onze" leverancier ze gewoon niet uitgeleverd kreeg van de importeur (die wellicht onder druk gezet werd door andere leveranciers -> v.b. kwestie van niet langer af te nemen). Van het ogenblik dat "onze" leverancier een levering van 300 stuks is gaan vragen bij de importeur is wellicht het masker van "nobele" onbekende gevallen.

                          Comment


                          • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                            voor Sven die hier toch heel wat energie en tijd ingestoken heeft.


                            @Nightowl: op mij mag je vast rekenen voor minimaal 1 kaartje, misschien kunnen anderen die geinteresseerd zijn zich kenbaar maken, zodat we misschien toch aan 100 kaartjes van 2GB komen.

                            Ik wil best helpen, bvb de telling op mij nemen of zo iets......

                            doe maar een suggestie Nightowl

                            Dirk
                            Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

                            Comment


                            • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                              Zouden we misschien niet even op Sven wachten om te horen wat hij eventueel te vertellen heeft. Daarna kan er eventueel nog altijd iets afgesproken worden om over te gaan tot een ander....
                              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                              Comment


                              • Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 30/01 !!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom
                                Zouden we misschien niet even op Sven wachten om te horen wat hij eventueel te vertellen heeft. Daarna kan er eventueel nog altijd iets afgesproken worden om over te gaan tot een ander....
                                Zo denk ik er ook over .
                                Ik wacht op Sven en zijn eventueel alternatief.
                                Groetjes
                                http://www.vehe.be

                                Comment

                                Working...
                                X