Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> OPGELET >> UPDATE 08/02 met de uitleg !!!
Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 27/01 !!!
Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
Misschien ook de persoon die voor ons in Genk de kaartjes 'uitdeelt'...
Misschien heb ik dat nog niet gezegd:
Verantwoordelijken voor de afhaalplaatsen:
Antwerpen: SvenMichiels (ikzelf dus) of Raceshot of Teddy-Bear
Brussel: James Joyce
Gent:Medidoc
Genk:LJ Tom
En dan moeten jullie maar afspreken of jullie samen komen bij deze personen of in een café
Voor Genk zullen "w00ha" en ik zelf de verdeling doen dan.
Denk dat we een datum zullen afspreken, en dat dan het gros verdeeld kan worden, moesten er dan zijn die niet kunnen, dan zullen w00ha voor regio Genk de rest afhandelen, en ik zelf voor de Maaskant hier.
Re: Groepsaankoop Sandisk Ultra II 1GB >> UPDATE 30/01 !!!
Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
Zo kan iedereen even stoppen met posten
dan kan ik ook eens bijbenen !!!
Sorry Sven, maar ik lag eventjes plat van het lachen !!!
De wanhoop druipt zo uit dit ene zinnetje...
Dit is waarschijnlijk het sterkstgroeiende topic in zo'n korte tijd sedert het ontstaan van BD... Als je 't had geweten
Enfin genoeg gelachen ! Sven, prachtig initiatief en alvast bedankt voor de moeite - dat wordt hier in alle enthousiasme en goudzoekerskoorts misschien net iets teveel vergeten !
En een toffe, rustige skivakantie toegewenst, ver van alle PM's en mailboxen
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
@Svenmichiel
AL verschillende pogingen ondernomen om je toch te bereiken maar blijkbaar lukt dat niet of ...
Nogmaals. Ik kan zonder probleem optreden als verdeelpunt in Brussel (ik werknabij de Noord in de WTC-II) en ben daar dagelijks te bereiken tussen 7u30 en 17.20. (niet zaterdag en zondag).
Eventueel ben ik op de middag ook bereikbaar in het muntcentrum., dit wel op afspraak.
's Avonds en in de week kan ik optreden voor regio Buggenhout.
Wanneer de aanlevering pas tegen halfweg maaart zou gebeuren, kan er eventueel op de SD-Dendermonde ook distributie gebeuren.
Indien nog niet genoteerd mag je er voor mij 4 stuks opschrijven. Af te halen in Brussel, of bij me thuis
hoi!
Prachtig idee!
Graag had ik 8 kaartjes besteld, 1 voor mij, de rest zou voor collega's zijn.
Nu lees ik toch wel dat er maar 5 besteld kunnen worden.
Wat is dat nu???? Dwz dat 3 personen hier op't werk uiterst teleurgesteld zullen zijn.
5 CF'kes dus voor yowan-kenobi
Ik kies voor Brussel!
Last edited by yowan-kenobi; 28 januari 2005, 07:32.
Comment