Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Only Accessoires Shop in de UK (mijn ervaringen)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Only Accessoires Shop in de UK (mijn ervaringen)

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
    Vandaag uiteindelijk na vele mails en geschil via PayPal:
    Hi Bob,
    Please accept our apologies for the delay in replying, possibly our spam filter had problems with your other e-mails?
    Lianna who manages our International orders has been unable to get into the Office due to the weather situation in the UK.
    We are hoping that she will manage in tomorrow and I will bring this matter to her attention with the highest urgency.

Kind Regards,

Lynn

Customer Service
    Toch een zeer net en, gezien de situatie in de UK, een realistisch antwoord lijkt me... het zal dan wel terug in orde geraken denk ik.

Succes ermee!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
      Toch een zeer net en, gezien de situatie in de UK, een realistisch antwoord lijkt me... het zal dan wel terug in orde geraken denk ik.

Succes ermee!
      En ondertussen... nog niet in orde:
      Hi Bob,
      In all honesty we are having real problems getting the courier company to arrange this collection for us.
      Please can you tell me the part you need for the Manfrotto head and we will go from there.
      Kind Regards,

Lianna
      Flickr

Comment

Is Engeland eigenlijk in het algemeen goedkoper voor fotomateriaal? Ik ben op zoek naar een statief en aangezien ik volgende maand naar London ga, zou ik wel even wachten. Als de prijs het waard is natuurlijk?
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
          Is Engeland eigenlijk in het algemeen goedkoper voor fotomateriaal? Ik ben op zoek naar een statief en aangezien ik volgende maand naar London ga, zou ik wel even wachten. Als de prijs het waard is natuurlijk?
          Ik heb zoeen 100 euro uitgespaard met een statief van Giotto. Maar goed vergelijken is de boodschap want niet alles is er goedkoper.

grt

Comment

En ondertussen... nog niet in orde:
            Hi Bob,
            In all honesty we are having real problems getting the courier company to arrange this collection for us.
            Please can you tell me the part you need for the Manfrotto head and we will go from there.
            Kind Regards,

Lianna
            Had voorgesteld om het statief te behouden mits een terugbetaling van het prijsverschil tussen de twee modellen en het opsturen van het reserve stukje...
            Blijft maar duren en heb eens een minder vriendelijke mail verstuurd...
            Dit is hun antwoord en nu maar hopen:
            Hi Bob,
            Please accept our apologies for the extreme delay in sorting this out for you.
            I have taken the part off another head that we have here and we are sending it to you today.
            Is there a PayPal address that I can use to issue you a part refund?
            There is a price difference of £10.04 between the two models; if I issue a refund of £25 to compensate for your inconvenience would that be acceptable?
            Kind Regards,

Lynn
            Flickr

Comment

Had voorgesteld om het statief te behouden mits een terugbetaling van het prijsverschil tussen de twee modellen en het opsturen van het reserve stukje...
              Blijft maar duren en heb eens een minder vriendelijke mail verstuurd...
              Dit is hun antwoord en nu maar hopen:
              Hi Bob,
              Please accept our apologies for the extreme delay in sorting this out for you.
              I have taken the part off another head that we have here and we are sending it to you today.
              Is there a PayPal address that I can use to issue you a part refund?
              There is a price difference of £10.04 between the two models; if I issue a refund of £25 to compensate for your inconvenience would that be acceptable?
              Kind Regards,

Lynn
              Vandaag stukje ontvangen en geld gestort
              Toch nog een happy end
              Flickr

Comment

Past misschien niet echt in de topic... maar toch

Volgende week ga ik naar London, zijn er winkels die het waard zijn om eens te bezoeken voor hun fotomateriaal? Of winkels die ik beter links laat liggen?
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                  Past misschien niet echt in de topic... maar toch

Volgende week ga ik naar London, zijn er winkels die het waard zijn om eens te bezoeken voor hun fotomateriaal? Of winkels die ik beter links laat liggen?
                  Jessops zou de moeite kunnen zijn, maar eerlijk gezegd weet ik het niet. Ze hebben zo veel filialen... daar zitten waarschijnlijk ook kleintjes tussen die niet de moeite zijn.

Comment

Working...
                  X