Hi, het is hier "Accessoires" wel dit is only that.
Zoals beloofd , ziehier mijn ervaringen met het aankopen in de UK
Toevallig kwam ik op een site terecht in de UK, waar ze enkel accessoires verkochten.
Vermits ik juist voor een tripod aan het uitkijken was ……. enz…
Na enkele zoekacties op deze site, kwam ik al gauw tot de ontdekking dat het daar vrij goedkoop was!
Althans voor wat ik nodig had.
Zijnde:
1 Statief
1 Ballhead
1 Statieftas
1 Reserve quick-release plaatje
Alles samen, verzending, £ > € conversie incluis, zat ik goed voor zo’n 120€ verschil, tegenover de al goedkope Foto Konijnenberg!!!
Op zo’n kleine bedrag kan dat toch tellen, vind ik.
De Shop : Morris Photographic
sales@morrisphoto.co.uk
Currency converter
!!!Let wel de omzetting van £’s naar €’s, is bij PayPal iets duurder dan op deze converter!!!
I.R.L. was het vershil, bij mij: 17€
Mijn aankopen waren van het merk Giottos.
Waanzinnig knap, stevig en degelijk, maar dat is voor later, na het zware testen.
Of alle merken daar nu zo goedkoop zijn, weet ik niet.
Dat laat ik aan u over, om uit te zoeken.
Meer kan ik er niet over posten, kopen moet je zelf doen.
Ik moet verdomd tevreden zijn, om hier zoveel tijd in te steken
Succes
SF
Zoals beloofd , ziehier mijn ervaringen met het aankopen in de UK
Toevallig kwam ik op een site terecht in de UK, waar ze enkel accessoires verkochten.
Vermits ik juist voor een tripod aan het uitkijken was ……. enz…
Na enkele zoekacties op deze site, kwam ik al gauw tot de ontdekking dat het daar vrij goedkoop was!
Althans voor wat ik nodig had.
Zijnde:
1 Statief
1 Ballhead
1 Statieftas
1 Reserve quick-release plaatje
Alles samen, verzending, £ > € conversie incluis, zat ik goed voor zo’n 120€ verschil, tegenover de al goedkope Foto Konijnenberg!!!
Op zo’n kleine bedrag kan dat toch tellen, vind ik.
Het systeem gaat als volgt:
1. Zoek alles wat je nodig hebt op de site bijeen en vergelijk eventueel even met je Belgische shop.
2. Vraag via sales@ naar de verzendkosten (zie verderop )
3. Je krijgt een re-mail van de shop.
(ik zat op 20€, voor een Euro Business-Parcel van 3 Kg met full tracking facilities)
4. Dan plaats je via dezelfde re-mail van sales@mail, je officiële bestelling en voegt er je PayPal e-mail@ bij.
5. De shop zal via PayPal de offerte plaatsen.
6. PayPal stuurt een mail.
(Hier kun je nog steeds de boot afhouden en eventueel niet betalen)
7. Is alles naar wens, betaal dan via de Pay Now knop in de e-mail van PayPal!
8. Weer op dezelfde re-mail van sales@mail verwittig je nu de shop dat je betaald hebt!
9. Je krijgt een bedankings en confirmatie e-mail toegestuurd.
10. De rest wordt allemaal via PayPal afgehandeld, ook de “shipped” melding en het tracking nummer, dat zowel op de Parcelforce als op de GLS siste werkt.
11. Bij mij was 3 werkdagen later “alles” mooi geleverd, via ParcelForce naar GLS Nederland, naar GLS België en zo naar u thuis.
Alles was 100% correct verzonden, spikkel nieuw, goed ingepakt en van factuur/bon voorzien!
Dus dikke pluim voor de afhandeling van deze UK shop, TOP!
Het enige wat je nodig hebt is: een beetje Engels en een PayPal account, anders gaat het je niet lukken.
PayPal is prachtig, gemakkelijk, maar vooral veilig om via internet te betalen, vermits je geen nummers en kaartgegevens meer hoeft in te geven, op soms toch wel onbekende sites.
Mijn PayPal-account is gewoon gekoppeld aan mijn Visa, dat is helemaal, het neusje van de zalm.
1. Zoek alles wat je nodig hebt op de site bijeen en vergelijk eventueel even met je Belgische shop.
2. Vraag via sales@ naar de verzendkosten (zie verderop )
3. Je krijgt een re-mail van de shop.
(ik zat op 20€, voor een Euro Business-Parcel van 3 Kg met full tracking facilities)
4. Dan plaats je via dezelfde re-mail van sales@mail, je officiële bestelling en voegt er je PayPal e-mail@ bij.
5. De shop zal via PayPal de offerte plaatsen.
6. PayPal stuurt een mail.
(Hier kun je nog steeds de boot afhouden en eventueel niet betalen)
7. Is alles naar wens, betaal dan via de Pay Now knop in de e-mail van PayPal!
8. Weer op dezelfde re-mail van sales@mail verwittig je nu de shop dat je betaald hebt!
9. Je krijgt een bedankings en confirmatie e-mail toegestuurd.
10. De rest wordt allemaal via PayPal afgehandeld, ook de “shipped” melding en het tracking nummer, dat zowel op de Parcelforce als op de GLS siste werkt.
11. Bij mij was 3 werkdagen later “alles” mooi geleverd, via ParcelForce naar GLS Nederland, naar GLS België en zo naar u thuis.
Alles was 100% correct verzonden, spikkel nieuw, goed ingepakt en van factuur/bon voorzien!
Dus dikke pluim voor de afhandeling van deze UK shop, TOP!
Het enige wat je nodig hebt is: een beetje Engels en een PayPal account, anders gaat het je niet lukken.
PayPal is prachtig, gemakkelijk, maar vooral veilig om via internet te betalen, vermits je geen nummers en kaartgegevens meer hoeft in te geven, op soms toch wel onbekende sites.
Mijn PayPal-account is gewoon gekoppeld aan mijn Visa, dat is helemaal, het neusje van de zalm.
sales@morrisphoto.co.uk
Currency converter
!!!Let wel de omzetting van £’s naar €’s, is bij PayPal iets duurder dan op deze converter!!!
I.R.L. was het vershil, bij mij: 17€
Mijn aankopen waren van het merk Giottos.
Waanzinnig knap, stevig en degelijk, maar dat is voor later, na het zware testen.
Of alle merken daar nu zo goedkoop zijn, weet ik niet.
Dat laat ik aan u over, om uit te zoeken.
Meer kan ik er niet over posten, kopen moet je zelf doen.
Ik moet verdomd tevreden zijn, om hier zoveel tijd in te steken
Succes
SF
Comment