Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Only Accessoires Shop in de UK (mijn ervaringen)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Only Accessoires Shop in de UK (mijn ervaringen)

......
    Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 03:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
      Dan toch alleen als je er zeker van bent dat je geen US->EU invoerrechten hoeft te betalen, bij de UK loop je dit risico niet...
      Zeg dat wel!
      Wij hebben eens een speciale grafische kaart laten opsturen vanuit L.A.
      Nooit meer, hoor!!
      Taksen en toestanden + geloop en gezever, ze kostte toen uiteindelijk nog meer dan hier in België.
      Meebrengen dat is een andere zaak.
      Zo heb ik net, bijna 700€ uitgespaard op 3 DA limiteds en één DA* 200mm
      SF
      00.00 Gone

Comment

Nog wat besteld

Juist weer wat besteld, zie … foto-tassen, monopod en kop +wat rommel, winst 130€
        Billingham tassen zijn daar wel “echt” een pak goedkoper, amai en dat mag ook wel, want deze tassen zijn vrij prijzig, maar wel Rolls-Royce kwaliteit en ook nog eens met de hand gemaakt + met echt leder afgewerkt.
        Duurt ongeveer 1 à 2 weken om ze te maken, leveren en te verkrijgen.
        SF
        00.00 Gone

Comment

Ik kreeg de volgende mail terug:
          Delivery to Belgium will be £19.95 by courier.

If you wish to place an International order please:

1. Send us an email stating which items you require with your PayPal email
          included.

2. We will bill your PayPal account, it is then up to you to decide to pay
          or not.

3. Email us to let us know when you have paid, we will check your status on
          PAYPAL (please make sure your delivery address is correct).

4. If all of the above is completed then we will send your order by Parcel
          force.

*Please include the previous thread when replying as we get a lot of
          International orders.

Kind Regards,

Heb echter nog nooit via PAYPAL betaald. Kan iemand mij een beetje meer uitleg geven?
          Domme vraag Rode tekst: moet ik dan de gegevens van mijn PAYPAL rekening geven of eerst betalen?
          Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
            Ik kreeg de volgende mail terug:
            Delivery to Belgium will be £19.95 by courier.

If you wish to place an International order please:

1. Send us an email stating which items you require with your PayPal email
            included.

2. We will bill your PayPal account, it is then up to you to decide to pay
            or not.

3. Email us to let us know when you have paid, we will check your status on
            PAYPAL (please make sure your delivery address is correct).

4. If all of the above is completed then we will send your order by Parcel
            force.

*Please include the previous thread when replying as we get a lot of
            International orders.

Kind Regards,

Heb echter nog nooit via PAYPAL betaald. Kan iemand mij een beetje meer uitleg geven?
            Domme vraag Rode tekst: moet ik dan de gegevens van mijn PAYPAL rekening geven of eerst betalen?
            Hallo,

Mijne pa is er niet, maar ik heb ook juist zelf besteld en gewoon gevolgd wat hij hier schrijft

Jij zit nu op stap 3
            Nu moet je stap 4 doen, zijnde : (enkel je PayPal e-mailadris geven + de juiste bestellingnummers en aantal items ...enz op dezelfde email.

gewoon velgen wat SF schrijft, heb ik ook gedaan.

Raf'ken
            Last edited by StoneFree; 15 december 2009, 00:14.
            00.00 Gone

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
              Hallo,

Mijne pa is er niet, maar ik heb ook juist zelf besteld en gewoon gevolgd wat hij hier schrijft

Jij zit nu op stap 3
              Nu moet je stap 4 doen, zijnde : (enkel je PayPal e-mailadris geven + de juiste bestellingnummers en aantal items ...enz op dezelfde email.

gewoon velgen wat SF schrijft, heb ik ook gedaan.

Raf'ken
              Bedankt
              Ga dat morgen eens proberen.
              Flickr

Comment

Pfft veel te dure winkel.

Je moet echt niet gaan zoeken naar artikelen die duurder zijn, het omgekeerde is waar.
                Je moet gaan zoeken naar artikelen die goedkoper zijn

Neem de D700 body : € 2.078,72 zonder verzendingskosten

Bij Rubens kost diezelfde body € 1.899,00 en je hebt 2 jaar garantie ipv 1 jaar.

Vergelijk het met een andere shop in UK warehouse express daar staat dizelfde body nu € 1.972,26 zonder verzending.

Dus in de UK zijn er goedkopere alternatieven dan Morris hoor.
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                  Pfft veel te dure winkel.

Je moet echt niet gaan zoeken naar artikelen die duurder zijn, het omgekeerde is waar.
                  Je moet gaan zoeken naar artikelen die goedkoper zijn

Neem de D700 body : € 2.078,72 zonder verzendingskosten

Bij Rubens kost diezelfde body € 1.899,00 en je hebt 2 jaar garantie ipv 1 jaar.

Vergelijk het met een andere shop in UK warehouse express daar staat dizelfde body nu € 1.972,26 zonder verzending.

Dus in de UK zijn er goedkopere alternatieven dan Morris hoor.
                  Kan best, maar voor wat ik bestelde 550euro bij konijn, 385euro bij Morris...
                  Toch de moeite vind ik.
                  Flickr

Comment

Wij ondertussen al 490€ uitgespaard tegenover (bij de toch wel goedkope) RabbitMountain.
                    Als ik al de clubleden er ook bij neem, dan zitten we over de 3000€ winst!
                    Inderdaad dat is niet de moeite!!

sowieso maken de mensen dat hier zelf wel uit, wat en waar ze kopen (zonder dwang-advies)
                    SF
                    Last edited by StoneFree; 17 december 2009, 23:25.
                    00.00 Gone

Comment

Ondertussen toch een slechte ervaring met Morris.
                      Heb het volgende besteld:
                      Manfrotto 468MGRC4 Hydrostatic Ball Head £154.99
                      Giottos MTL8361B Adjustable Column Tripod £159.99
                      Ondertussen is het geleverd maar...
                      1)Ze leverden het £10 goedkopere statief MTL8261B maar rekenden wel de prijs van het duurdere
                      2)de schroef van het balhoofd om het panorama te laten draaien is lichtjes scheef (werkt wel perfect)
                      Heb ze ondertussen gemaild maar kreeg nog geen antwoord...
                      Iemand ervaring mee, kan ik via paypall klacht indienen?

De risico's van in 't buitenland kopen
                      Groeten
                      Flickr

Comment

1)Ze leverden het £10 goedkopere statief MTL8261B maar rekenden wel de prijs van het duurdere
                        2)de schroef van het balhoofd om het panorama te laten draaien is lichtjes scheef (werkt wel perfect)
                        Groeten
                        Ik heb ook die Giottos MTL8361B besteld in U.K. , ik verwacht de zending één dezer dagen , ze is gisteren 5/1 verstuurd , ik ga nu natuurlijk alles goed nakijken !
                        Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                        Web-Albums

Comment

Bij morrisphoto zijn de verzendkosten toch behoorlijk hoog ?
                          Hoeveel rekenen ze voor een statief + hoofd ? Dacht 35 pond (op hun ebay shop).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                            Ik heb besteld bij Camera King UK via Amazon.co.uk en betaalde voor statief GTML8361B zonder hoofd £ 143,99 + postage £ 21,95 = Totaal £ 169,94 - In Euro moest ik 192,87 betalen.
                            Dit statief kost bij Konijenberg € 279.
                            Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                            Web-Albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                              verzendkosten vielen mee £19.95; enkel leverden ze het verkeerde product en zijn ze niet snel om hun mails te beantwoorden, nog steeds niets... Voor een prijs offerte zijn ze sneller. Ben benieuwd wat ze gaan voorstellen.
                              Flickr

Comment

Groeten
                                Vandaag uiteindelijk na vele mails en geschil via PayPal:
                                Hi Bob,
                                Please accept our apologies for the delay in replying, possibly our spam filter had problems with your other e-mails?
                                Lianna who manages our International orders has been unable to get into the Office due to the weather situation in the UK.
                                We are hoping that she will manage in tomorrow and I will bring this matter to her attention with the highest urgency.

Kind Regards,

Lynn

Customer Service
                                Flickr

Comment

Working...
                                X