Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Ik heb de lowepro slingshot 100 AW en ben er heel tevreden over, zit mijn E520 plus 2 lenzen in en dan nog mijn portemonnee, zakdoekjes, kauwgum,... maar met mijn nieuwe D7000 plus lenzen waaronder een 70-200 zal die te klein zijn vrees ik.
    Nadeel is als de slingshop zwaarder gevuld is hij soms zwaar is voor mijn (half kapot gevallen) rechter schouder.
    Qua handigheid en snel overal bij kunnen zonder de tas af te meoten doen en zo is hij dan weer super.

Leuk topic, dit , als ik mijn nieuwe toestel heb voel ik ook wel wat voor die "ponyzak" naast de "draaizak".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk bericht

Leuk topic, dit
      Ben ik met eens. Meer van dat...
      Fantasie is belangrijker dan weten, want het weten is begrensd

Comment

Hoi, ik wil mijn oplossing m.b.t. een tas wel even met jullie delen. Voordeel lijkt mij dat een gewone handtas iets minder diefstalgevoelig is dan een cameratas. En het ziet er leuker uit, vind ik.

Ik heb een fototas van Vanguard 2GO 25 in een ruime handtas gestopt. Dit was even proppen maar het werkt als een trein.

Hier wat fotootjes:

life is short, enjoy it
        __________________________________________________ __
        Canon EOS 60D & 300D; 85mm 1.8; 50mm 1.8; 17-50mm 2.8; 18-55mm 3.5-5.6, 580EXII

Comment

goed idee
          ik zou eens dringend opzoek moeten gaan naar een goede tas (rugzak of slingbang nog geen idee) iemand tips?
          Liest eentje waar 2 body's + 70-200 met nog wat extra (externe flits, flesje drinken,...)
          Racing Pics
          Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

Iemand ervaring met Shootsac ? Ziet er wel handig én vrouwelijk uit.
            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

weet iemand een winkel waar je een grote keuze aan (schouder)fototassen hebt, zodat je ook kan zien en voelen en vergelijken?

heb tal van mogelijkheden via internet en catalogussen gezien, en heb al wat types op papier gezet, maar ik wil ze daadwerkelijk zien........
              (body met lens, drie losse lenzen, grote flits, paar batterijen voor toestel en flits, geheugenkaartjes, enkele filters en nog wat rommel)
              Sony RX10 Mark IV
              nog een fijne dag verder!
              Guido

Comment

Ik heb mijn lowe pro Pro Runner 450 AW tas op foka besteld kon hem gewoon nog terug sturen mocht het niet goed zijn...

Persoonlijk kan ik hier mijn spullen wel in kwijt

sony alpha 300 een 70-400G sigma 10-20 en 2 kit lenzen.
                dan de sony hvl 58 flitser + 3 sets van 4 batterijen
                1x extra accu voor de camera en de oplader
                Alle kabels geheugen kaarten enz
                macbook pro 17 inch + magic mouse en alle toebehoren
                nog een circ pol filter en een afstand bediening
                Claening setje en handleidingen
                Externe hd

Dan nog best veel ruimte over voor pennen papier de shoot.
                Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                  weet iemand een winkel waar je een grote keuze aan (schouder)fototassen hebt, zodat je ook kan zien en voelen en vergelijken?

heb tal van mogelijkheden via internet en catalogussen gezien, en heb al wat types op papier gezet, maar ik wil ze daadwerkelijk zien........
                  (body met lens, drie losse lenzen, grote flits, paar batterijen voor toestel en flits, geheugenkaartjes, enkele filters en nog wat rommel)
                  Art&Craft heeft een uitgebreid assoriment Lowepro, Konijn heeft ook meerdere tassen en merken.

Comment

Bij Studio 73/Foto Rubens ook. Voor bijvoorbeeld de Lowepro Pro Trekker AW-serie ben je daar trouwens goedkoper af dan bij Art & Craft .
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

thanks, het zijn wel 2 verschillende richtingen uit voor mij , we zullen er een dagje uit van maken naar Gent om te beginnen.
                      Sony RX10 Mark IV
                      nog een fijne dag verder!
                      Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lonika Bekijk bericht
                        Hoi, ik wil mijn oplossing m.b.t. een tas wel even met jullie delen. Voordeel lijkt mij dat een gewone handtas iets minder diefstalgevoelig is dan een cameratas. En het ziet er leuker uit, vind ik.

Ik heb een fototas van Vanguard 2GO 25 in een ruime handtas gestopt. Dit was even proppen maar het werkt als een trein.
                        Je zou ook van die Klik hier dingen kunnen gebruiken? Verkrijgbaar in alle maten en vormen, geuren en kleuren (Billingham, Domke, Delsey) .. en spotgoedkoop eigenlijk ook
                        "Why fake it, when you can create it"

Comment

De feestdagen komen eraan en" een mooie vrouwelijke fototas" staat op mijn verlanglijstje! Zijn er ondertussen nieuwe dingen op de markt? Ik wacht in spanning op jullie reacties!!!

Comment

i have a rosa :-)

heb 'm destijds gewonnen, heb veel chance gehad want wou er ook al héél lang eentje kopen.
                            ik heb de rode versie en ben er heeeeel blij mee!

* Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

Comment

Die tas is best mooi!
                              Zijn er in België winkels die die tassen verdelen zodat ik ze eerst eens kan zien of kan je ze enkel online bestellen?
                              A

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anbe Bekijk bericht
                                Die tas is best mooi!
                                Zijn er in België winkels die die tassen verdelen zodat ik ze eerst eens kan zien of kan je ze enkel online bestellen?
                                A
                                Je moet eens gaan kijken op hun site. Er zijn enkele verdelers.
                                Je kan altijd eens bij mij komen kijken hoe rosa er uit ziet :-)

x
                                * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

Comment

Working...
                                X