Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezocht : Vrouwelijke cameratas

Ik ben op zoek naar een winkel die hele mooie vrouwelijke cameratassen verkoopt.
    Die saaie zwarte vind ik maar niks! :-D

Zo een beetje als deze:

Comment

• Re: Gezocht : Vrouwelijke cameratas

Moderator Note: Omdat men in het subforum "Gezocht" niet kan reageren, heb ik jouw post samengevoegd met de grote topic over vrouwelijke fototassen. Misschien vind je hier iets, en anders krijg je hier zeker de "ervaringsdeskundigen" terzake op bezoek. Alvast succes gewenst met je zoektocht.
      Last edited by LesC; 4 november 2012, 13:13.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

• Re: Gezocht : Vrouwelijke cameratas

Ik heb al een jaar die caramelkleurige tas van Kelly Moore (Big Hobo) en wil ze verkopen omdat ik ze nog maar zelden heb gebruikt. Niet al mijn lenzen passen er in en ik kan toch nooit beslissen om er eentje thuis te laten. Dus ben ik altijd met de rugzak op pad.
        Als je ondertussen nog steeds op zoek bent, mag je mij een pm sturen.

Comment

• Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Ik ben heel tevreden over Kelly Moore en Epiphanie. Duur, maar ik vind de kwaliteit erg goed.
          Raad ze aan iedereen aan
          www.facebook.com/LaforcePhotography

Comment

Working...
          X