Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Oorspronkelijk geplaatst door annemie Bekijk bericht
    Recent nog op DTOWN tv gezien: kellymoorebag.com
    Niet goedkoop maar ziet er wel degelijk uit
    Ahja dat is wat ik ook zocht, had het ook gezien maar wist niet meer waar. Inderdaad een aanrader al lijkt me er wel niet zo veel in te kunnen. En 200 dollar en je moet hem waarschijnlijk op die website kopen dus ook met verzendkosten.

Comment

Monica, bedankt voor de foto's, ziet er een interessante tas uit...
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
        Een Crumpler Long Schlong schoudertas, een mooie rode.
        Als dat niet "vrouwvriendelijk" is!!!! Amaai!

Comment

Ik vond deze van lowerpro die ik waarschijnlijk wel zal aanschaffen. Ziet er leuk uit en ook niet overdreven girlie.

Wat denken jullie? (en maar voor 50euro!)

Camera bag that does not look like a camera bag.Stylish protection of your DSLR and lots of peronal space.Binnenmaat:10.5 X 19.0 X 19.0 cm Buitenmaat:14.5 X ...
          I freeze beauty

Comment

Ik kreeg bij de cataloog die ik van Lowepro ontving (via Lowepro-invoerder De Beukelaer), een boekje met wat vrouwelijkere dingen in...het merk heet Acme Made (acmemade.com), en er stond achteraan op 'De Beukelaer nv', dus neem ik aan dat ze die ook invoeren...

Dat ziet mij er toch vrouwelijker uit . 'The Bowler' ziet er nog leuk uit vind ik, eigenlijk. Ze hebben ook messenger bags enz...
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jasmina Bekijk bericht
              Wat denken jullie? (en maar voor 50euro!)

http://www.youtube.com/watch?v=LmpS4...eature=related
              Leuke tas heb je daar gevonden! Ik ben ook op zoek naar een vrouwelijkere tas voor mijn toekomstige dslr.
              Ik ben stiekem helemaal gek van de Kelly Moore handtas:

Maar 200dollar is me momenteel te duur aangezien al men centje op zullen zijn na aanschaf van camera.

Waar heb je deze tas gezien voor 50euro? Ik vond hem in een Belgische webshop voor 60euro maar is helaas tijdelijk uitverkocht...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Siren72 Bekijk bericht
                Leuke tas heb je daar gevonden! Ik ben ook op zoek naar een vrouwelijkere tas voor mijn toekomstige dslr.
                Ik ben stiekem helemaal gek van de Kelly Moore handtas:

Maar 200dollar is me momenteel te duur aangezien al men centje op zullen zijn na aanschaf van camera.

Waar heb je deze tas gezien voor 50euro? Ik vond hem in een Belgische webshop voor 60euro maar is helaas tijdelijk uitverkocht...
                Ja die tassen zien er idd erg leuk uit maar wel wat te prijzig.

Ik had die zien staan bij cameranu.nl maar daar zijn die ook tijdelijk uitverkocht.
                Ik had ergens gelezen dat ze in juni weer zouden binnenkomen.
                Ik ben ook nog aan het opteren om gewoon een hoes te kopen voor mijn camera met lens. En dan gewoon lenzen in aparte lenszakjes in een gewone tas te steken. Maarja dan blijft alles niet zo mooi op zn plaats zitten natuurlijk.
                xx
                I freeze beauty

Comment

Ik heb nog eens gezocht en de passport sling is in meerdere winkels in België te krijgen, maar toeval wil dat ze overal uitverkocht zijn. Deze tas lijkt me toch een goede en goedkope kanshebber. Ik vraag me enkel af hoeveel je in dat cameracompartiment kwijt kan. Ik zou de tas gebruiken voor een D90 met 18-105 en 70-300. Die laatste weet ik niet of die erbij past. Tweede optie is dan om nog een Lowepro lenscase te kopen en bij in de tas te steken.

Of de lenscase en mijn huide Lowepro (Apex 120, waar de D90 met 18-105 net in kan) en beide dan ik één van mijn vele oversized handtassen, dan heb ik voor elke dag een andere 'cameratas' :-)

Comment

Ik heb nog eens gezocht en de passport sling is in meerdere winkels in België te krijgen, maar toeval wil dat ze overal uitverkocht zijn. Deze tas lijkt me toch een goede en goedkope kanshebber. Ik vraag me enkel af hoeveel je in dat cameracompartiment kwijt kan. Ik zou de tas gebruiken voor een D90 met 18-105 en 70-300. Die laatste weet ik niet of die erbij past. Tweede optie is dan om nog een Lowepro lenscase te kopen en bij in de tas te steken.

Of de lenscase en mijn huide Lowepro (Apex 120, waar de D90 met 18-105 net in kan) en beide dan ik één van mijn vele oversized handtassen, dan heb ik voor elke dag een andere 'cameratas' :-)
                    Ik vrees er eigenlijk voor dat dat compartiment te klein is. Ben zelf al aan he ttwijfelen of de d90 met grip er dan wel nog inkan?
                    Ik ging de camera + lens en een flitster daar in steken. En dan nog een extra lens naast het vak in een lenscase.

Heb vroeger voor op reis nog al mijn spullen apart in een handtas gestoken maar dat bleek toch nie zo handig. Alles raakte toen automatisch wat door elkaar omdat ze er eigenlijk nog steeds los in zaten. De handtas was ook niet gemakkelijk om te schooten want ik moest die ofwel telkens afdoen, of heel krampachtig er voor zorgen dat het nie van mn schouderviel.
                    Dit geval om schuin over je rug te dragen lijkt me dus veel handiger.

x
                    I freeze beauty

Comment

Heb nieuws over de lowerpro passport sling.
                      Bij cameranu.nl verwachten ze de eind juli op voorraad. Dusja is wel nog een tijdje...
                      I freeze beauty

Comment

Jasmina, dank je voor de info!
                        Dat is inderdaad nog een tijdje, maar tot zolang red ik het waarschijnlijk wel met men Apex 120 waar de d90 met 18-105 volgens mijn berekeningen toch in zou moeten passen. Ik ben toch wel erg benieuwd naar de passport slim, ziet er echt een leuke tas uit. Maar dan de keuze: zwart of bruin? :-)

Comment

Jasmina, dank je voor de info!
                          Dat is inderdaad nog een tijdje, maar tot zolang red ik het waarschijnlijk wel met men Apex 120 waar de d90 met 18-105 volgens mijn berekeningen toch in zou moeten passen. Ik ben toch wel erg benieuwd naar de passport slim, ziet er echt een leuke tas uit. Maar dan de keuze: zwart of bruin? :-)
                          Haha ja daar heb ik ook al over nagedacht
                          Ik ga voor bruin! ziet er in het echt ook zo meer 'kaki' uit volgens mij. Zwart komt iets 'goedkoper en saaier' over vind ik.
                          I freeze beauty

Comment

Ik heb vandaag de Golla smile cam bag besteld.

Voor mij is fotograferen een hobby, en ik heb dus ook niet zo veel nodig. En mocht de tas ooit te klein worden dan is een nieuwe kopen ook niet zoon ramp. Ik vind deze tas behoorlijk vrouwelijk. En hij staat tenminste ook leuk bij je outfit, heel wat anders dan een lelijke zwarte typische cameratas.

Comment

Hoe lang gaat deze non-topic nu eigenlijk al mee ?

Vrouwke : koop een tas en leer ermee te leven. Dat moeten mannen OOK doen, hoor.

Comment

Ja Oracle, deze topic gaat inderdaad al een hele tijd mee , en ik heb m opgestart!

En ik zou zeggen, ventje, als jij er niet kan mee leven, lees erover!

Ik ben ontzettend blij dat er nog zoveer mensen actief gebleven zijn in dit topic en de zoektocht naar vrouwelijke tassen blijft verder gaan Way to go ladies!!!
                                Hopelijk heeft het ook al veel mensen geholpen bij hun keuze en aankoop!

Ik ben nog steeds heel tevreden van mijn Crumpler Pony Bag!
                                Hij is super praktisch en origineel en stijlvol!
                                Vorige week heb ik er nog een Crumpler Singapore Sling en een Crumpler Company Gigolo 7500 bij gekocht voor de uitstappen waarbij ik niet zo veel glas moet mee nemen en hij is ook weer super leuk, heel goed afgewerkt, praktisch, mooi en vooral, anoniem! Je ziet niet dat het een fototas is!

Ik ben in elk geval tevreden!

Dus dames, blijven zoeken en elkaar helpen, er is een passende tas voor iedereen daar ben ik van overtuigd!!!!

Greets, Lena
                                ---------------------------------------------------------------
                                Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                                www.lenafotografie.be

Comment

Working...
                                X