Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe je lcd scherm beschermen bij een EOS 400D ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe je lcd scherm beschermen bij een EOS 400D ?

Snap niet goed waar jullie over bezig zijn. Zoiets als: 'hoe voorkom ik krassen in het koetswerk van mijn auto?'
    Krasje in uurwerk, zonnebril, lcd-scherm, so what?? Werkt daarom niet minder goed toch?
    toch al een serieuze kras op het lcd-scherm van m'n 400D, en ook een aantal op de body
    stoort mij inderdaad niet, ik gebruik het ding toch op
    (zoals alle dingen die ik bezit)

Comment

Zaterdag ook wat krasschade opgelopen
      allicht door de metalen knopjes op m'n jas...

heb al wat zitten zoeken en dit gevonden :

iemand daar al ervaring mee?

Wel goed nieuws dat het bovenste glasplaatje van het display blijkbaar kan vervangen worden.
      Canon EOS 400D - 70-300 mm 1.5m/4.9ft

Comment

Hoewel ik na 3 jaar schieten met de 350D nauwelijks gebruiksporen op het schermpje bespeur, heb ik het fonkelnieuwe 3" LCD scherm van mijn 50D toch maar onmiddellijk voorzien van een Fujifilm screen protector, erg makkelijk zonder luchtbelletjes aan te brengen. Nodig? Wellicht niet, maar zoals boven reeds gezegd: better safe than sorry.
        Toen ik mijn lokale fotoboer vroeg naar Invisible Shield, bleek dat hij daar niet snel aan kon geraken, en hij raadde me die Fujifilm aan.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Google eens op GGS screen protector, echt goed en krasvrij, stukken beter dan die folie.

Comment

Working...
          X