Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Image Tank of Geheugenkaartjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Image Tank of Geheugenkaartjes

TrueBase zorgt voor de juiste opslag en beveiligingsoplossingen om jouw leven een stuk makkelijker en veilig te maken.

jawel hoor!
    maar natuurlijk geen scherm waar je je foto's kan op bekijken (kan ook onmogelijk voor zo'n prijs)

maar je kan weldegelijk zien als alles gekopieerd is. (nadien niet meer, dan zie je gewoon dat je vrije ruimte naar beneden is gegaan).

Maar terwijl hij kopieert zie je hem vooruitgaan tot hij aan 100% zit.
    Heb er nog geen probs mee gehad

ps: de hd die noliko voorstelt heeft er ook geen, dus ik dacht niet dat dit een vereiste was?
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

FZ50

Comment

Mijn (levens)ervaring met een Imagetank:

Ik had een 40GB JOBO en heb een kleine maand geleden tijdens het fotograferen van een HUWELIJK, een totale crash gehad, de chip van het toestel was gewoon volledig doorgebrand.. ook de harde schijf heeft ervan geweten..

Gelukkig! wask nog maar net het gemeentehuis buiten waneer dit gebeurde, en heb ik dat alles van mijn nog niet overschreven Extreme III Sandisk kaartjes kunnen halen!

Ben nadien overal geweest om mijn vakantiefoto's (20gig) die er ook op stonden er nog af te halen. De HD is zelfs in een andere JOBO gestoken om zo alles terug te halen, maar tevergeefs! De enige mogelijkheid die nog rest om deze terug te krijgen is apparatuur waarvoor men maar liefst 1000euro vraagt om te recoveren!!

En as ge goe leest in de voorwaarden van zo'n machien ziet ge da de fabrikant zich niet aansprakelijk stelt voor recovery of schadevergoedingen ook al ist hun fout zoals me alles tegewoordeg..

Ma de grootste grap: kheb er ne nieuw gekregen LOL!!! tis goe om recht nr den baas van da spel te rijden en diene JOBO ***

Enfin, kben blij da den trouw gered is, ma dit wenst ge niemand toe!
      D700 - 24-70 NIKKOR - 70-200 VR NIKKOR - SB-800 - MANFROTTO 055PROB + ballhead en ng wa reflectieschermkes en een difuusschermke waar ik veel aan heb :-)

Comment

Vreselijk als juist je vakantiefoto's gesneuveld zijn!!!

Misschien is 't idd verstandig nog zo'n goedkoop apparaatje als reserve bij te kopen voor m'n volgende reis. Dan kan ik op beiden backuppen en mocht er één verloren gaan staat 't altijd nog op de andere.

Comment

Working...
        X